Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Άλλος άνθρωπος...

Τους τελευταίους 2-3 μήνες είμαι μόνος μου (δεν παραπονιέμαι τώρα) και διαπιστώνω πολλά πράγματα:

1.έχω πολύ χρόνο για εμένα
2.έχω πολύ χρόνο για τους φίλους μου
3.πληρώνω πολύ λιγότερα
4.τι είναι κινητό;
5.μπορείς να ακούς Judas Priest όλη μέρα
6.οδηγώ πολύ λιγότερο (καριόλια όταν έκανα 26+26 klm/day η βενζίνη είχε 1.10€)
7.οδηγώ μόνο το δικό μου αυτοκίνητο
8.έχω να λάβω sms από τη γιορτή μου, όλοι οι φίλοι με πέρνουν τηλέφωνο

αλλά βασικά έχω διαπιστώσει ότι είμαι άλλος άνθρωπος. Για την ακρίβεια, έχω γίνει άλλος άνθρωπος για το περιβάλλον μου... Αναλυτικότερα, ως άνδρας (πωπωπω, πολύ βαρύ αυτό ρε παιδί μου) είμαι τυπικός και συνήθως, αν όχι πάντα, με τις ελάχιστες φίλες μου και γενικότερα τις γυναίκες. Όσο είμαι σε κάποια σχέση (10 μήνες είναι το σύνηθες) είναι σαν να μην υπάρχω. Τώρα υπάρχω υλικά, πνευματικά κλπ.

Στη δουλειά οι κυρίες κυρίες συνάδελφοι θέλουν να κάνουν τσιγάρο μαζί μου... Άμα λέω καμιά μαλακία (το συνηθίζω...) με ακουμπούν ή χειρότερα με σπρώχνουν (το σύνδρομο Μενεγάκη). Όλες λένε καλημέρα και χαμογελούν λες και βλέπουν τον Γιώργη τον Κλούνη (george clooney - όχι δεν είμαι ψώνιο). Γενικότερα η επαφή έχει πολύ πλάκα...

-Μου πιάνεις αυτό;
-Ορίστε (έχουμε και μια παιδεία ρε αδερφέ)
-Φχαριστώ (χαδάκι)

Γενικότερα νιώθω κάτι σε "επίθεση". Όχι με την κακή έννοια, πολλές φορές όπως όταν είσαι 11-12 χρονώνε και οι θειάδες-γιαγιάδες κλπ σε σαλιώνουν με τα φιλιά τους και σου λένε πως μεγάλωσες... (και ότι θα γίνεις 2 μέτρα αλλά ποτέ δεν έγινες αν και πλησίασες...). Άκυρες ατάκες όπως: "ωραίο πουκάμισο", "δε σε έχω συνηθίσει έτσι" από κοπέλες που πρέπει τα τελευταία 2 χρόνια να έχουμε μιλήσει 37 δευτερόλεπτα , είναι πλέον συχνές.

"Αυτά τα κάνει η αγαμία"....μου είπε ένας φίλος, αλλά δε νομίζω ότι έχει δίκιο διότι δεν ορέγομαι (πως τα λέω,πως τα λέω), καμία από αυτές τις κυρίες κυρίες.

Συμπερασματικά, πριν δεν υπήρχα ή ήμουν αόρατος ή έχω ομορφήνει πολύ τους 2-3 last months... Μπα, μάλλον πάλι κάποιος γυναικείος μηχανισμός φταίει που είναι αδύνατο να κατανοήσουμε και μας τρώει η περιέργεια (μην πει κανείς καμιά μαλακία ότι δεν τον νοιάζει-εκτός αν έχει γάμους>3 ή παιδιά>7 )...

Πιο συμπερασματικά, τώρα είναι η φάση που λέω στη μάνα μου "τι γαμώ τις δουλειές έκανε πριν 25 χρόνια" (τώρα βρίστε ελεύθερα). Δε ξέρω μάλλον θα πρέπει να χαρώ αφού είμαι κοινωνικό ζώο (ον) αλλά για κάποιο λόγο θέλω λίγο ακόμα από τη λίστα που έγραψα πάνω....χρόνο,priest και λιγότερο κινητό!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχααα... δεν ήξερα ότι είχε και όνομα η συμπεριφορά αυτή!
Ακούς εκεί: "Σύνδρομο Μενεγάκη"...
έγραψες πάλι!

Συνήθως όταν δεν καίγεσαι να βρεις κάποιον να αντικαταστήσεις τη προηγούμενή σου σχέση, τότε όλοι οι πιθανοί μνηστήρες (και στη δική σου περίπτωση οι Πηνελόπες) πέφτουν στα πόδια σου και σου ρίχνονται ξεδιάντροπα...σε σημείο που δε προλαβαίνεις ΠΟΥ να πρωτοχουφτώσεις! (χεχε...ναι, μ΄αρέσει κι εμένα να χουφτώνω από τότε που είδα το Παπαγιαννόπουλο να λέει στο Κωσταντάρα "Χούφτωσ' την, Χούφτωσ'την" και τα φρύδια να παίζουν σημαντικό ρόλο καθώς το λέει! Τεσπα...μη ξεφεύγω απ' το θέμα.)

Αγαπητέ μου jd...πρέπει να το πάρεις χαμπάρι γιατί 3 είναι οι πιθανότητες και πρέπει να δράσεις αναλόγως:
ή έχει να κάνει με το φεγγάρι και όλες σεληνιάστηκαν μαζί σου...
ή έφαγες κάτι (μπορεί και να ταν χαλασμένο) που έχει επίδραση AXE-effect...
ή απλά... ΜΕΤΡΑΣ αγαπητέ μου και τις κολλλλάζεις όλες με τους τρόπους σου (γιατί έχεις και μια παιδεία ρε αδερφέ)!

Αυτά...παραλήρημα τέλος!

JD είπε...

"και πρέπει να δράσεις αναλόγως"

εδώ θα τα χαλάσουμε,δε θελω να δράσω ο καημένος, μια εβδομάδα άδεια θέλω...

Και ναι μετράω πολύ,τελικά...

Seirios είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Seirios είπε...

Φίλε, ωραία τα γραφόμενα σου! Έχω την αίσθηση ότι από σήμερα απέκτησες ακόμα έναν αναγνώστη! Καλή συνέχεια...

JD είπε...

καλως σε βρηκα!

χαιρομαι που σου αρεσει! κατι ειδα για λιλιπουπολη;;; ερχομαι....