Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Πεντε & ενα…(δλδ 6 δλδ 3 επι δυο(2) πραγματα της τελευταιας μερας

Πρόσκληση από τον ανενεργό ,πλέον, blogger seirios (αλήτη μου την έφερες...) για τα τελευταία πέντε πράγματα που θα έκανα αν είχα μόνο μια μέρα ζωής. Αυτή τη φορά το κείμενο θα είναι σοβαρό.

1. Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος (και πολύ συχνά παράδοξος) άρα κάποτε θα έπρεπε να εξομολογηθώ. Επειδή μια μέρα δε φθάνει το ένα μόλις αποκλείστηκε.

2(δύο).(αντί του 1). Θα έψαχνα παντού να βρω το πρώτο ηρωικό μου αυτοκίνητο και θα του έβαζα φωτιά. Τιμημένο 4τάχυτο Opel Kadett με άφησες περισσότερες φορές από όσες θα με άφηνε η Mariah Carey αν τα είχαμε... αν δεν έχεις γίνει παλιοσίδερα την κατάρα μου να έχεις ρε ρημάδι....

3.(εδώ θα ήταν το δύο(2) άρα και πλέον σημαντικό). Θα σας εξηγούσα το δύο (2).

4. Θα άκουγα όλη μέρα Judas Priest. Αν υπάρχει Θεός (πολύ πιθανό) και με συμπαθεί έστω και λίγο (λιγότερο πιθανό) θα με έπαιρνε ενώ θα έπαιζε το "One Shot At Glory" .

5. Θα έστηνα τη φάση έτσι ώστε να φανεί σαν εργατικό ατύχημα και να πάρουν τα λεφτά οι δικοί μου! Η μάνα μου θα αγόραζε και άλλα πασχαλιάτικα-χριστουγεννιάτικα-αποκριάτικα στολίδια και θα έμπαινε στο Hall of Fame των κατόχων πλέον άχρηστων αντικειμένων. Ο πατέρας μου θα έπαιρνε άλλο σπίτι για να μην κάθεται πλέον πάνω σε χριστουγεννιάτικα (ένα ελαφάκι για το γεροντάκι κλπ). Ο αδερφός μου μάλλον δε θα καταλάβαινε και πολλά και θα συνέχιζε τη ζωή του ακριβώς όπως και τώρα (ίσως κάποια στιγμή που θα κόλλαγε το pc του να με έψαχνε).

6. Θα χάριζα τα πάντα σε φίλους και γνωστούς για να έχουν και αυτοί (όχι κάτι να με θυμούνται) κάτι καλό αφού πάντα έκανα πολύ καλές αγορές.

7. Θα έτρωγα μακαρόνια μέχρι να σκάσω. Συνεπώς πρέπει στη δυολειά (2λεια) μου να φέρουν το Kadett και πολύ βενζίνη, να βάλουν καλά ηχεία και πολλά μακαρόνια (misko please) για να γίνουν όλα τα παραπάνω!!!

Συμπεράσματα:

-Είμαι βλαμμένος!
-Η σοβαρότητα είναι υποκειμενική
-Η ασφάλεια μου την πάτησε...

Φίλε Σείριε έκανα ότι μπορούσα. Ελπίζω να σε ικανοποίησα (αν όχι πες μου τι χρωστάω). Μάλλον κάτι τέτοιο περίμενες από εμένα.... Δεν ξέρω γιατί αλλά νομίζω ότι δεν μπορώ να διαχειριστώ την τελευταία μέρα της ζωής μου έτσι και αλλιώς αν και μάλλον θα έπρεπε αφού μια γύφτισσα στην Ξάνθη μου είχε πει ότι θα πεθάνω νέος (φυσικά και της εξήγησα ότι έχω δύο (2) χέρια και ίσως υπάρχει και άλλη άποψη/γνωμάτευση/μα τι λέω;; )

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έκανα τη πρόσθεση κ αφαίρεσα και το δεύτερο(2τερο) δύο(2)στη συνέχεια, αλλά εμένα το αποτέλεσμα μου βγάζει ότι ζητάς 3 πράγματα κ όχι 5 συν 1 δηλαδή 6, συν το δεύτερο δύο(2), που σου βγαίνουν στο τέλος 7!

α. να "τελειώνεις" με τα φαντάσματα του παρελθόντος (βλέπε 2(δύο), Καντετάκι κ εξομολόγηση) έτσι ώστε να φύγεις με καθαρή συνείδηση...

β. να σιγουρευτείς ότι τα άτομα που αφήνεις πίσω σου θα είναι καλά (για τον big bro και το pc του χέστηκες, ε; φεύγεις έτσι απλά δηλαδή...καλάαα!) κ να φροντίσεις να ξεχάσουν το πόνο τους για τον χαμό σου με υλικά αγαθά...
[By the way...τη μηχανή σε ποιον θα τη δώσεις ω μεγάλε κ απίστευτε αδερφέ μου που σ΄αγαπώ πολύ και σε θαυμάζω όσο δε θαύμασα κανένα άλλο άντρα στη ζωή μου;]

γ. Οργασμός του ουρανίσκου σε συνδυασμό με οργασμό των αυτιών (judas priest + misko)...

Συμπέρασμα:
Αδερφούλη δε ξέρεις καλά μαθηματικά!
Πιάσε κανά κομπιουτεράκι κ ξανακάνε τους υπολογισμούς, κ άσε τις γύφτισσες και τις τσιγγάνες στην ησυχία τους. Γυρεύεις να πάθεις ότι έπαθε κ ο Γκλετσος με την Ερατώ;

Τα φιλιά μου μπρόδααα
(το μεταλάδικο πολύ βαρύ μ΄έκατσε...νομίζω ήταν εμφανές απ' το σχόλιό μου!)

Vassilis είπε...

JD,
είπα και εγώ δεν θα βάλει μακαρόνια; Γιατί το άφησες τελευταίο vre παιδί μου;
Καλά δεν το ήξερα ότι είχαμε κοινές αυτοκινητιστικές ενάρξεις, και εγώ με opel ξεκίνησα (corsa) μην μου πεις ότι ήταν και άσπρο!
Αφού λοιπόν έβαλες και αυτοκίνητο μέσα στη λίστα, δεν ξέρω αν έχεις δει την τηλεταινία On the beach (Η ώρα του ολέθρου, δεν μπορείς να πεις η μετάφραση παίρνει ...).
Εκεί λοιπόν ο Bryan Brown λίγο πριν "αποδημήσει" μπαίνει μέσα σε μια πίστα formula και κάνει τρελούς γύρους με μια ferrari (red colour, yes) λίγο πριν αφήσει το τιμόνι σε μία έξοδο και "πετάξει" προς τον μη επιστροφή προορισμό.
Αλλά αυτά μάλλον δεν γίνονται με kadett ούτε με corsa.
Kαλό ΣΚ.

Lorel είπε...

εγώ πάντως τους judas priest(από κει είναι το jd;) δεν τους άκουγα....
αλλά μια και τους αναφέρεις τόσο συχνά,έβαλα κι άκουσα....
ρε,είσαι κακή επιρροή!κόλλησα!

naya είπε...

Μια χαρα,ολοι πανω-κατω αυτα θα καναμε..λιγο αλκοολ και τσιγαρα για καταχρηση και θα ησουν ετοιμος!:P

jacki είπε...

Καλέ και αγαπημένε μου φίλε...

1. Μια μέρα είναι υπέραρκετή..

2. Μην καταριέσαι κάτι από το παρελθόν σου μπορεί να γίνει φάντασμα και να βασανίζει τον ύπνο σου.. Τον ύπνο σου είπα; Άκυρο.

3. Δεν ξέρεις αν αντέχουν όλοι την εξήγηση του 2.

4. Υπάρχει Θεός.. Ένας άγγελος μου είπε πως σε αγαπάει πάρα πολύ.

5. Φιρί φιρί το πας να σε βρίσω.. δεν έχεις να πας πουθενά.. Κάτσε στα αυγά σου ή καλύτερα στη μακαρονάδα σου.. Εντάξει;

6. Οι φίλοι σου δε χρειάζεται να έχουν κάτι δικό σου για να σε θυμούνται.. νομίζω πως μένεις ανεξίτηλα χαραγμένος στη μνήμη όποιου τύχει να πέσει επάνω σου.. (ή κάτω σου.. απαπά πιπέρι στο στόμα)..

7. Ναι ακάκιε.. Τα μακαρόνια θα είναι misko... That's promise.

Kostas L.A. είπε...

(2)..Πλακα εχει να το λεει κανεις που και που!!

περνα μια βολτα απο το προφιλ μου οταν μπορεσεις φιλε μου..σε περιμενει προσκληση και σε αλλο παιχνιδι!!

οποιος αλλος θελει καλοδεχουμενος!!

αντε καλο μας βραδυ!!

ποντίκι είπε...

Ελα ντε τι λες...;
Καλημέρα.. και λίγες μέρες μείνανε!!!

DRAMA QUEEN είπε...

Όντως είναι σοβαρό θέμα και θα σου απαντήσω σοβαρά.

1. Κάνεις πως δεν συμβαίνει τίποτα.
2. Κάνεις όλα όσα αμέλησες και γούσταρες.
3. Εξωτερικεύεσαι έστω και αργά ή έστω και γραπτά.
4. Βάζεις μακροπρόθεσμους και υψηλούς στόχους για να σε κρατάει κάτι.
5. Κάνεις την ζωή των άλλων καλύτερη.
6. Ψάχνεις να ερωτευτείς χωρίς την ταμπέλα της σχέσης.

+ ένα Κάνεις πως δεν σε νοιάζει.

Έχω πολλές μέρες όχι μόνο μία.
Όλοι μας.

JD είπε...

@sista δεν ξερω τοσο καλα μαθηματικα,με μπερδεψες!
Ποιος Γκλετσος ποια Ερατω,τι λεμε;

@Βασιλη ναι ηταν ασπρο το τιμημενο!!και ειχε και την ενοχλητικη γρυλλια στο πισω παρ μπριζ!!θα δω την ταινια φιλε μου!σε ευχαριστω!

@Lorel μπραβο παιδι μου!κανεις καλα βηματα!ΑΞΙΑ!

@naya ναι μια χαρα και το τσιγαρο και το αλκοολ!αν και αυτα ειναι πιο καθημερινα οποτε για την τελευταια μερα δε λενε και τοσο πολυ...

@jacki!! ντροπη καλε!Ντροπη!σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!

@Κωστα ευχαριστω θα το κανω! να λες και εσυ δυο(2)!!ετσι ετσι!

@Σοφια τι λιγες μερες μεινανε;;για το γαμο;;; Αντε με το καλο!

@DQ εισαι πολυ αισιοδοξη!μπραβο!

jacki είπε...

Γιατί ντροπή; όταν λέω από κάτω σου το λέω για το ύψος σου.. και είπα πιπέρι στο στόμα επειδή έδωσα στοιχεία για σένα.. Που πήγε το πονηρό μυαλό σου.. Αν εννοείς που θα δώσω την εξήγηση του 2(δύο)
1+1=2 αλλά καμιά φορά 2=1.

JD είπε...

χμμμ ....καρφωθηκα!!!

DRAMA QUEEN είπε...

Το λες ειρωνικά φαντάζομαι γιατί είμαι σχεδόν μηδενίστρια..

Rose είπε...

εντάξει, Ο.Κ!
Τουλάχιστον έχεις κάποια πράγματα που θέλεις να κάνεις.
Τον αδελφό σου όμως τον ρίχνεις και έχει και αυτός τα δίκια του....
Ασε τη γύφτισσα να λέει.Μ΄λλον δε της έδωσες τίποτα και γι αυτό στα πε!

Seirios είπε...

Φίλτατε JD, αντικρίζοντας εκείνο το «Πρόσκληση από τον ανενεργό ,πλέον, blogger seirios» μια θλίψη με έπιασε… ο Seirios μακριά από το blogging, μακριά από το να γράφει… είναι όπως το ψάρι στη στεριά!

Γύρισα, λοιπόν, και λέω να μείνω… στέγη άλλαξα ωσάν να άλλαξα τετράδιο γραφής!

Και τώρα ας έρθουμε στο προκείμενο! Είπαμε να παίξει στο παιχνίδι, όχι να μας πεις μέσα στα μούτρα ότι είμαστε άχρηστοι κι ότι κάνουμε κιτς αγορές…. Χα χα χα
>>βλέπε 6.

Φιλώ σε!

seiriopolis.blogspot.com

Kostas L.A. είπε...

@Drama Queen..

Παντως οσα εγραψες εδω δε σε δειχνουν καθολου μηδενιστρια..απεναντιας κιολας,πολυ αισιοδοξη..

JD είπε...

@DQ συμφωνω με τον Κωστα!δεν το ειπα ειρωνικα!

@rose καλως ήλθες! ναι εχω πολλα να κανω και μην ανησυχεις δεν τον ριχνω καθολου τον bro!!!αλλωστε ποσο μπορεις να "ριξεις" ενα επιπλο;;

@seirie!!ε δεν ελεγε καθολου...μα καθολου

ποντίκι είπε...

Οχι βρε το λέω για το θάνατο σου... Πλάκα κάνω ε!!

Καλημέρα.

Φυγή είπε...

Αυτά τα 2(δύο) επαναλαμβάνονται συχνά και με προκαλείς να ρωτήσω πάλι αλλά μια που δεν θα πάρω καμιά απάντηση θα την κρατήσω για μένα : ))))

Τι να σου πω πάντως είσαι περίεργος ανθρωπος,
Μα είναι δυνατόν να έχεις πέντε τελευταία πράγματα κι εσύ να επιλέγεις να βάλεις φωτιά ένα αυτοκίνητο;
: ))))
Ααα θα μας τρελάνεις τελείως,
Ας μην σχολιάσω και το γεγονός της ασφάλειας
Ε είσαι θεότρελος : )))))

καλημέραααααα

JD είπε...

ευχαριστώ φυγη!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

να ζηλεύεις, μόλις γύρισα από Ιταλία όπου έτρωγα καθε μα κάθε μέρα μακαρόνια! (και πίτσα , αλλά δεν ξέρω αν έχεις το ίδιο κόλλημα με την πίτσα όπως με τα μακαρόνια, οπότε ζήλευε με τα μακαρόνια εσύ :Ρ)

JD είπε...

ζηλευω!!!! τυχερουλα!!!ελπιζω να περασες πολυ καλα!!

(εχω παει 4 φορες Ιταλια...χεχ στην εφερα!)