Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

Δεν είστε έτοιμοι....

 Είμαι εγώ....είμαι εδώ...είμαι έτοιμος!


Δεν ξέρω ποιός και πότε θα το δει, τι θα σκεφτεί και τι θα πει...αλλά είμαι έτοιμος. Ήμουν πάντα και το ξέρετε. Άλλη δυολειά (2λειά), άλλη ζωή, όλα άλλα και όλα ίδια. Είμαι εγώ*....

 

*το εγώ στις μέρες μας είναι: δύο (2) παιδιά, συνεχόμενα μεγαλύτερη επιθυμία για μακαρόνια, judas priest για πάντα. Δε μπορώ πλέον να πάω με όποια γυναίκα θέλω (μου είπαν!), συνεχίζω γοητευτικός, δυναμικός και απορώ.... με εμένα, με τον κόσμο και με τα δύο (2)....

 

Ποιός το περίμενε;

 

Ελπίζω όλοι να είστε καλά, να γελάτε και να ζήτε έντονα τις ζωές σας! Εγώ το κάνω ακόμη, έχω και συμμάχους στη ζωή. Είχα πάντα οικογένεια, τώρα έχω δική μου (εντάξει μην αρχίσουν τα κλάματα δεν είμαι τόσο συγκινητικός - απλώς παντρεύτηκα μια πανέμορφη γυναίκα και απεδείχθει και καλός άνθρωπος και μετά από μια κόρη και ένα γιό, δε νομίζω ότι χρειάζεται να προσπαθώ άλλο). Έχει κοπεί το τσιγάρο πολλά χρόνια, ούτε θυμάμαι τη γεύση του. Έχει κοπέι και ο ποδόγυρος, πολλά χρόνια....αλλά θυμάμαι διάφορες γεύσεις(!). Πριν αναρτήσω διάβασα παλιά posts...νοσταλγία, χαμόγελο....είμαι εγώ, είμαι εδώ...

3 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Η ζωή κύλισε τόσο γρήγορα όσο γρήγορα τελειώνει ένα ποτήρι κόκκινο κρασί παρέα με αγαπημένα πρόσωπα!
Μεγαλώσαμε και ίσως κάποιοι μέσα μας παραμείναμε εκείνα τα παιδιά που πίστευαν πως ένας κουκος μπορεί να φέρει την άνοιξη !!
Χαίρομαι για τα νεά σου και χαίρομαι που γύρισες κάποια τικ τακ του ρολογιού τις θύμησες το μυαλό μου πίσω !

JD είπε...

και ομως τιποτα δεν εχει αλλαξει....!!!!!! κρατηστε αναλλοίωτο τον ευατό σας!!!!!

Kostas L.A. είπε...

Καλώς τον!
11 χρόνια μετά αισίως..
Περίπου περιέγραψες και τη δική μου νέα πραγματικότητα , μαζί με το update για τη δική σου :)
2 παιδιά (δίδυμα κορίτσια στην περίπτωσή μου) . Εμένα μου είπανε ότι μπορώ να πάω με όποια θέλω .. αρκεί να μην το ξέρουν .. αλλά δε θέλω ..
Τέρμα οι κραιπάλες γιατί δε με τραβάνε εδώ και χρόνια, τέρμα τσιγάρο και ποτό (ένας καφές μας έχει μείνει, ευτυχώς ).
Οι Judas Priest παραμένουν εκεί, μαζί με όλους τους άλλους που μας κρατούσαν ενίοτε συντροφιά.

Χάρηκα που ακούσαμε νέα σου, γιατί τα τελευταία ήταν από τη θητεία στην Κύπρο αν θυμάμαι καλά ..

Σημείωση : Έχω πιάσει τις μικρές να χοροπηδάνε ακούγωντας AC/DC , από λίστα που είχε ξεμείνει στη SmartTv!


Καλημέρες και αγωνιστικούς χαιρετισμούς!