Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Σουρλουλού

Είχα τάξει σε μια φίλη μου (1 από τις 3 δλδ) ότι θα την κάνω θέμα. Και να λοιπόν που την κάνω... Βέβαια μέσα από αυτό θα περάσω και άλλα μηνύματα, να είστε προσεκτικοί.

Η φίλη μου η Σουρλουλού είναι μια νέα, ωραία κοπέλα-γυναίκα. Δεν είναι τόσο νέα όσο εγώ (ωραίος ε; ) και δεν είναι ωραία με τη κλασσική έννοια (αυτό θα το πληρώσω πολύ ακριβά και το ξέρω!). Είναι η κλασσική περίπτωση γυναίκας που θα την κοιτάξεις γιατί έχει αέρα και είναι παντός καιρού. Η δική μου Σουρλουλού είναι λίγο Trendy αλλά με άποψη... Πάνω της έχει τη νοσταλγία των 90s και μια δόση εφηβικής τρέλας.

Γνωριμία
Η δική μου Σουρλουλού έτυχε να είναι μια πρώην συνάδελφός μου και συγκεκριμένα υφισταμένη μου (αν και αυτό δε μου άρεσε ποτέ). Επί μήνες (δηλαδή *μήνες) με σιχαινόταν και ήθελε να πεθάνω με πολύ δύσκολο τρόπο και μόνος μου...

Παρένθεση - δε μου το είπε ποτέ,τουλάχιστον έτσι, αλλά επειδή είμαι πολύ έξυπνος το κατάλαβα. Τέλος παρένθεσης

Ενώ δε τις έκανα ποτέ δύσκολη τη ζωή με μισούσε και ήθελε να πεθάνω με πολύ δύσκολο τρόπο και μόνος μου (α, το είπα αυτό;; ). Βέβαια παραδεχόταν ότι είχα πάντα μια καλή απάντηση και αυτό την έκανε έξαλλη. Με τον καιρό με συνήθισε και απλώς με είχε γραμμένο.

Πραγματική Γνωριμία
Μια μέρα πήρε το μπούλο από τη δουλειά και καλά έκανε αφού δε τις ταίριαζε καθόλου. Χωρίς να πει τίποτα,σχεδόν. Είπε κάτι ξερό και ηλίθιο και ακόμη και τότε ήθελε να μου ρίξει μερικές μπάτσες. Είχε αρχίσει όμως να με συμπαθεί αφού ήξερε ότι τώρα δε θα με ξαναδεί (νόμιζε!!!χεχεχε) και μπορεί, τυχαία, μια μέρα να με πατούσε με το αυτοκίνητο. Η πραγματική μας γνωριμία έγινε όταν μια μέρα κάτι ήθελε με κάποιο mp3 και επειδή μόνο εμένα ήξερε να ξέρω, τσουπ! Εμφανίστηκε!

Αρχικά νόμιζα ότι είχε βρει επιτέλους άκρη να πάρει καλάσνικοφ και θα μου γαμούσε τα μάτια. Έκανα λάθος. Ήρθε με ένα Mp3 ανά χείρας και ήθελε help.

*Να τονίσω ότι είμαι αρκετά gadgetακιας και γενικά αυτά τα σκατολοϊδια μου κάνουν το χατήρι.

Όπως πάντα, ήμουν ευγενικός και υπομονετικός. Η υπομονή είναι μεγάλο χάρισμα, ειδικά με τη Σουρλουλού που τότες ίσα που έλεγε το εμ-πι-θρι σωστά. Οι τεχνικές της γνώσεις έφταναν για να χρησιμοποιεί κινητό στο 5% των δυνατοτήτων του και να μην καεί ζωντανή σε απέλπιδα προσπάθεια να χρησιμοποιήσει φούρνο.

Φιλία
Αυτό κανείς δε ξέρει πως ήρθε αλλά όλοι το περιμέναμε (είναι σαν να έχεις χάσει 328 επεισόδια τόλμη και γοητεία αλλά δεν τρέχει μια, καταλαβαίνεις τι παίζει). Σε βάθος χρόνου και αφού είχα γίνει ο ηλεκτρονικός μεντοράς της πήγαμε και για κανένα καφέ. Μια μέρα με κάλεσε και σπίτι της (αμέ αμέ) και με έβαλε να κάτσω σε ένα άθλιο σκαμπώ/μαρτύριο/τι να πω... Ποτέ δεν είχε πιαστεί τόσο πολύ ο κώλος μου! Δεν είπα τίποτα και κατάλαβα ότι αυτό είναι το άχτι της για τον τόσο καιρό μίσους.
Ήταν όμως πολύ ευγενικιά (!) και με κέρασε και μπυρίτσα (όποιος δίνει μπυρίτσα είναι φίλος,ακούς Μόγλη;; ). Εκεί άρχισα να την εκτιμώ πολύ!!! Ήξερα ήδη ότι έχει φοβερό χιούμορ και ένα πολύ κοφτερό μυαλό.

Nowdays (γαμεί το αγγλικό ε;;; )
Αυτές τις μέρες είναι ένας από τους πιο κοντινούς ανθρώπους στη ζωή μου. Μπορεί να τη βλέπω σπάνια (κάθε 2 χρόνια όπως λέω και με βρίζει...) και να μιλάμε 30 λεπτά/εβδομάδα αλλά είναι η μόνη γυναίκα που μπορώ να εμπιστευθώ (τώρα κερδίζω πόντους). Αυτό το τελευταίο είναι το πιο σημαντικό για εμένα αφού οι γυναίκες (και δυστυχώς πάντα και ερωμένες μου) που μέχρι σήμερα εμπιστεύθηκα αντέδρασαν χαρακτηριστικά με 3 τρόπους:

1.μου έπρηξαν....
2.δεν άκουσαν/ενδιαφέρθηκαν/κατάλαβαν ποτέ ποιός είμαι
3.δεν κατάλαβα εγώ τίποτα από την αντίδρασή τους (μάλλον δε θα ήξεραν ελληνικά,λέμε τώρα)

Η δική μου Σουρλουλού (και το λέω γιατί ξέρω ότι υπάρχουν και άλλοι με τις δικές τους) είναι η μόνη που αντέχει μεγατόνους καφρίλας και συμμετέχει πολλές φορές. Γενικότερα είναι αυτό που λέμε "και γαμώ τα παιδιά". Έχει το δικό της χαρακτήρα και άποψη και ΠΟΤΕ δε θα παραδεχθεί ότι είναι λίιιιιιιιιιιιγο πιο συντηρητική από ότι λέει. Καπνίζει και αυτή στριφτό και πάντα έχει το πιο άκυρο θηκάκι μεταφοράς (με κορδόνια-μπαλόνια-παπαρόνια) και φυσικά τα πιο σπάνια χαρτάκια (σπάνια σε σημείο που πιστεύω ότι κάτι δεν πάει καλά).

Για κλείσιμο, θέλω να της πω ότι χαίρομαι για όοοοοοολα τα μπινελίκια που μου έχει σούρει κατά καιρούς. Νιώθω πολύ καλά όταν λέει ότι είμαι κάφρος γιατί ξέρω ότι δεν το εννοεί,αν και θα έπρεπε. Αν ακούγαμε και την ίδια μουσική....
Και τώρα που ξέρω ότι περνάει λίγο δύσκολα της εύχομαι να είναι καλά και σύντομα θα το έχει ξεπεράσει. Σουρλουλού,σου αξίζει το καλύτερο παιδί (μαζέυω ήδη συμμετοχές) !!!
Επειδή έχω μια δυσκολία να χρησιμοποιώ το ρήμα "αγαπάω" (γενικότερα και πολλά χρόνια τώρα) δε θα της πω κάτι τέτοιο. Την έχω όμως μέσα στη καρδιά μου και ότι χρειαστεί θα είμαι πάντα εκεί._

16 σχόλια:

Seirios είπε...

Πραγματικά, δεν υπάρχει πιο όμορφα πράγμα από το να έχεις αληθινούς φίλους/ες. Κι ακόμα πιο όμορφο αυτό που συμβαίνει στις ζωές μας, ότι δηλαδή δεν ακολουθείται ποτέ καμιά «φυσιολογική» σειρά… πάντα υπάρχουν εν δυνάμει φίλοι ακόμη κι αν πιστεύουμε ότι θέλουν να μας σκοτώσουν με καλάσνικοφ… (χε χε χε)

* Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω κι από εδώ για τα σχόλια που άφησες στο blog μου! Με πρόλαβες βάζοντας το blog μου στη λίστα σου. Είχα σκοπό να το κάνω κι εγώ (και φυσικά θα το πραγματοποιήσω) όχι σαν πράξη ανταπόδοσης αλλά γιατί μου αρέσουν τα όσα γράφεις! Φιλώ σε!

Ανώνυμος είπε...

Re ti Sourloulou reeee....
apsogo tupaki fainetai k... mou moiazei giati k egw eimai toso teleia...nai, nai! xaxaxaaa
8elw k egw 8hkh me kordonia-mpalonia-paparoniaaaa re gmt, alla dn vriskw pou8ena sth vienni! :S

JD είπε...

@seirios, na eisai kala file kai elpizw na exeis kai esy pragmatikous filous (ti 8a kanoume kai emeis pou poulame kalasnikof??? )

@atithaso pneuma, dont worry 8a se steilw egw mia

Ανώνυμος είπε...

Εδώ Σουρλουλου!!!



Ευχαριστώ τόσο πολύ τον φίλο μου JD για τα καλά του λόγια. Μπορεί να του πήρε χρόνια για να εκφραστεί (μια που ποτέ δεν μου είχε πει κάτι καλό, παρά μόνο με έβριζε!!! αν και κατά βάθος ήξερα ότι δεν τα εννοεί)



Θέλω να δηλώσω λοιπόν, ότι με έμαθε πολλά γύρω από την τεχνολογία (τώρα όχι μόνο ξέρω να πω το εμ-πι-θρι αλλά να κάνω και φορματ στο pc e????) και όχι μόνο..

Όσο για το σκαμπό – μαρτύριο, να ξέρεις ότι πλέον δεν υπάρχει... Τώρα αν έρθεις θα σε βάλω σε καρέκλα γραφείου με ροδάκια και σε ένα τέλειο πάγκο που έχω φτιάξει μόνη μου!



Το μήνυμα που ακολουθεί, είναι για τα κοριτσάκια.



Κορίτσια ο φίλος μου είναι πολύ καλό παιδί - Κύριος και για το μέλλον ένας πολύ καλός γαμπρός (θα με σκίσει γι αυτό, αλλά δεν με πειράζει)!!



Του στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου....



Σουρλουλου

χχχχ

JD είπε...

nai nai,gia ta koritsakia einai afou eimai gnwstos paiderasths (8es na me katastrepseis??? ).

8a pantreutw MONO otan vrw poia gynaika 8a mou kanei tin idaniki korh!mexri tooooooooote...

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου τολμηρε νεε...
Μπραβο για το ρισκο που πηρες και δυο φορες μπραβο για το αποτελεσμα της συγγραφης σου. Οντως μεγαλη τυχη που βρεθηκε η κολλητη μου στο δρομο σου, ειναι ανθρωπος που σε σημαδευει και σε εμπνεει...( αμα θελει, αμα δε θελει...)
Χαιρομαι πραγματικα για τα συναισθηματα που σου εχει δημιουργησει και πιο πολυ που τα εξεφρασες,μεγαλο θεμα ξερεις αυτο,πολυ μεγαλο...
Μαρακι μου,ξερεις ποσο πολυ σε αγαπω και ποσο τυχερη νοιωθω... Οτι και εαν γινει για παντα μαζι...
Ειμαι σιγουρη παιδια μου οτι εχετε να προσφερετε πολλα ο ενας στον αλλο...
JD ευχομαι οπως αναπαντεχα μπηκε η σουρλουλου στη ζωη σου ετσι να μπει και η γυναικα που στα ματια της θα δεις τη μητερα της ιδανικης σου κορης....

JD είπε...

agapith anwnymh gine epwnymh na katalavw poia eisai??? to maraki einai 8ysauros alla....xamenos!8a vrei to dromo ths.

epishs eyxaristw gia ta kala sou logia... oso gia th gunaika mou to euxomai kai egw alla to vlepw kommataki dyskolo... eytyxws yparxei kai i actionaid!

Ανώνυμος είπε...

μαρια επισης...(πρωην ανωνυμη,κολλητη σουρλουλους)
Λοιπον ακου,οταν βρισκεις τη δυναμη και γνωριζεις επιτελους(οσο γινεται) αυτον που κουβαλας μια ζωη, τον εαυτο σου,και τον δεχεσαι και τον αγαπας,φροντιζεις για το καλυτερο και εσυ και το συμπαν ολοκληρο...
Και ανθρωπους σαν τη σουρλουλου μου,εκτος απο το να τους βρισκεις πρεπεις να μπορεις και να τους κρατησεις...(φιλικα και ερωτικα)
Και μη μου λες οτι ειναι δυσκολο να βρεθει η γυναικα της ζωης σου...

ΣΟΥΡΛΟΥΛΟΥ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ ΟΛΟΥΣ ΧΑ!ΧΑ!

JD είπε...

re oi anagnwstries mou peinane!!!

maria,xarhka.de 8elw na se plhgwsw alla de mou exei milhsei pote gia sena.mallon epeidh 8elei thn apokleistikothta...ti na peis?

Ανώνυμος είπε...

jd... uparxei kamia pou na vrizeste auto to kairo sto grafeio?
prosekse... auth mporei na katalhksei na einai h mhtera ths idanikhs korhs sou :PPP

JD είπε...

yparxei...o Mixalis,to vlepw dyskolo kai pali!!

Ανώνυμος είπε...

jd... mhn apogohteuese... mporei o mixalis na einai to allo sou miso k na mh to exeis katalavei akoma! Egw proteinw... Give it a try vre... na eisai anoixtomualos! :PPPP

Ανώνυμος είπε...

Εδω σουρλουλου και παλι!!
Πρωτα απο ολα ενα μεγαλο Σ ΑΓΑΠΩ στην κολλητη μου και μια τεραστια αγκαλια..... απίστευτο παιδι και ειμαι πολυ τυχερη που την εχω!!

Εχω να πω στο atithasopneuma οτι ο Jd ειναι πολυ μπρουταλ για να δει αλλιως τον Μιχαλη ασε που αυτο δεν ειναι "ανοιχτομυαλος" στα απλα ελληνικα ειναι π.....;)
επισης εχω να πω οτι εχουν μεινει λιγοι, μην τους χασουμε και αυτους ρε κοπελια..

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaaaa...
Sourloulou, exeis apoluto dikio!

JD είπε...

egw brutal ore???
egw eimai ena sympathitiko plasmataki.....

@kollhth marias,dld maria,3ereis oti aurio 8a pame gia kafe etsi???kanonisou!

Ανώνυμος είπε...

Ωραια,κανονιστε και θα με ενημερωσει το Μαρακι...