Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

IT

Σε κάθε εταιρία που έχει έστω και ένα pc υπάρχει τουλάχιστον ένας ή μια που είναι υπεύθυνος/η για αυτό. Συνήθως έχει απόμακρο ύφος και παράξενο βηματισμό (χέστηκε; δε χέστηκε; ). Οι άνθρωποι (αν και υπάρχουν αμφιβολίες αν όντως είναι) αυτοί έχουν την παράξενη ιδιότητα να σου σπάνε τα νεύρα σε σημείο εγκεφαλικού ή άλλης ασθένειας.

Το βασικό τους πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι η αυτοεικόνα τους είναι κάτι πολύ ξεχωριστό για τους ίδιους. Κοινώς, ή έχουν καβαλήσει το καλάμι ή νομίζουν ότι αυτό που κάνουν το καταλαβαίνουν μόνο αυτοί και εμείς οι υπόλοιποι είμαστε όρνια.

Στη δική μου δουλειά τα pc είναι πολλά, πάρα πολλά και τα παράξενα αυτά πλάσματα είναι 4. Εγώ από την άλλη είμαι σε μια ενδιάμεση θέση της παραγωγής και όλων των άλλων τμημάτων άρα και του ΙΤ... Όταν λοιπόν με καλούν σε συνάντηση τα όντα αυτά, ετοιμάζομαι για ότι χειρότερο και κάνω ασκήσεις γιόγκα στο γραφείο μου (πολύ αποτελεσματική είναι αυτή που πέφτεις με τα μούτρα στο πληκτρολόγιο μέχρι να δεις το ytrewq γραμμένο στο κούτελό σου).

Σήμερα ήταν μια τέτοια μέρα και δε θέλω να περιγράψω (αδυνατώ) όλο το διάλογο. Μερικά μη τεχνικά τμήματα είναι αρκετά:

1.
- Καλημέρα και Καλή Χρονιά ρε παιδιά (ξέχασα, τα πλάσματα αυτά δε τα βλέπει ο ήλιος ούτε και εγώ - αποφεύγω. Άρα μισό μήνα μετά μπορείς να ευχηθείς).

- Καλημέρα,Καλή Χρονιά , με ύφος ηλίθιο και μηχανική απάντηση. Απαντούν χειρότερα από τη φωνή του Sam των Windows και δε μπορούν να αρθρώσουν τίποτα με ενθουσιασμό.

2.
- Λοιπόν είναι όλα έτοιμα;;;
- Ποιά όλα;

Ποιά όλα μαλάκα μου;;; Για να μιλήσεις στο ΙΤ πρέπει να είσαι κάτι παραπάνω από συγκεκριμένος. Αν του πεις ότι έχει παρκάρει μαλακισμένα πρέπει να πεις: Παρατήρησα στις 12:43 ότι το όχημα γκρι χρώματος, μάρκας BMW 316i και με πινακίδες ΥΥΥ 2121,δηλαδή το δικό σου, είναι παρκαρισμένο λοξά κατά 32 μοίρες και έξω από τις γραμμές κατά 43 εκατοστά. Αλλιώς θα σε ρωτήσει για όλα τα παραπάνω ή στη χειρότερη θα σου στείλει email.

3.
- Γιατί δεν κάνουμε και "αυτό" (ότι και αν είναι αυτό) να βοηθήσουμε τον χρήστη;
- Δεν είχε περιγραφεί αρχικά._

Και γιατί κάνουμε συνάντηση τεράστιε;; Αν έχεις τόση ανάγκη για επικοινωνία μπες σε sites γνωριμιών και ανέβασε τα πτυχία σου. Ή πιο απλά μάθε να χαμογελάς ηλίθιε!

Και άλλα πολλά που μπορούν να κουράσουν και τον πιο δεκτικό άνθρωπο!

Τέλος, θέλω να τονίσω ότι τα όντα του ΙΤ πολύ συχνά είναι βρωμιάριδες και γενικότερα κακόγουστοι. Επίσης παντελώς ανορθόγραφοι και γενικότερα "ξύλινοι" άνθρωποι που πολύ θα ήθελα να πνίξω!

***Για αυτό καλά μου φοιτητάκια που τώρα θα βγείτε στην αγορά να έχετε το νου σας! Ούτε ηλίθιοι είναι όλοι οι άλλοι ούτε εσείς πρέπει να γίνεται μαλάκιδες...

2 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

εμένα ξέρεις τι μου τι σπάει α π ί σ τ ε υ τ α? όταν ρωτάς κάτι τεχνικό κ σε κοιτάζουν σα να τους ρώτησες ξερωγώ τι χρονιά έχουμε! κ μερικοί μειδιούν κιόλας, μου 'ρχεται να τους σφάξω! α να διευκρινίσουμε πως υπάρχουν κ αυτοί που είναι κ γαμώ τα παιδιά έ?

JD είπε...

Ναι γιατι φυσικα εσυ και εγω ειμαστε υπανθρωποι...Όσο για το 2ο εχεις δικιο,ο καλυτερος φιλος μου ειναι ενας απο τους 4....αλλα δεν το εγραψα για να μη νομιζει ο κοσμος οτι τα εχω παιξει τελειως...
Καλως ορισες στο blog!