Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Εφεδρικη Λειτουργια ή το Αγιο Φως...

Όταν όλες οι δυνάμεις σου σε εγκαταλείπουν (και όχι μονο οι δυνάμεις αλλά τεσπά) αναγκαστηκά γυρίζεις το διακόπτη σε εφεδρική λειτουργία. Στις μπαταρίες που τόσο καιρό φόρτιζες...

Σε μια τέτοια κατάσταση είμαι και εγώ.Αλλά έχω και γαμώ τις μπαταρίες λέμε, επιβιώνω στον πανικό και στο χημικό πόλεμο. Πάω από το ένα Meeting στο άλλο και κάνω συνέχεια Training σε νέους συναδέλφους. Και γαμώ!

Τη στιγμή που την καταβρίσκω με την πάρτη μου κάτι άλλο συμβαίνει. Κοιμάμαι 10 ώρες/3 ημέρες. Καμιά φορά δεν κοιμάμαι και παίζω κιθάρα μέχρι να ξαναπάω για δυολειά (2λεια). Προσπαθώ να κλέβω 4λεπτα για να ακούσω diamonds and rust από Judas Priest...

Τουλάχιστον μέχρι και τις Ευρωεκλογές θα ζω σε αυτόν το ρυθμό αλλά δε με νοιάζει. Οι μπαταρίες είναι στο 97% και θα με φτάσουν, άνετα!

Η μάνα μου βλέποντας ότι ζω σε αυτήν την κατάσταση ήρθε στο σπίτι μου με ένα καντήλι με το Άγιο Φως για με φωτίσει ο Πανάγαθος και να ξεπήξω (δεν ξέρει όμως να βγάζει reports και consolidation of metrics για να βγάλω μερικά νούμερα πιο γρήγορα). Το ανοιχτό παράθυρο (λόγω "και-γαμώ-της-ζέστης" των ημερών) έσπρωξε την κουρτίνα ακριβώς πάνω από το καντήλι. Όλα έγιναν πολύ.............αργά και μεθοδικά (αν νομίζατε απότομα).

Το συμβάν: Φωτιά στο σαλονοκουζινοτραπεζαρία (ή αλλιώς το μεγαλύτερο δωμάτιο του σπιτιού μου).

Το μέσο: Άγιο Φως - φθηνή κουρτίνα από Ρωσσοπόντιο

Το μέσο πυρόσβεσης: χαλασμένος-άδειος-γαμώτοσπίτιτου πυροσβεστήρας

Το αποτέλεσμα: μαύρο ταβάνι,πολύ μαύρο,κουρτινόξυλο μισό καφέ μισό κάρβουνο

Ο πυροσβέστης:
εγώ

Το θύμα:
εγώ

Ο ηθικός αυτουργός: η μάνα μου

Αποκατάσταση ζημιάς σε:..... κάποτε

Αποκατάσταση ψυχικής ηρεμίας:
άμεση (ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία)

Ο απόλυτος διάλογος:

εγώ: ρε τι μυρίζει;;;
αδερφός εγώ: τίποτα δε μου μυρίζει!
εγώ: ρε κάτι καίγεται!
αδερφός εγώ: μπααααα
εγώ: ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΠΝΟΣ!!
αδερφός εγώ:α!να τι μύριζε...


Πληροφοριακά το Άγιο Φως ΔΕΝ έσβησε και αποκτήσαμε καλύτερο καντήλι και νέο πυροσβεστήρα (ημερομηνία ελέγχου: 13-5-2011).

Σίγουρα θα έρθουν καλύτερες μέρες!

Ζητάω: έμπειρο μπογιατζή με καλή διάθεση και υπομονή. Αμοιβές πολύ δελεαστικές. Επίσης φονιά με εμπειρία σε γυναίκες έως 60 ετών αμοιβή πιο δελεαστική. Τέλος ζητάω μύτη σε μέγεθος large για τον "αδερφό εγώ", η τιμή τιμή δεν έχει. Ευχαριστώ


-------------

υγ2 (δύο): ακόμη δεν έχω προλάβει να δω άλλο blogs. sorry!

12 σχόλια:

Vassilis είπε...

είχα ακούσει ότι το φως από το ... άγιο φως δεν καίει! Για τους mythbusters κι αυτό δηλαδή;

jacki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
jacki είπε...

Φωτιά στα μπατζάκια σου που λένε..

Βρε άσε ήσυχη τη μανούλα.. Ανησυχεί.

Ελπίζω όντως η μπαταρία να είναι επαρκής.

Καλά κουράγια.


Υ.Γ. Για ποιο λόγο θα ήταν αυτή η ανάρτηση αφιερωμένη σε μένα και την Αναστασία;
Επειδή είμαστε φωτιά σκέτη;
Επειδή σαν εφεδρικές επαρκούμε;
Επειδή είμαστε και γαμώ;
Επειδή θα ήθελες να βρεις έναν φονιά να μας σκοτώσει;
Πληροφοριακά μύτη για τον αδερφό σου δεν έχω.. Είχα μία αλλά κάπου την έδωσα.. δε θυμάμαι.. Δε μου περισεύει λοιπόν.

Σταλαγματιά είπε...

Α καλά από μύτη ο αδερφός τίποτα.
Βουλωμένη την έχει;
Με τουμποφλό λούστηκε;
;))))))))

Μπογιατζής τέλος!!!
:)

bunnysuicides είπε...

τέλος, τώρα είμαστε αδελφοποίητοι. κ εμένα το ταβάνι κ ο ένας τοίχος του σαλονιού είναι γκρι από έκρηξη οξύθυμης τηλεόρασης!

Ανώνυμος είπε...

"Επίσης φονιά με εμπειρία σε γυναίκες έως 60 ετών αμοιβή πιο δελεαστική."
Ξαφνικά φταίνε οι γυναίκες γύρω σου που εσύ πήγες και αγόρασες εύφλεκτη κουρτίνα από Ρωσσοπόντιο και που ο πυροσβεστήρας σου ήταν χαλασμένος-άδειος...χαχαχ

Τέλος καλό πάντως...κάτι είναι κι αυτό. Καλό κουράγιο με τις δουλειές σου, μη το βάζεις κάτω.

Φιλιά

Kostas L.A. είπε...

ειδες τελικα τι ζημιες μπορει να κανει το αγιο φως..και δε σβηνει και με τιποτα,αφου λες οτι εγιναν ολα οσα εγιναν και το καντηλι εκει σαν να μην τρεχει τιποτα!!

τα γεγονοτα συνηγορουν στο συμπερασμα πως μαλλον το καντηλι ειναι zippo!!για ψαξτο καλυτερα,αλλιως θα ειχε σβησει απο τον αερα αντι να βαλει φωτια ολο το σπιτι!!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

καλά να πάθεις Αντίχριστε που ακούς αυτά τα συγκροτήματα του σατανά!
έριξε ο Θεός φωτιά να σε κάψει ( και αυτό είναι μια μικρή προειδοποίηση γιατί στη άλλη ζωή θα καίγεσαι στη ΚΟΛΑΣΗ ενώ ταυτόχρονα θα σε υποχρεώνουν να ακούς μόνο Γαϊτάνο και παπαροκάδες).

Υ.γ αφού δεν γίνατε φλαμπέ πάλι καλά να λες

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

καλά δεν υπάρχει η καθημερινότητά σου!

είσαι πολύ τυχερό που υπάρχει η σαλονοκουζινοτραπεζαρια 'η τεσπα το μεγαλύτερο δωμάτιο του σπιτιού σου!

ο αδερφός στην καρακοσμάρα του!

άντε καλή αποκατάσταση ταβανιού-κουρτινόξυλου

ΥΓ τέλειο το σχόλι της τουρνέ στα νησιά?? υποκλίνομαι!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ΤΟΥ τουρνέ στα νησιά εννοούσα!

dsquared είπε...

Στο μπογιάτισμα δεν τα παω καλα, αλλα με το αλλο κατι μπορω να κανω..
Αμαρτιες γονεων παιδευουσι τεκνα.
din

Lorel είπε...

πόσα χέρια θες να το περάσουμε;
να σαι καλά ρε,και να πάρεις επαναφορτιζόμενες.
=)