Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Δε βγαίνω μάνα μου...

...και πως να βγω δηλαδή; Ποιός από εσάς τη βγάζει έτσι άνετα; Κατ'αρχήν για να τη βγάζεις έτσι άνετα σημαίνει δύο (2) πράγματα: ή την έχεις πολύ μεγάλη ή είσαι επιδειξίας. Όχι ρε παιδιά ειλικρινά μπορεί να είμαστε η γενιά των 700€ αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι θέλουμε να τα κάνουμε και όλα με αυτά τα 700€. Κάτσε ρε φίλε, στάσου μύγδαλα, ΔΕΝ υπάρχει τίποτα άλλον να κάνεις από το να δίνεις 10€ για ένα ποτό; Πιες το σπίτι σου ρε αδερφέ, φέρε και την παρέα σου ή δύο (2) φίλους σου και τέτοια. Κάνε ένα πικ-νικ με την κοπέλα σου αντί να πας στην Αράχωβα και να πληρώσεις 120€ το βράδυ.

Γενικότερα (και επειδή το θέμα δεν είναι μόνο οικονομικό) πρέπει να μάθουμε να τη βγάζουμε και αλλιώς (όχι μόνο με τους παραπάνω δύο (2) τρόπους)... Είναι καλό να είμαστε "εναλλακτικοί" καμιά φορά, είναι και trendy!

Εγώ από τότε που χώρισα {4 μήνες σχεδόν = δύο και δύο μήνες δλδ (2)+(2)} έχω κάνει φοβερή οικονομία, άρα πρώτη εναλλακτική λύση είναι να χωρίσεις!! Σκέψου το και αλλιώς: Αν χωρίσουμε όλοι θα ξαναμοιραστεί η τράπουλα!! Τώρα θα μπορείς ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να πηδήξεις τη γκόμενα του κολλητού σου ή και το κολλητό σου γιατί σου έφαγε τη γκόμενα,κάποτες (ή καπότες)! Οι αγαπητές Κυρίες Κυρίες θα καταλάβουν έτσι αν τελικά της αγαπάς... αν το κάνεις όντως ,θα γυρίσεις πίσω σε αυτές! Είναι σα να έχεις την ίδια γκόμενα σε δύο (2) διαφορετικές ζωές!!(που για τον ανδρικό κόσμο σε κάνει δύο (2) φορές μαλάκα...).

Έχω και άλλο, εναλλακτική διασκέδαση: ποδόσφαιρο!!! μάζεψε τους άλλους χαζοτριαντάριδες και παίξε ένα δυωράκι (2ωράκι)... Κουράζεσαι αλλά γυμνάζεσαι...άρα το βράδυ δε βγαίνεις έξω!!! Απλά πράγματα,εγώ θα σας τα λέω.

Οικονομία από το κινητό!!!
Κινητό: ένα sms έχει 160 χαρακτήρες άρα είναι κουτό εξ'ορισμού να της στείλεις μήνυμα που να λέεi:

SMS1
"Πέρασα πολύ καλά εχθές,αν θες πάμε και τη Τετάρτη για ποτό!"

SMS2 (δύο) - αφού σου έχει απαντήσει - κατά 90% τελείως αόριστα αφού την Τετάρτη έχει rdv για μανικιούρ!
"Και μάλλον κατάλαβες ότι δε σε βλέπω μόνο φιλικά....Μπάμπης"

εναλλακτικό SMS
"Είσαι φτιαγμένη για'μένα,όπου και να θες να πας την Τετάρτη θα σε πάρω από πίσω!την άλλη φορά βάλε κάτι πιο αποκαλυπτικό,δε θα σε παρεξηγήσω,είσαι υπέροχη!Μπάμπης"

155 χαρακτήρες μόνο! άσε που να λες όνομα στο δεύτερο (2τερο) sms είναι δείγμα ότι είσαι μπάζο...Θα σου είχε απαντήσει από το πρώτο "ποιός μαλάκας είσαι" ή "πάλι κα@λες έχεις Διογένη;"

Anyway,για αυτό δύο (2) μέρες τώρα λεώ συνέχεια στη μάνα μου: "δε βγαίνω μάνα μου..." αφού δεν έχει νόημα. Ούτε κάποιος υπάρχει να του την δείξω, έχω κουραστεί - έκανα διάδρομο (αφού προσπάθησα ανεπιτυχώς να παίξω ποδόσφαιρο μόνο μου), αποφάσισα να είμαι εναλλακτικός, το ουρί του Παραδείσου στο τέλος θα βαρεθεί την επικείμενη συνάντηση και θα έρθει με καμία φόρμα (κάπου εδώ θα έπρεπε να ντρέπομαι αφού δεν την ξέρω τη γυναίκα αλλά ξέρω ότι με διαβάζει και τώρα την καταπιέζω-νιώθω όμορφα!!!) και γενικότερα πολύ ξενερουά-ματ αυτό το ΣΚ!

*ξέρω ότι αυτό ήταν ένα πολύ μπερδεμένο post αλλά σας έχω (γραμμένους) εμπιστοσύνη!
**όλο το νόημα και η ουσία είναι στο δύο(2) για όσους δεν το κατάλαβαν (παρακαλώ να μην ξαναδιαβάσουν το blog μου)

Και τώρα φεύγω να πάω για καμιά μπυρίτσα....μπορεί και δύο (2)!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου, η Μαρια ειμαι...
Να υποθεσω πως για να ειμαι το πρωτο σου σχολιο,οι γνωστοι αγνωστοι,μαλλον δεν εχουν συνελθει ακομη απο το σαββατοβραδο τους...
Το πικ νικ καλο ειναι να πραγματοποιειται κατω απο αλλες συνθηκες,πιο αυθορμητες...
Και επειδη προσεβαλλες τους τριανταρηδες,τους αντρες της γενειας μου,να σε πληροφορησω οτι αυτα τα αγορια δεν παραδιδουν τα οπλα ετσι ευκολα,για δυο ωρες ποδοσφαιρου...
Ελπιζω να περασες ωραια στην κυριακατικη εξοδο σου...

Seirios είπε...

Φίλτατε JD, τι μου θύμισες… τα φοιτητικά μου χρόνια!

Εκεί να δεις εναλλακτική διασκέδαση ένεκα παρατεταμένων αφραγκιών! Όχι, δηλαδή, τώρα που εργάζομαι πως είναι πολλή καλύτερη η κατάσταση… αλλά εκείαν τα χρόνια δεν έχουν ταίρι! (αν έχεις υπάρξει φοιτητής ίσως με καταλαβαίνεις!)

Νούμερο ένα, εναλλακτική πρόταση το cine «ταράτσα»…
Νούμερο δύο, παραλία- αμμουδιά… κιθάρες και τραγούδι…
Νούμερο τρία, ολονύχτια ταξίδια με τραίνα…

Θες να συνεχίσω? Κι όμως δε μετανιώνω για τίποτα! Ήταν αληθινά όμορφα χρόνια… κι ας ξέμενα από λεφτά… λες και τώρα που δουλεύω-τρέχω σα το Βέγγο μου μένει τίποτα…?

NAI στον εναλλακτικό τρόπο διασκέδασης! Δε χρειάζεσαι πολύ χρήμα… μονάχα φαντασία και καλή παρέα… (αυτό το τελευταίο σαν ορισμός του καλού σεξ ακούστηκε… χα χα χα)

Lina είπε...

μου κανει εντυπωση που λες οτι κανεις οικονομια αφοτου χωρισες.
εγω αν σκεφτω ότι όταν ειμασταν στην ιδια πολη με τον δικο μου ήτνα ολα δια δυο, μαλλον γλιτωναμε χρηματα. ασε που ως ελευθερος βγαινεις πιο πολυ εξω.

μαλλον πολυεξοδες γκομενες βρισκεις =ΡΡ

όσο για τα εναλλακτικά; ολλες φορες ειανι καλυτερα απο τα αλλα. με μια καλή απρέα, και ρεφενε κρασί γίνονται τα καλυτερα

JD είπε...

@Maria,den nomizw na 3ereis kanena triantari pou na paizei mpala 2 wres.:p poly au8ormita 8es na pame gia pik nik to parapanw sk (na exei synel8ei kai to allo to nauagio).eisai prwth gt pleon eisai fanatikh anagnwstria (3erw twra 8a kaneis na sxoliaseis 2-3 meres gia na mhn pernw aera) kai fysika ouri tou paradeisou!(se sklavwnw i know)

@seirios,imane foitiths alla kai pali de xerw,panta douleua!!oxi gia ta polla alla ntax ta kataferna

@lina,exeis dikio alla egw de bgainw toso poly otan den exw sxesh.oloi oi filoi einai se fash spitiou klp...ante euxomai kai o sourotiris sou na gyrisei syntoma!!!

@all, genika to post den htan oikonikhs fyshs alla ok... htan ligo xyma.

hopkins είπε...

Το εναλλακτικό sms το έχεις δοκιμάσει; Πιάνει; :Ρ:)

JD είπε...

enallaktiko sms=taxydromiko peristeri!