Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Λίγο ακόμα...

Μέχρι στιγμής όποιος έχει διαβάσει το blog μου (και είναι ακόμη καλά) θα έχει καταλάβει περίπου τι άνθρωπος είμαι (λέμε τώρα,εδώ δεν έχω καταλάβει εγώ...). Η συχνή όμως αναφορά μου στις γυναίκες δίνει ένα σημάδι, ένα κάτι βρε παιδί μου...

Σήμερα,τι σήμερα; Απόψε κιόλας έρχομαι να τα αλλάξω και να τα ανατρέψω όλα. Ναι λοιπόν δηλώνω ότι πλέον είμαι φουλ - κάργα - όσο δεν πάει - μπούνια - μπίμπα - φίσκα καψούρης!
Την είδα και έπαθα, πυρόξανθα μαλλιά**, τρομερό μπούστο***, καλοσχηματισμένα χαρακτηριστικά.... Έμεινα εκεί να χαζεύω... Χάζευα και τα δευτερόλεπτα περνούσαν σαν αιώνες, καρέ καρέ (σαν να είχα λήψη από casio ex-f1)...Πρώτη φορά θα καρφωνόμουν σε θυληκό (άντε δεύτερη...)

Ήταν εκεί, ήμουν εκεί, όλα ήταν τέλεια...
Ήταν η Πετρούλα και μόλις είχε τελειώσει...


εμ,δεν έχει πλάκα έτσι ρε κοπελιά...το μαλλί της γριας δε το μοίραζαν σε οδοντογλυφίδες...
(επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι το μαλλί της γριάς είναι ότι πιο κοντινό στο sex για το υποσυνείδητο και όχι μόνο!! αμέ σου λέω...)
*γαμώ το έλεος το star, ήταν που ήταν...
**μου άρεσαν και μου αρέσουν οι μελαχρινές
***νο3 το ιδανικό, οχι υπερβολές

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οχι ρε γαμώτο... ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟΟΟ
Εχουμε το ίδιο φόρεμα με τη Πετρούλα, μόνο που το δικό μου είναι μαύρο... Τώρα πια, λέω να το ρίξω στο τζάκι το δικό μου!

JD είπε...

rixe tin petroula sto tzaki na hsyxasoume...

Christina Amana είπε...

Χαχαχαχα... Με έκανες και γέλασα Jd! Διάβαζα και λέω καμιά καλή κοπέλα θα είδες και με το που με λες πετρούλα... με έστειλες! Είναι απλά για γέλιο η κοπέλα και για όσυς θέλουν εμφάνιση χωρίς μυαλό!

Καλώς σε βρήκα! Τα φιλιά μου!

JD είπε...

welcome amana!!!
mporei na einai kalh kopela, dn xereis pote...(leme twra)

Seirios είπε...

Loipon, gelasa toso aythormita me to keimenaki soy afierwma stin Petroula pou tharrw pws ena pigaio eyxaristw einai ligo! Geia sou re Star... meta ta reportaz apeytheias apo ti Mykono twra o kairos apo ti Petroula...

ps. kalabes ton diakai mou potho na ginw reporter tis Mykono gia logarasmo tou Star... e re glentia..telika oi megales mou apokalupseis ginnontai se alla blogs! :)

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου, η Μαρια ειμαι(κολλητη σουρλουλους),καλημερα σε ολους!
Μα τι χαρη, τι σκερτσο!Σαγηνευσε εμενα, ποσο μαλλον, τους πατεραδες με τους γιους μαζι που ετυχε χθες να παρακολουθουν οικογενειακα ολως τυχαιως τις ειδησεις του star... χα!χα!
Φανταζομαι θα υπαρξουν και αλλες τετοιες στιγμες μεταξυ τους... Πετρουλα μας ενωνεις!
Ολα τα λεφτα το χαιδεμα στο βιζον...

JD είπε...

@seiros: xanontai ayta file moy???se polla blogs 8a paizei...

@kollhth marias-aka maria: poio vizon apo ola (to vizon i to vyzon??? )

mh ksexnas esy,shmera exoume kafe (pou mallon 8a ginei pitsa gt i peina varaei kokkina)

Lina είπε...

iouk....κατι πιο φτηνιιαρικο δνε μπορουσες να βρεις; =ΡΡΡΡ


(υ.γ. τα πυροξανθα μαλλια δεν ειναι τα πλατινε ρε συ... ειναι τα κοκκινοξανθα"

Ανώνυμος είπε...

το μαρακι ειναι αρρωστο,εχει πυρετο...

JD είπε...

@lina ligh shmasia exei to xrwma.... (arkei na einai makria stis gynaikes,akoute?? )

@maria, prospa8ei na ferei empodia sth gnwrimia mas alla de 8a ths perasei,to rdv 8a ginei aurio kai as leei oti 8elei...kata arxhn th lypamai kai 8elw na paw na tis kamw parea...8a tis paw kai tainia (monwtikh).

Lina είπε...

σε πληροφορω ότι ειχα πολλή περαση με κοντό μαλλί... κι εννοω πολύ κοντο ;)

JD είπε...

lina: h eisai panemorfh h eisai e3airesh h oi gyrw sou einai gkavadia (pisteuw sta dyo(2) prwta)

bunnysuicides είπε...

τι είναι αυτό? αληθινό είναι? ενημερώστε με παρακαλώ, είναι οι ειδήσεις του σταρ, κανονικό δελτίο???
είναι????????????

α, είναι κ ιντερνάσιοναλ!

JD είπε...

alh8ino einai kounelos!gia polla gelia...