Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Amita Motion

Η συγκεκριμένη ανάρτηση ΔΕΝ είναι διαφήμιση.-

Ο ελεύθερος χρόνος μου 2(δύο) εβδομάδες τώρα υπολογίζεται σε 3sec/ετός περίπου. Εργάζομαι από 14 έως 17 ώρες ημερησίως και μετά κάνω μπάνιο και κοιμάμαι. Όταν κοιμάμαι χτυπάει το τηλέφωνο που πρέπει να απαντήσω και ακούω γνωστές φωνές του Hollywood.

Εχθές με πήρε η Σιγκούρνι Γούιβερ και ήθελε να κάνει μια παραμετροποίηση στο σύστημα. Τελικά ήταν η Δήμητρα και τα aliens δεν είχαν επιτεθεί στην εταιρία. Ήταν ένα απλό certificate που δεν έλεγε να κατέβει και να εγκατασταθεί στον browser...

Τρώω στη δυολειά (2λεια) παρακολουθώ champions league από το Internet και πραγματικά πιστεύω ότι έξω γίνεται πόλεμος για αυτό δεν κάνει να βγω. Σε συνέχεια όλων αυτών έχω και τον παππού στο νοσοκομείο (όχι κάτι σοβαρό) και έπρεπε να δώσω αίμα. Και έτσι έκανα...

Έφυγα από το γραφείο και οδήγησα μέχρι το Ιπποκράτειο ενώ μιλούσα πάντα στο τηλέφωνο. Βρήκα εύκολα να παρκάρω, ειδικά όταν θεώρησα ότι το αυτοκίνητό μου είναι ο spiderman και εύκολα θα μπορεί να "σταθεί" εκεί που θέλω. Τελικά στάθηκε!

-Γειά σας,το αιματολογικό που είναι;
-Εσείς τι είστε;
-Είμαι ένας μεγάλος τριθέσιος καναπές με ξύλινα σκαλίσματα..!
-Σας παρακαλώ ΚΥΡΙΕ!!!
-Εγώ σε παρακαλώ (λογοκρισία!)...


Τελικά ήταν στο -1. Πήγα και έκλεινε στις 20:00. Ήταν ήδη 19:40. Συμπλήρωσα την αίτηση πολύ γρήγορα (λόγω σπουδών την έχω συμπληρώσει άπειρες φορές) και την έδωσα. Μου πήραν την πίεση και με βρήκαν εντάξει (άρα ευτυχώς έκαναν λάθος). Στην ερώτηση αν έχω κοιμηθεί τουλάχιστον 6 ώρες απάντησα ειλικρινά "ΝΑΙ" αφού δε μου είπε σε ποιό χρονικό διάστημα (είχα κοιμηθεί 6 ώρες όλη τη βδομάδα περίπου!).

Με το χαρτί πάω στο χώρο της αιμοληψίας όπου ο ψηλός αδερφός του Φρανκενασταϊν λέει τα εξής:

-Χοχο!φίλε είναι αργά, δίνεις γρήγορα αίμα; (με ύφος λέω ωραίο αστειάκι, γέλα!)
-Ναι ρε φυσικά και κατουράω τόσο γρήγορα καμιά φορά που δεν έχει προλάβει να βγει ο προηγούμενος από μέσα!


Δεν κατάλαβε και ξάπλωσα. Έδινα αίμα και μιλούσα στο κινητό. Με τις μαλακίες που άκουγα στο τηλέφωνο η πίεση ανέβαινε και τελικά βγήκα πολύ μάγκας στο χαζό αιμολήπτη.

Μετά ανέβηκα στον 4ο στο ουρολογικό να δω τον παππού! Δεν τα κατάφερα αφού η Ελληνίδα μάνα άρχισε τον πόλεμο:

"τόσες ώρες,τόση δουλειά,τι σας κάνουν;, και τι θα πάρεις εσυ; αξίζει;είσαι άσπρος και δίνεις και αίμα, πιες χυμό,πιες,πιες,πιες,πιες..."

**Σέβομαι πολύ τους γονείς μου και δεν αντιδρώ άσχημα. Σέβομαι και την υπόστασή μου όμως και περιορίστηκα στο να μην απαντήσωα σε τίποτα και τη στεναχωρήσω αλλά να φύγω πολύ σύντομα.**

Επειδή είμαι τραγικός όμως φυσικά και δε θα ήταν αυτό αρκετό. Στο δρόμο για το ασανσέρ ένα χέρι με σταμάτησε απότομα και ένας 35αρης άρχισε να φωνάζει μέσα στο αυτί μου (το αριστερό!):

-ΜΑΝΩΛΗ;;!;;! ΡΕ ΜΑΝΩΛΗ!!!!
-εεεχμμ,λάθος κάνεις δε με λένε Μανώλη!
-ΡΕ ΜΑΝΩΛΗ ΔΕ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ;;;;; ΑΧ ΡΕ ΜΑΝΩΛΗ...
-Φίλε δε με λένε Μανώλη, τι έπαθες;


Σε κλάσματα δευτερολέπτων έχει εμφανιστεί η αξύριστη αντιπαθητική σύζυγός του που τον πιάνει από τον ώμο και τον τραβάει μαζί της ενώ με κοιτά με μισό μάτι και μου λέει:

-Γιατί του το κάνεις αυτό;δε βλέπεις την κατάστασή του;;;


Παράλληλα χτυπούσε το κινητό μου...

Εμένα αυτός μου φάνηκε μια χαρά. Δεν έβρισα, δε νευρίασα και απάντησα στο τηλέφωνο. Ο spiderman πιστός με περίμενε εκεί και γύρισα και πάλι στο γραφείο. Τα 36 αδιάβαστα emails με έβαλαν σε γρήγορες σκέψεις και πήρα μια πίτσα αφού πριν τις 2 (δύο) το βράδυ δεν έπαιζε να φύγω...

**********************************
Το posto αυτό άρχισα να το γράφω την Τρίτη, όπου και έγιναν όλα αυτά. Σήμερα το τελείωσα. Σύντομα θα ξαναμπώ σε ρυθμό και θα διαβάσω τα blogs σας. Η χρονική πίεση με έχει αφήσει αναλλοίωτο ,ευτυχώς αλλά και πολύ μακριά από την blogοσφαιρα.

Με εκτίμηση,

Μανώλης

19 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Λοιπόν Μανώλη πόσες φορές θα σου το πω
ΟΧΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
Αααααααα μα δεν θα συνεννοηθούμε εδώ πέρα !!

Κύριε μεγάλε τριθέσιε καναπέ με ξύλινα σκαλίσματα
Παραμερίστε λίγο παρακαλώ έχουμε και δουλειές αντε άντε γιατί α!

Καλώς ήρθες ….Μανώλη – καναπέ !!

JD είπε...

ase re!

3exasa na pw oti to epomeno post (otan...) 8a einai afierwmeno se esena kai ti jacki (etsi giati eimai ka8iki kata va8os!)

Σταλαγματιά είπε...

Σε μένα γιατί;
Σε μένα δεν έχεις να δώσεις λογαριασμό κανένα αλήθεια,
Αλλά στην jacki δεν ξέρω είναι δικό σας θέμα
Και δεν είσαι καθήκι άντε τι χαζά είναι αυτά :)

JD είπε...

afierwmeno eipa.....oxi na dwsw logariasmo!!!

an 8eloute dinw logariasmo kinitou na paei na ton plhrwsei kaneis gt DEN prolavainw...

(kai nai den eimai ka8iki,plaka kanw)

goodbye

Σταλαγματιά είπε...

Αφιερωμένο χμμ
Σαν το τραγούδι;
Είναι που ακούς και Ελληνικά εσύ :Ρ

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χαχαχα ήταν που ήταν όλο το ποστ όπως ήταν πετάς και το "με εκτιμήση Μανώλης" από κάτω!! τι θες πες μου τι θες??να πάθω τίποτα απ το γέλιο να μην μπορώ να γράψω πανελλήνιες??

YO!Reeka's είπε...

χα χα χα ελα ρε μαώλη, δεν κόιβεις τις μαλακίες;!

Kostas L.A. είπε...

γεια σου ρε μανωλη,νωθε ανηψιε του ROB HALFORD!!:P

ξερεις τι μου θυμισες;;αυτο με τον τυπα που πηγε να δει το λιβιερατο στο σκυλαδικο και φωναζε
"γεια σου Μπαμπη μου,ωραιος Μπαμπη μου..συνεχισε ετσι Μπαμπη μου..Αξιος!!(αυτο ειναι απο γκουσγκουνη το τελευταιο,δεν ξερω πως μου ηρθε) "

"Λαμπης φιλε,Λαμπης!!"
"Κι εσυ λαμπεις Μπαμπη μου!!"

επισης προσπαθω να καταλαβω πως σου ηρθε να πεις οτι εισαι καναπες..γιατι οχι πολυθρονα η σκρινιο,η διαχωριστικο βρε αδερφακι μου!!

αντε καλα ξεμπερδεματα φιλε και τα λεμε συντομα!!

Φυγή είπε...

Καλά ξεμπερδέματα δηλαδή!! Καλά στα νοσοκομεία συναντάς τις πιο απίθανες καταστάσεις... Ειλικρινά θέλει πολύ υπομονή για να μην αρχίσεις αυτό που λένε τα "κίτρινα ποδήλατα" (Κι άμα τα πάρω θα πάρω φόρα θα σας τρελάνω στις κλοτσιές στην ανηφόρα...)

Άντε "Μανώλη μου" καλό κουράγιο!!!!

Vassilis είπε...

Αφιερωμένο στο ... Μανώλη :
http://www.youtube.com/watch?v=VSvnNoBOs-I&feature=related

JD, καλό βράδυ και καλά κουράγια!

strange attractor είπε...

..giati amita motion? :P

Seirios είπε...

Που είσαι βρε JD?? Είσαι πρεσαρισμένος φίλε μου...κάνε υπομονή και θα τελειώσουν όλα! Χάρηκα που είδα ανάρτηση σου!

Τσάκωσε κι ένα τραγουδάκι, δώρο από μένα!
http://www.youtube.com/watch?v=FsLj8blqSgQ

DRAMA QUEEN είπε...

Περαστικά + την αμέριστη συμπόνοια μου!...
:)

dsquared είπε...

Μα αφου δεν σε λενε Μανωληηηηηηηηηη
din

Ανώνυμος είπε...

οκ!αυτοί είναι οι Έλληνες.
πήγα και γω για εξετάσεις αίματος μες στην βδομάδα, και πρωί πρωί ήταν μια υστερική που έψαχνε έναν συγκεκριμένο γιατρό γιατί "είχα ραντεβού 9 παρά 20 εγώ" και ο άνθρωπος ήταν στο χειρουργείο.αλλά όχι, έπρεπε να τον βγάλουν για να την εξετάσει.ο του χειρουργείου; ε,ας πεθάνει,ένας άνθρωπος λιγότερος!και το γαμώτο της υπόθεσης είναι πως όλη την φασαρία την κάνεις στο δημόσιο, στο ιδιωτικό που πληρώνεις περιμένεις όσο και να καθυστερείς!δηλαδή η παράνοια της παράνοιας!
ουφ!αυτά!περαστικά στον παππού και να πίνεις πολλές πορτοκαλάδες!

Lorel (τα χει παίξει το πισι και μόνο έτσι μπορώ να αφήσω σχόλιο!0

jacki είπε...

-Γιατί μου το κάνεις αυτό;δε βλέπεις την κατάστασή μου;;;
Και ναι είμαι και αξύριστη..

Ε βλέπω ότι μας περιμένει αφιέρωση.. Οκ θα περιμένω.

Τουρνέ στα νησιά είπε...

"μεγάλος τριθέσιος καναπές με ξύλινα σκαλίσματα" !!!! απλά κορυφαίο!
Σου ρουφάν το αίμα σε αυτή τη δουλειά βρε παιδί μου.

bunnysuicides είπε...

μας έλλειψες μάνο, υπομονή.. ο τριθέσιος καναπές με πέθανε πάλι.

ποντίκι είπε...

Οκ εντάξει Μανώλη, αφιέρωση στην jacki και αναστασία και εμένα στην απο έξω;

Χα, το σημειώνω...
Υ.γ. κανείς δεν προλαβαίνει να ασχοληθει με το blog... αλλά λίγο λίγο ξεκλέβουμε χρόνο για μια περιήγησει απλά δεν έχουμε χρόνο να γράψουμε σχόλια....
και έτσι μετράμε απών....


Μην στεναχωριέσαι Μανώλη όλα θα στρώσουν.....

Περαστηκά στο παππου......