Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Ποιό είναι το όριο (τελικά) ;

Μεταμεσονύκτιο post με rainbow υπόκρουση...

Μεγαλώνεις σιγά σιγά και διαπιστώνεις ότι οι επιλογές σου βρίσκονται σε ένα σταυροδρόμι που εσύ ο ίδιος τις οδήγησες ή το δημιούργησες. Πρωτογενώς αντιδράς σκεπτόμενος απλά "έλα μωρέ,έχω κάνει και καμία δυό παπαρίες αλλά κομπλέ...". Ως εδώ είσαι καλά,όλα ok,υπάρχει αύριο.

Παρένθεση - για κάθε μαλακία στη ζωή σου που: έθαψες - ξέχασες - δεν ανέφερες ποτέ κλπ, υπάρχει τουλάχιστον ένας άνθρωπος για να στη θυμίζει. - Τέλος παρένθεσης

Τότες λοιπόν συμβαίνει αυτό το κάτι και όλα έρχονται ανάποδα. Και αν όχι τελείως ανάποδα, ε, πλαγιάζουν βρε παιδί μου (πιο σκατά από τα ανάποδα).

Ξαφνικά διαπιστώνεις ότι πολλά χρόνια τώρα στη δουλειά σου είσαι πολύ καλός, το ξέρεις. Το έχεις γραπτώς! ΓΑΜΑΣ ρε παιδί μου,έχεις και την ηθική ικανοποίηση, νιώθεις ακέραιος.Τέλος. Πιο ξαφνικά σε υποχρεώνουν να διαπιστώσεις ότι οι περισσότεροι είναι πουτάνας γιοί, τώρα πρέπει να καλύψεις το κενό που δημιούργησαν διώχνοντας τον προϊστάμενό σου (που μέχρι πριν 1 χρόνο τον κυνηγούσαν για να έρθει να δουλέψει!!!!). Μετά ακολουθεί ο παραπάνω, που ενώ τον ξέρεις και αυτόν χρόνια πρέπει να του αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας και κάνεις για αυτή τη δουλειά. Αυτό το λέμε "περίοδος αξιολόγησης"... Διαρκεί ένα μήνα και μισό με την παράταση αφού ποτέ 2 Έλληνες δεν κατάφεραν να είναι στην ώρα τους (ένας , ένας κάτι γίνεται). Τραγωδία!

Το κεφάλι ψηλά!!!" Τα έχεις ξαναπεράσει ρε κλαψιάρη,προχώρα και μη μιλάς..." μονολογείς.

Ως λογικός άνθρωπας λες να πας για ένα καφέ ρε παιδί μου, να χαλαρώσεις... Όλα Ok! Τηλεφωνάκι, rdvδάκι , κομπλαδούρες! Δεν είναι ώρα για γκόμενες, ούτε ψαγμένα πράγματα. Θες φίλο, γνωριμία ετών, όποιον μπορεί να σε κάνει να νιώσεις πιο καλά, όποιον εκτιμάς ότι "ναι ρε παιδί μου,οι επιλογές και οι απόψεις του είναι πολύ κοντά σε εμένα"...Κοινώς θέλω κάποιον να συμφωνεί μαζί μου. Και πέρνεις μια πολύ καλή φίλη σου.

-Καφέ...
-Πεινάω...
-Μπυραρία;;;
-Φύγαμε!!!

Ήδη όλα πάνε πιο καλά! Η παρέα, ο άερας, η οδήγηση...κάτι σε κάνει να νιώθεις ήδη καλύτερα. Σώπα όμως,είναι νωρίς...

Συζητάς, σε καταλαβαίνει (μπύρα 1), όλα καλά...
Το κόβεις....Ντροπή είναι στη τελική, ρωτάς για εκείνη, μοιράζεσαι στιγμές... Και ως γυναίκα έχει να πει τόσα περισσότερα, τώρα θέλει και τη γνώμη σου (μπύρα 2). Έχει και εκείνη θέμα, θέλει να χωρίσει... Σκατά σκέφτεσαι όλοι μας κάτι έχουμε, τα ρίχνεις στη νέα χρονιά, στον ανάδρομο Ερμή, στο μάτι...κάπου! Τελικά, το θέμα πάει σιγά σιγά εκεί που φοβάσαι... αρέσεις σε μια πολύ καλή σου φίλη (στη 1/3--->33,3%--->πακέτο!). Ερωτήσεις βροχή, χαρά γέλια και τελικά δεν είσαι σίγουρος "μπα,μαλακίες σκέφτομαι" , "τι χαζός που είμαι,πως θα μπορούσε μετά από 8 χρόνια;" , "είμαι τραγικός;" .
Σκάει βόμβα, συζητήσεις για σεξουαλικά, στο σκάει ότι δεν πάει καλά (2 φορές το μήνα!) , παραγγέλνεις αμέσως μπύρα 3. "Αυτή τη μπύρα και φεύγουμε ε;". Κάτι δεν πάει καλά, γιατί έχουν έρθουν 2 σερβιτόρες και ζητάνε να τις πληρώσεις;;; Πόση ώρα έχει περάσει ηλίθιε; 5μιση ώρες... Ω Θεοί! Μπύρα 4...

Αποδράς με φτηνή διακιολογία "...έχω και λίγη δουλίτσα στο σπίτι ακόμα...", σε κοιτά στραβά, έχει το ύφος εγώ-σε-γέννησα-μαλάκα. Νιώθεις περίεργα... Στο βάθος των ματιών της διακρίνεις όμως και το μου-αρέσει-η-αμηχανία-σου-έχω-πιέι-4-μπύρες. Σκόρπιες σκέψεις...γιατί σε εμένα;έπρεπε να είχα δει κάτι νωρίτερα;ποτέ δεν πήγα να εξομολογηθώ,πρέπει πλέον;αντί για προξενιά μήπως έπρεπε να μη γίνεις φίλος μαζί της πολλά χρόνια πριν;

Τώρα τη γυρνάς σπίτι, είναι όλα Ok! Είσαι βγαλμένος ΡΕ,δεν έχεις θέμα με αυτά...άντε πιά!
Σκατά! Φιλί στο μάγουλο και λες όλα πήγαν καλά (να μη μου είχε πει και καθοδόν ότι πέρασε υπέροχα και ήταν η καλύτερη έξοδος της χρονιάς μέχρι στιγμής).... Μπά... Γυρίζει,σφιχτεί αγκαλία, πολύ σφιχτή,βόας! Και πάλι φιλί στο μάγουλο και πολλά υποσχόμενο καληνύχτα.

Γυρνάς, τώρα είναι χρήσιμο το cd των AcDc, σκέφτεσαι τα ίδια...έχασα μια φίλη;αν πάρει τηλ αύριο δεν απαντώ,θα έχω meeting κλπ. Αυτό που ξέρω είναι ότι δε μπορώ να κάνω κάτι μαζί της,ποτέ! Αυτό που δεν ξέρω είναι γιατί είμαι φίλος της; Ήμουν με άλλη όταν τη γνώρισα;ούτε που θυμάμαι.

Πολύ πράμα ρε παιδί μου για μερικές ώρες...πάρα πολύ! Ανάμεικτα συναισθήματα. Αδύνατον να αποκωδικοποιήσω τι συνέβει, να προβλέψω τι θα συμβεί... Περιέργως,δε θέλω να ξανάρθει τέτοια μέρα.

-----------------------------

Αγαπητές αναγνώστριες:
1.Πόσο κέφι πια με 4 μπύρες (των 330ml και 8 βαθμών) ;
2.Γιατί;
3.Οι έφηβοι μετά το πέρας 10 ετίας τίνουν να: παχαίνουν - μια γενικότερη ασχήμια κλπ , αν θέλετε κάτι μη το κρατάτε για την άλλη δεκαετία.

Φίλοι αναγνώστες:
1.Όλες οι γυναίκες διαθέτουν ειδικό μηχανισμό που κάνει τα ματάκια,ματούλια, ματάρες τους να λάμπουν σαν να θέλουν να σου πουν κάτι. Εμείς δεν έχουμε και όποιος το δοκιμάσει θα τυφλωθεί σε μια πολύ άβολη στιγμή, εγώ σας το είπα...
2.Μα γιατί;
3.Για όσους τουλάχιστον πιστεύουν στη φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών: Ποτέ μη λες ποτέ!

Τελικά, τι είναι επιλογές; Η στιγμιαία κρίση που νομίζεις ότι θα κρατήσει μια ζωή; Μια συνεχώς τροφοδοτούμενη κατάσταση; Συνήθεια; Τίποτα.... Τραγωδία!

Αφιέρωση:

Δεν υπάρχουν σχόλια: