Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Χαρρυ Ποτερ 2 (δυο)

Όπως είπα και σε προγούμενο ποστ πήγα σινεμά με την ανεψούδα (όσο για τον ανόητο Κώστα ΛΑ -χοχοχο- είναι όντως ανηψιά μου φίλε και πολύ μωρό (κυριολεκτικά και μεταφορικά)).

Η σύνθεση ήταν πολύ απλή: εγώ, η ανεψούδα και 8,5 εκατομμύρια ζακετάκια/μπλουζάκια/φορμάκια για τη μικρή αφού το σινεμά ήταν θερινό. Τη γκαρνταρόμπα έφερε η ξαδέρφη μου με κομμένη μέση προς το αυτοκίνητο ενώ η ανεψούδα με ιδιαίτερη χάρη έτρεχε ξωπίσω της με ένα μόνο μπλουζάκι!

jd: τι έγινε ρε, χώρισες;;
ξαδέρφη jd: α να χαθείς ρε!θα κάνει κρύο για το παιδί είναι!
jd: δυο (2) μιση ώρες είναι η ταινία οεο...
ξαδέρφη jd: και αν αρχίσει να φωνάζει να τη μαλώσεις, μη φοβάσαι...
ξάδερφος jd: Απ!έλα ρε να βάλουμε το καθισματάκι στο αμάξι σου!
jd:ok!

(25 λεπτά μετά και έπειτα από ατάκες όπως : "μα τι μαλακία είναι αυτή;" - "γαμώ τα σινεμά μου γαμώ" κλπ)

ξάδερφος jd: πάρε το δικό μου και φύγε, έτσι και αλλιώς μέσα θα κάτσουμε!
jd: ωπ!τι λέει; το παιδί στο μπάρμπα για καλύτερο sex??? (ξέρω είμαι άθλιος μη το πείτε)
ξάδερφος jd: σε παρακαλώ!δε σου έχω δώσει τέτοιο δικαίωμα!!!
jd: ναι αλλά εγώ σου έχω δώσει την ξαδέρφη μου οπότε βούλωνε!

Το ταξίδι είχε διάρκεια όσο να ακούσεις 8-10 φορές την καμήλα από mazoo and the zoo! Όπου και κάθε φορά στο τέλος του τραγουδιού η μικρή φώναζε: "οΟοΟΟοοοΟοΟΟοοο!πάααααλι!"

Παρκάρω, αγκαλιά το μωρό και μερικά μπλουζάκια! Γρήγορα διαπιστώνω ότι περπατάω με ένα ανάλαφρο πηδηματάκι στο ρυθμό της καμήλας (είναι μια καΜΗλα, είναι μια καΜΗλα,είναι μια καΜΗλα, μια καΜΗλα όμορφη που μασάει φύλλα!) και συμαζεύομαι πριν γίνω ρόμπα.

Γύρω γύρω συμπαθητικά βλέμματα για τον ιδιαίτερα νέο φάδερ με το όμορφο μωρό (δε μπορώ να πω το χάρηκα!). Περπατώ θριαμβευτικά με το μωρό ανά χείρας και πάω να βγάλω τα tickets...

jd: Γειά σας! Δύο(2) εισητήρια για το Χάρρυ Πότερ
ταμείας: Μαζί με το μωρό;
jd: Ναι εμείς οι δύο(2)
ηλίθιος ταμείας: Δύο (2) ενήλικες και το μωρό ή εσείς και το μωρό;
jd (πιο κοντά στο τζάμι): ναι μόνο εμείς αλλά μη το συνεχίσεις γιατί δε θέλω να κάνω φασαρία μπροστά στο παιδί!

Παράλληλα η ανεψούδα θεώρησε καλό όσο εγώ έκανα ξήγα στον ταμεία να μου τραβάει το δεξί αυτί έτσι για να δείχνω πιο κακός!

Βλέπουμε την ταινία και ενώ το μωρό έχει φάει το καταπέτασμα (κυριολεκτικά τα έκανε "να" (στη μούρη σου αγενέστατε!) τα ποπ-κορν) αρχίζει να ρωτάει πράγματα φαινομενικά άσχετα!
-Που είναι η μαμά;
-Σπίτι γλυκιά μου, δεν είπαμε θα βγούμε οι δυό (2) μας;
-Μήπως θέλει παρέα;
-Έχει τον μπαμπά!
-Μπαααα!

Με γείωσε κανονικά! Και έτσι για να μην έχω παράπονο με γείωσε και όταν την παρακάλεσα να φορέσει ένα από τα 1.000.000 μπλουζάκια που είχαμε πάρει μαζί και φυσικά φόρεσε ΜΟΝΟ αυτό που κρατούσε από την αρχή όταν βγήκε έξω!

Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβε τι ήταν όλα αυτά που έβλεπε αλλά σίγουρα γούσταρε απίστευτα το χώρο! Στην επιστροφή και αφού κάναμε φιλοσοφικές συζητήσεις όπως:

- Είναι μια καμήλα.....
- Τι κρατάει ο Χάρρυ Πότερ;; Βαρδάκι (δε λέει ραβδάκι ό,τι και να κάνεις)
- Το αμάξι του μπαμπά είναι...; Μπουρούχα! (το μαθαίνω το παιδί!)

Ήρθαν και οι ερωτήσεις/δηλώσεις που πραγματικά μπορούν να σε κάνουν να νιώσεις πολύ παράξενα! Κρατώ μόνο δύο (2):

-Αν θα πάω να κοιμηθούμε μαζί;;;
-Τι θέλουν και σου μιλάνε οι άγνωστες κυρίες;

Πόσο πιο εύκολα γίνονται όλα μετά τα 20....;;; Άπειρες απαντήσεις αναλόγως της διάθεσης και της γυναίκας που ρωτάει φυσικά!

Είναι μια καμήλα, είναι μια καμήλα...
Μια καμήλα όμορφη, που μασάει...
Είναι μια καμήλα, είναι μια καμήλα...
Μια καμήλα όμορφη, που μασάει...

Είμαι μια καμήλα, είμαι μια καμήλα...
Μια καμήλα όμορφη,έλεος γαμώ-το...
Είμαι μια καμήλα, είμαι μια καμήλα...


*Είμαι καλός θείος: Δεν ήπια ούτε μια σταγόνα μπύρας γιατί είχα το παιδί μαζί μου και δεν κάπνισα, ούτε καν είχα μαζί μου!(ok το έχω άγχος μάλλον...)

20 σχόλια:

Christina Amana είπε...

Χαχαχαχα ωραία μέρα πέρασες Θείοοοοο :p
Και μπράβο για την υπευθυνότητα που έδειξες!
Ο διάλογος με τον ξάδελφο με άρεσε πολύ χχαχαχαχαχα!
Καλά να περνάς :p

Lorel είπε...

τελικά η ταινία πως σου φάνηκε;

:P

μα δεν το ξερες οτι όποιος άντρας κρατάει μωρό γίνεται αυτομάτος πιο εκχμ,πως να το πω-συμπαθής-στις γυναίκες;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

MIA XAΡΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΔΙΑΒΑΣΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙ ΑΥΤΟ.ΠΡΩΤΟΣ Ο ΘΕΙΟΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

jacki είπε...

Θα γίνεις υπέροχος μπαμπάς..
Φιλάκι στη μικρή.

strange attractor είπε...

ma tiiii kalos theios eisai sy :)

dsquared είπε...

Aaaaa μα τι στοργικος θειός που εισαι!

din

DRAMA QUEEN είπε...

Λοιπόν, η καμήλα μασάει ΜΗΛΑ, το ξέρω από τις μικρές μου ξαδέρφες. Άντε με το καλό να κάνεις και δικό σου, να μην δανείζεσαι τα ξένα!

Ανώνυμος είπε...

de jero poso filos ise me ton ilia (master g) alla moiazei o tropos grafis sas. mipos se lene kai sena aravantino kai meneis exarxeia? paizei na ise kai o idios o ilias kai na kaneis plaka

Ανώνυμος είπε...

ki egw 8elw Harry Potterrrrr!!!
Pote 8a me pas reee...? Ti megalos aderfos eisai sy?

@ DQ...XAxAXAxaXaxaX 8eiko comment!

JD είπε...

@amana σε ευχαριστω!ειμαι πολυ υπευθυνος και παιρνω μονο 5€/ωρα!

@lorel η ταινια ηταν καλη μπορω να πω αν και ειχα μεγαλα κενα...(λογικο)

@jk σε ευχαριστω πολυ!αν θες μπορεις να εισαι ο ανηψιος μου!

@jacki θα γινω αλλα δεν ξερω ποτε και με ποια....

@strange...τιιιιιι ειναι μωρε;;; (να σου πω, ζεις ή μας δουλευεις;;;; μηπως εισαι bot που σπαμμαρεις...τι γινεται τεσπα; )

@ντινα απο εσενα περιμενα να με βρισεις!με συγκινεις!

@dq χααχαχαχχα!καλο, πολυ καλο!

@ανωνυμε οτι και να σου πω μαλλον δε θα το πιστεψεις! αλλα τον master g τον σιχαινομαι οπως και αυτος εμενα! ασε που παλια του ειχα δανεισει ενα γιο-γιο και δε μου το εχει φερει πισω! επισης δε μενω στα Εξαρχεια αλλα πολυ θα το ηθελα... α και μην ξεχνας στο κεικ μονο μεχρι 3 αυγα!

@σιστα, αμαν πια να ερχοσουνα!τοσο καιρο ησουν εδω (αντε βρε θα μας εκαναν και για αντρογυνο...χοχοχοχο!θελω να βλεπω τη φατσα σου οταν το διαβασεις ομως...)

τα φιλια μου σε ολους!
αντε και στον master g!

Ανώνυμος είπε...

ela re ilia afou se katalavame., dikos sou ine ke aftoto mblog.afou menis exarxeia poly konta sto Plaisio. aravantine mi doulevis kosmo re. posa mblogs exis pia?????

JD είπε...

kala tote!mhpws 8es tpt apo plaisio na sou parw?

YO!Reeka's είπε...

είσαι καλός θείος, όντως!

Ανώνυμος είπε...

pros apofugh paraplhroforhshs...
jd k masterg einai duo diaforetika atoma... gnwrizonte men (kapws kapou kapote) alla... prokeitai gia duo entelws diaforetikous antres vu8ismenous sth tragwdia k sth paranoia me apisteuto xioumor!
pistepste me!
Enas ap tous duo einai aderfos mou, kserw ti sas grafw!

Jd, ta matia mou petaxthkan eksw, akrivws opws tote pou mou eipes k kati gia sugkatoikhsh! :P

ta filia mou ek viennis

JD είπε...

Τωρα δλδ συγκρινομαι εγω με αυτον το χαλκεντερο??? ε??? (master g ελα να με κραξεις ορε)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

τον είδα και εγώ τον Χάρυ τον Πότερ με τις βαφτισιμιές μου, αφού άκουσα και εγώ τον "γορίλα" από τους Ζου & Μαζου (που έχει και τον απίστευτο στίχο "ου ου ου ξεπαρεού"!)

Υ.γ Η ταινία μου φάνηκε λίγο μαλακία.

Ανώνυμος είπε...

Ωραιο μπλογκ φιλε,σχεδον συνονοματε!!Μοιραζετε και πραγματακια απο το πλαισιο διαβασα??...αν ειναι να δωσω και μια παραγγελια..

Σταλαγματιά είπε...

εεεε τι θα γίνει με τον Χάρρυ Πότερ ακόμη;
Άντε κάνε καμιά καινούρια ανάρτησηηηηηηηηηηηηηη

Georgia είπε...

Ερώτηση:
Περιμένεις να βγει το επόμενο Χάρρυ Πόττερ στους κινηματογράφους για να ξαναγράψεις; όχι πες μου! Αυτό είναι;

Κανόνισε τη πορεία σου,bro... δε το χω για πολύ να μπουκάρω στο επόμενο αεροπλανο κ να σου ρθω Αθήνα μόνο και μόνο για να σου αναστατώσω τη ζωή και να χεις να... γραφεις! :)

Lorel είπε...

χάσαμε τον jd ΣΤΟΠ συνδρομο στέρησης ΣΤΟΠ γυρνα πισω ρεμαλι ΣΤΟΠ έλεος ΣΤΟΠ
ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ
ΤΙΛΤ
(δεν μπορω να σκεφτω για κατι πιο συνθετο απο τηλεγραφημα,συγγνωμη)
αέρα στα πανιά σου!