Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Όλα αλλάζουν...

Εχθές δεν πόσταρα καθόλου. Δεν προσπάθησα καν. Δε μπορούσα,απλά. Προσπαθώ πολύ να δέχομαι τις αλλαγές στο περιβάλλον μου,στη ζωή μου,στο μικρόκοσμο που ο καθένας μας έχει "στήσει" γύρω του και πότε επιλέγει να κρυφτεί και να χαθεί μέσα σε αυτόν και άλλες φορές να τον διαλύσει και να βγάλει τον πιο εγωιστικό εαυτό του...

Έτσι και εγώ εχθές πήρα απόφαση να πληγωθώ βαθεία. Όχι γιατί το ήθελα αλλά γιατί έπρεπε...
Ποιός από εσάς δεν το έχει κάνει; Ποιός είναι ο μόνιμος μάγκας που λέει όχι σε όλα τα πρέπει; Κανείς και όποιος το ισχυρίζεται είναι ψεύτης. Πληγώθηκα λοιπόν και ήταν και απόφασή μου,σοβαρή και μετρημένη. Τι άλλο να έκανα άλλωστε; Ο έρωτάς μου με την Πετρούλα (όχι που νομίζατε ότι θα έκανα σοβαρό Post) δεν άντεξε.
Πρώτον, τα έχει με άλλον,β) τα βυζιά της είναι ψεύτικα και γ)(αματα) δεν τελειώνει έτσι όπως λέει (αυτό μου το είπε η φίλη μου η Σουρλουλού και μου είπε οτί ισχύει για όλες τις γυναίκες. Και εγώ την πιστεύω γιατί δεν έχω εμπειρία σε αυτά και πρέπει να με έχουν πιάσει κώτσο,παλιά).

Ξέρω τι θα πείτε, είμαι επιπόλαιος, είμαι αμπλαούμπλας (όσοι το πείτε αυτό να ξέρετε ότι έχουμε πολλά κοινά). Αλλά τι να έκανα; Έπεσα στα δίχτυα της (του καλσόν της) ....
Αυτό ήταν όμως, τέλος τώρα._ Δεν είμαι από αυτούς που αφήνουν τη ζωή να οδηγεί. Την οδηγώ εγώ και την πάω εκεί που θέλω.

Για αυτό σήμερα είχα πάρει απόφαση να κάνω κίολας μια δυναμική κίνηση. Να γνωρίσω την κολλητή της κολλητής μου (δηλαδή την κολλητή μου στο τετράγωνο - που btw έμαθα ότι είναι ένα από τα ουρί του παραδείσου-αμαρουσίου). Τα είχα ετοιμάσει όλα (ακολουθεί λίστα):

- Γαμιστερό πουκαμισάκι από sprider 7,90€
- Καθάρισα και γυάλισα τα παπούτσια μου (πολλοί νόμιζαν ότι θα πάω σε γάμο)
- Έβαλα το τζιν Νο33 που μου κάνει πιο ωραίο κωλαράκι (αλλά δυστυχώς μόνο με το 34 βρίσκω τα π@π@ρι@ μου εκεί που έχω συνηθίσει να είναι)
- Γαμιστερή γραβατούλα από Μπρακούλια 11,00€
- Κλώνος κολώνιας Boss από μοναστηράκι 3,00€ ( boss και autan μαζί)
- Σκέφτηκα 2-3 καλές ατάκες που κολλάνε σε πολλές συζητήσεις και τις είπα πολλές φορές μπροστά στον καθρέφτη ψάχνωντας το ιδανικό χαμόγελο για την κάθε μια - Αξία ανεκτίμητη
- Προσπάθησα να θυμηθώ όλους τους καλούς μου τρόπους (δε θυμήθηκα Χριστούλη)
- Επιστράτευσα μια οδοντόβουρτσα μιας χρήσης που είχα αγοράσει από έναν αυτόματο πωλητή σε ένα bar το 2006 γιατί νόμιζα ότι εκείνο το βράδυ θα γαμήσω (αυτή η οδοντόβουρτσα άκουσε πολλά για τη ζωή μου στο διπλανό κάθισμα πάνω στον Προφήτη Ηλία)
- Πήρα από το γραφείο το καλύτερο στυλό μου (ανάμεσα στα Bic crystal βρήκα ένα γαμιστερό Pilot με ψιλή μύτη) και το έβαλα στο μπουφάν μου γιατί πάντα είναι καλό να έχεις μαζί σου στυλό. Είσαι αυτομάτως gentlemanene φάση.
- 2 επαγγελματικές κάρτες μου που σκόπευα να μου πέσουν τυχαία κάπου στα πόδια της ή μέσα στη τσάντα της (στο πίσω δεξιά τσεπάκι με τα 6 φερμουάρια)

Τελικά, το rdv ακυρώθηκε γιατί η Σουρλουλού μου είναι άρρωστη (πολύ) και γενικότερα σε μια φάση που ακόμη ο Θεοχαράκης δεν την παίρνει για απόσυρση. Γλυκιά μου Σουρλουλού σου εύχομαι περαστικά και σου θυμίζω ότι μου χρωστάς 23,90€ (είναι 7,90+11,00+3,00 και έβαλα και τα 2,00€ που είχα δώσει για την οδοντόβουρτσα γιατί πήρα την απόφαση να την πετάξω. Μου φέρνει χρουσουζιά!)

10 σχόλια:

Seirios είπε...

Αχ, αυτά τα ραντεβού… πόσο στημένοι πάμε όλοι μας για να αντιμετωπίσουμε το υποψήφιο «θήραμα» μας. Πάντοτε υποψιασμένοι (θύτης – θύμα) έχουμε διαλέξει εκ των προτέρων ποιον ρόλο επιθυμούμε κι απλά παιζουμε…

Η μικρή μου πείρα (αν δεχτούμε ότι η πείρα είναι επακόλουθο της ηλικίας) έχει δείξει ότι όσο πιο απενοχοποιημένος είσαι, χαλαρός κι ειλικρινής είσαι έχεις περισσότερες ελπίδες. Τέλος, κατά 99,9% σου σκάνε οι «υποψήφιες» εκεί που δεν τις περιμένεις…κι όχι όσες διακαώς καρτερείς…

**Καλά για το χάος που προκαλεί το τζιν στον έσω κόσμο του άνδρα δε θα σχολιάσω! Ένα νούμερο μικρότερο φτιάχνει τα οπίσθια και καταστρέφει από την πίεση τα εμπρόσθια…(μα ούτε μια άσχημη λέξη δε χρησιμοποίησα…τι μόρφωση θεέ μου…χα χα χα)

JD είπε...

ma na mou xalasoun th ftiaxh...ntroph!
nai dystyxws egw vrizw ligaki...

Lina είπε...

μη φοβαστε, ξεχωριζουμε το καλό λάδι, ακομα και απο πιο... μπαγκυ τζην. =Ρ

JD είπε...

a ok totes...epitelous 34ari!
lina auto einai sigouro h 8a thn pathsw kai meta 8a mou ftais??? (meta8esh eu8unwn se aisxro va8mo mode on/)

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου... Η σουρλουλου ειναι αρρωστουλα,μολις γινει καλα το κοριτσι μας θα κανονισουμε... Μπαινεις msn? Παρε τη διευθυνση μου απο τη φιλη σου,εφαγα κραγη χθες... χα!χα!

JD είπε...

vre kalws to,to ouri!
apogohteytika,mia kalh eukairia phge na emfanistei kai gia emena...
8a kanonisw kai to msn asap.

Ανώνυμος είπε...

όχι ρεεεε... σοβαρά έγιναν όλα αυτά; Και στο τέλος έμεινες με την οδοντόβουρτσα στο χέρι;
Σουρλουλού, καλή ανάρωση, αλλά ελπίζω να καταλαβαίνεις πως η θέση σου είναι δύσκολη και πρέπει να επανορθώσεις!

Φιλιά εκ Βιέννης

υγ. Η Πετρούλα τα φταίει για όλα! Είμαι σίγουρη, σε λέω...

JD είπε...

gia ola ftaiei mia gynaika allwste...
alla dn peirazei alliws de 8a eixe plaka!

an kaneis 8elei tin odontovourtsa mou (pare pasa mou klp) kanw kai kalyteri timh 1,67€.

Lina είπε...

γιατι; μονο με τον κωλο πορευεσαι; =Ρ

JD είπε...

lina,opoios poreyetai me ton kwlo paei mprosta thn shmeron hmera,na to ma8eis kai sta paidakia auto na mh lene oti to sxoleio einai axrhsto... :ppp