Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Ειμαι μαγος ή υπαρχει Θεος;;;

Σημερα θα βρισω λιγο , μαλλον....

Απο την παιδικη ηλικια μας ο ελεγχος ηταν μια κατασταση που προκαλουσε αγχος και ανεβαζε τη μετοχη της Rexona και αλλων αποσμητικων. Ο λογος ομως δεν ηταν (και δεν ειναι ακομη) παντα ο ιδιος. Αυτο συμβαινει γιατι σε μια ομαδα ανθρωπων , ας πουμε ταξη για την παιδικη ηλικια και εταιρια για τους ενηλικους, υπηρχαν και υπαρχουν διαφορετικες αποψεις και πεποιθησεις οι οποιες με τη σειρα τους οδηγουν σε συμπερασματα.

Σαν παιδια λοιπον καποιος ηξερε οτι θα παρει 3 (ή τα 3 του Καραμπελλα κοινως) και ειχε αγχος για το τι θα ακουσει εκ των υστερων. Αλλος ειχε στοχο το 7 και ειχε ζυγισει την κατασταση ετσι ωστε το 6 να ειναι "περιπου" ενω το 8 κατωρθωμα. Αλλος ηξερε και για 10 και ειχε αγχος γιατι αν επαιρνε 9 δε θα αποκτουσε και το πολυποθητο χαρτζιλικι! Μαζι με αλλες περιπτωσεις , ολοι οι παραπανω εφτιαχναν μια μεγαλη μπαλα αγχους που ενεργουσε μαζικα δημιουργωντας τη γνωστη υστερια.

Στην ενηλικη ζωη τα αγχη δεν αλλαξαν τελικα. Παντα ο βαθμος - επιτευξη στοχου πλεον - ηταν ο καταλυτικος παραγοντας για να νιωσουμε αγχος. Αρα το 3 το 7 και το 10 παρεμειναν ανεπαφα ή με απλες αναγωγες σε αλλη κλιμακα. Αυτο που τελικα εχει αλλαξει ειναι το τι περιμενει πλεον.

Το ομορφο και ηλιολουστο πρωινο λοιπον ηταν αρκετο για να αλλαξει η διαθεση του καθενος προς το καλυτερο. Και εδω επιτρεψτε μου να εξηγησω οτι το καλυτερο δεν ειναι αυτο που θεωρουμε αποδεκτό ή χαρούμενο ή ο,τι. Ειναι καλυτερο απο το προηγουμενο, ειναι πιο ισχυρο!
Ετσι λοιπον θα αρχιζε ενας πανεμορφος Εσωτερικος Ελεγχος...

Πρωταγωνιστες:
  • Μουρτζουφλης: ο ελεγχομενος - οχι ενας αλλα στην ιδια κατηγορια. Σηκωθηκε σκατα το πρωι, ειδε τον ηλιο μεσα απο μεγαλο γυαλι ηλιου - μασκα και μονολογησε : "γαμιδια και ελεγχοι...τα @@ μου θα βρουνε παλι"
  • Κ@υλας: ο ελεγκτης. Σκατοφατσας. Σηκωθηκε το πρωι και σιχαθηκε το εαυτο του. Του εφταιγαν ολα - ηταν αλλη μια απλη μερα. Βγηκε εξω , ειδε τον ηλιο απο τα κλασσικα αεροπορικα american optics γυαλια του και μονολογησε: "...θα τους γαμησω σημερα. Οχι που νομιζουν οτι μετα θα τρεχουν στις παραλλιες και τα μαγαζια για ψωνια..."
  • Χεστηκα: o Manager - οχι ενας αλλα στην ιδια εγκεφαλικη δυσλειτουργια. Σηκωθηκε αργα αφου οι μαλακες ειναι στη δουλεια ετσι και αλλιως. Πηρε το ακριβο - εταιρικο - αυτοκινητο του και βγηκε. Δεν ειδε και πολλα απο τον ηλιο γιατι και το porsche design γυαλι και το φιμε στο audi ειναι αρκετα για να μη βλεπεις Χριστό και να δημιουργεις μυστηριο τυπου: "ποιος μαλακας οδηγει το Audi;;;" . Ασε που πιστευει οτι ο ηλιος ειναι υπερτιμημενος στην Ελλαδα για αυτο αλλωστε παμε διακοπες στη Μαλαισια που με 20€ μενεις 2 βδομαδες στον ηλιο μεχρι να γκαγκανιασεις.
  • Γαλλικο νυχι: Γραμματεας - οχι μια αλλα στην ιδια αφασια. Συνηθως περιεργη (ουτε ομορφη - ουτε ασχημη) και λιγο εκφυλη. Σηκωθηκε το πρωι , βαφτηκε στο επακρο και πηρε το fiatακι. Ειδε τον ηλιο και θυμηθηκε να βαλει αντηλιακη μασκα για να μη κανει ρυτιδες. Ακουσε ολα τα σκυλαδικα απο 8 εως 9 και ηρθε στη δουλεια σχεδον φτιαγμενη.
  • Παπαρας: εγω! Μονο εγω!!!! Σηκωθηκα τοσο πρωι που δεν ειχε ηλιο. Ειδα τον ηλιο κατα τη διαρκεια του ελεγχου και ευχηθηκα να μη χρειαστει να δω και το φεγγαρι μεχρι να τελειωσουμε..
Η ομαδα ειναι ετοιμη , η ατμοσφαιρα ηλεκτρισμενη (Αννα Βισση) καιαιαιαιαιαιαιαιαι......

Ερχεται το θηριο υψους 1,60 και παχους 2,20!!! Ο Ζαχοπουλος στο κοντο...

Παπαρας: Οχι ρε πουστη μου, τι ειναι τουτο;;;
Γαλλικο νυχι: Απο ΄δω ο Κος Κ@υλας.... Θα ειμαι στη reception αν με θελετε (ναι ψαχνουμε κοσμο για μπιριμπα ζωακι..τεσπα)
Κ@υλας: Καλημερα, που θα εγκατασταθουμε;;;;;

Παυση: Ρε ειναι δυνατον να σε ρωταει που θα εγκατασταθουμε;;;; Γιατι μαλακα μου , θα συζησουμε;; Δε μου αρεσεις ρε...προτιμω τις γυναικες. Ποιες γυναικες;απο εσενα προτιμω και τα ζωα.

Παπαρας: Ελατε στο γραφειο μου..
(χωρις λαλια φτανουμε στο γραφειο... τι να πεις με το Ριζο - αν εκανε παρεα με το Βουτσα;)

Παπαρας: Περαστε παρακαλώ...
Κ@υλας: Καπνιζεται;;;;
Παπαρας: Προσπαθω να το ελλατωσω (λεμε τωρα...)

Παυση 2: Του μυρισε του μαλακα... Οχι ρε δε καπνιζω,ετσι μυριζει ο ιδρωτας μου και το πακετο πανω στο γραφειο ειναι οφθαλμαπατη.Για να μη πω για το τασακι, που ως δευτερος Κοπερφιλντ ,θα το μετατρεψω σε ανθοδεσμη.

Σκεψεις: Ρε πουστη να σου καει το dvd και το playstation3 - που σιγα μην εχεις γιατι εισαι τσιπης και ποιος να παιξει μαζι σου....;; Μια φορα ρε Θεε (ειμαστε κολληταρια βλεπεις), μια φορα ενας τετοιος πουστης να μη μου την σπασει...

Ντρρρρριιιιινννν - χτυπαει το κατακαινουργιο κινητο του με παλιομοδητικο ηχο..

Κ@υλας: Ελα μου... (κοιτα το ζωακι που κανει και χαρες..μαζεψε την ουρα σου ρε!)
Αλλος:..................
Κ@υλας: ΣΟΒΑΡΑ!!!! Ερχομαι αμεσως...(πονηρες σκεψεις στο μυαλο μου....)
Αλλος:..................
Κ@υλας: Φιλακια (ου να μου χαθεις γκολουμ...)
Τελος συνομιλιας!!!
---------------------------------------------------------------------------------------
Καπου εδω ειδα τον ηλιο....
---------------------------------------------------------------------------------------

Κ@υλας: Δυστυχως (επιβεβαιωση) πρεπει να φυγω (στα τσακιδια φιλε μου)....
Παπαρας με το πλεον ειρωνικο χαμογελο: Μα το συζητατε...
Κ@υλας: Ειχε ενα ατυχημα ο σκυλος μου (α ok την αλλη φορα ευχομαι να εχει αμυγδαλες το καναρινι σας (!)).
Παπαρας και καλα περιλυπος: Καταλαβαινω, ποτε να σας περιμενω;;;
Κ@υλας: Την Τριτη ειναι καλα;;; (ναι αμα ειναι να σε σκοτωσουμε μια χαρα ειναι!)
Παπαρας: Την Τριτη λοιπον (αντε στα γαμιδια τωρα...)

Χαιρετουρες κλπ.


Και λεω τελικα:

Μηπως ειμαι ο Κοπερφιλντ ή υπαρχει Θεος;;;

ΥΓ: εκανα ολα τα πειραματα με το τασακι τιποτα...Θεος - Κοπερφιλντ : 1-0
ΥΓ2: ελπιζω το σκυλακι να ειναι καλα,αλλωστε δε φταιει αυτο που εχει μαλακα ιδιοκτητη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: