Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Περίεργα πράγματα...

Για αρχή μια συγνώμη για τις απουσίες αλλά δύο (2) μέρες τώρα τρέχω και δεν φθάνω...
Και όχι μόνο δεν φθάνω αλλά δεν έχω και καμία βοήθεια! Η βοήθεια δεν είναι πάντα να σου κάνει κάποιος τη χ δουλειά ή να πάει εκεί αντί για εσένα. Πιο απλά πράγματα... Μπορεί ένα τηλέφωνο να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις, μια καλή κουβέντα κλπ. Στον αντίποδα μέχρι στιγμής παρατηρώ ότι όλοι έχουν πάθει κάτι και συμπεριφέρονται και άσχημα... Γνωστοί και άγνωστοι! Από φίλη εχθές έφαγα ένα sms φωτιά... αλλά απάντησα κόσμια και κράτησα τη ψυχραιμία μου, μετά φεύγοντας από τη δουλειά και αφού περίμενα σε ένα τιμημένο φανάρι κανονικότατα έφαγα κάτι καντηλάκια από έναν κόπανο που ήθελε ντε και καλά να κάνω πιο μπροστά για να χωράει και αυτός από πίσω με το γαμημένο 18μετρο φορτηγό.... Και πως θα δω το φανάρι ρε μεγάλε;;; Κράτησα και εκεί την ψυχραιμία μου και έσπρωξα απλώς τα γυαλιά ηλίου λίγο πιο πάνω (αντί να τον θάψω σε διπλανό παρτέρι) γιατί ήμουν , είμαι και θα είμαι πολύ ψύχραιμος στο τιμόνι...

Σπίτι, ξέδωσα λίγο στο διάδρομο (620 θερμίδες λέει) και μετά το μπάνιο ήμουν καλύτερα. Κάπου εκεί μίλησα με τον μεγάλο αδερφό... Ω,ναι έχω έναν αδερφό (μεγαλύτερο) που συνήθως λείπει αφού είναι στο ΠΝ. Με τον αδερφό μου δεν έχουμε καμία σχέση και συχνά πιστεύω ότι δεν είναι πραγματικός μου αδερφός και κάποιος μας τον είχε αφήσει στην πόρτα. Άλλες φορές πιστεύω ότι είναι εξωγήινος και αν είναι και οι άλλοι έτσι δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε από δαύτους (μόνο μήπως βαρεθούμε μέχρι θανάτου αν έρθουν επίσκεψη).

Αποδείξεις:
- Δε μου μοιάζει καθόλου (δλδ δεν έχει βγει ομορφάντρας όπως εγώ)
- Δε γνωρίζει τίποτα από τεχνολογία (είναι ικανός να ρωτήσει πιο κουμπί πατάς για να βγάλεις φωτογραφία "το πάνω δεξιά με το δείκτη μαλάκα!πάντα εκεί είναι")
- Αν και ακούμε περίπου την ίδια μουσική , δεν έχει μέτρο, ρυθμό και γενικότερα όλες οι προσπάθειες να του μάθω κάτι πήγαν στον αγύριστο
- Δεν είναι επικοινωνιακός , καθόλου! Μουγκρίζει ή βγάζει άλλες άναρθρες κραυγές για να αντιληφθούμε την ύπαρξή του
- Δεν είναι καλός με τις γυναίκες (όχι στη συμπεριφορά αυτό δεν το ξέρω αλλά φαντάζομαι...)
- Δεν έχει humor (ενίοτε πετάει κάτι καφρίλες που αν τον ξέρεις καιρό ίσως να μην ξεράσεις)
- Δεν καπνίζει, ούτε ποτέ δοκίμασε
- Δεν βλέπει μπάλα (καλά ούτε εγώ πεθαίνω) αλλά δεν παίζει κιολάς (εγώ πεθαίνω)
- Δεν...
- Ούτε καν...
- Πως έγινε αυτό ρε γαμώ το φελέκι μου...;

Γενικότερα, μεγάλωσα σχεδόν σαν να μην έχω αδερφό αφού η βασική του ενασχόληση ήταν να διαβάζει βιβλία!!! (που πήγε όλη αυτή η μόρφωση, απορώ και από σίγμα καμιά φορά..). Μερικά χρόνια του τα έπρηζα να κάνουμε αυτό, να παίξουμε το άλλο, να φτιάξουμε κάτι (θυμάμαι ότι το σπιτάκι στο δέντρο το έφτιαξα μόνος και ήρθε να το δει μόνο και είπε: "μπορεί να πέσεις και να χτυπήσεις" , αν μου το έλεγε σήμερα θα απαντούσα "μπορεί να περάσουν 38 χρόνια και να μην κινηθείς από την πολυθρόνα")... Τίποτα!!!
Επίσης ποτέ δε θα ξεχάσω τη στιγμή του σεισμού με τον αδερφό μου...
Ακούω μουσική - βλέπει baywatch. Σεισμός...:
-me: σήκω σεισμός... (ενώ είμαι ήδη κάτω από την κάσα)
-bro: ...μήπως μας βαράν με τίποτα απ' έξω;;;
-me: ε ναι ρε μαλάκα,δεν είχαν που να βάλουν τους S300(θυμάστε αυτό το σκάνδαλο; ) και μας τους ρίχνουν...έλεος!

Μόνες στιγμές να ακούμε deep purple - rainbow - fogerty - black sabbath - uriah heep κλπ με τις ώρες...

Ε, ναι λοιπόν εχθές που μίλησαμε από ένα ρημάδι δορυφορικό τηλέφωνο (κάτι σαν walkie talkie δλδ) μου έλειψε - ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ - (αυτό για εμένα είναι πολύ σημαντικό αφού σπάνια μου λείπει κάποιος. Πολύ συχνά μου λείπει μια καλή μακαρονάδα όμως!) και πολύ θα ήθελα να αράζαμε μέχρι το πρωί και να ακούμε rockιες, ακόμη και αν δε λέγαμε τίποτα...

Α,ρε αδέρφι κατεστραμένο...τα λέμε σε 3 μήνες!!!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

είδες; είδες;
μόνο κακίες μου έλεγες τις προάλλες για τον αδερφούλη σου... όλα θέατρο! τς τς τςςς

Εγώ πάντως είμαι με το μέρος του, γιατί εμείς οι πρωτότοκοι πρέπει να συμπαραστεκόμαστε ο ένας στον άλλο...
Ποιος ξέρει τι ψυχολογικά θα του δημιούργησες του ανθρώπου όταν γεννήθηκες; Μπορεί πριν έρθεις εσύ στον κόσμο να ήταν μια χαρά κοινονικότατος, χαμογελαστός και γκομενιάρης! Μετά γεννήθηκες κι έφερες τη καταστροφή... :Ρ

τα φιλιά μου εκ Βιέννης

JD είπε...

3.5 xronia diafora exoume,ti na tou dhmiourghsa egw kai pote???

etsi etsi na meineis me to meros tou kai ama er8ei 8a ston steilw paketo... na stamathsei kai i mana mou na mou leei gia eggonakia kai tetoia! (ante pali se eftiaxa :P)

Ανώνυμος είπε...

και να γίνουμε εμείς σόι;
άστο πασά μου... άστο καλύτερα... χαχαχαααα

JD είπε...

a re bro pali akyro efages....

Kika είπε...

re su sista r u sure oti ton 8eloume g aderfo mas? idi exei katastrepsei enan...

to akuro den to efage o aderfos sou alla esu... mouxaxa, an prosexes den eipe oti den 8elei ton aderfo sou (apo pou k ospou na ton 8elei i oxi) alla den 8elei na ginei soi me sena :D

bunnysuicides είπε...

καταλαβαίνω jd, κ εμένα μου λείπει αυτή η μπιτς η αδερφούλα μου!
:(

Seirios είπε...

Alitheina sygkinitiko keimeno! einai alitheia oti ki egw me to diko mou aderfi mia apo ta idia antimetwpizw...ma den exoume amia sxesi.... esu upopteuesai oti o aderfos sou den einai "paidi twn goniwn sou" egw pali amfibalw gia mena....xa xa xa

**panta thewrousa oti gia ayto to xaos pou me xwrizei me tin aderfi mou eftaigan ta fula mas! telika oyte ayto ftaei!!!! megalwsame sto idio spiti, me tis idies proslambanouses ta idia erwthismata ki omws bgikame toso diaforetikoi... ti na pw... as ginoume paradeigmata pros meleti gia tous ayrianous epistimones.. xa xa xa

ps. anaforika me to treksimo pou exw tis teleytaies meres, ena tha sou pw!!! den proftainw oyte na kaloskeftw tis "antidraseis" twn allwn pros to proswpo moou!!!

filw se!!

JD είπε...

@Kika, aplws einai poly arxh kai den exeis prolavei na katalaveis oti oles oi gynaikes me po8oun.8a sou perasei syntoma :p
kalws hl8es!!!!

@Kounele, ama eixa aderfh 8a thn prosexa poly....me ayto to mosxari exw bgei 5-6 fores e3w ta teleytaia 10 xronia...olo gia pitogyra!

@seirios, an pote exeis thn atyxia na gnwriseis ton aderfo mou 8a sou perasei auth h sygkinhsh! Elpizw na mas 3hmerwsoun pio eukoles meres!!!