Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Διαβαστε!

Παρακαλώ το παρακάτω να το διαβάσετε μόνοι όσοι νιώθεται έτοιμοι να το διαβάσεται! Αν νιώθεται ότι δε μπορείτε να το διαβάσεται σταματήστε να διαβάζεται άμεσα!Αν το διαβάζεται ήδη δώστε ένα λεπτό στο να ξαναδιαβάσετε τα παραπάνω που ίσως σας βάλουν σε σκέψεις αν πρέπει να το διαβάσεται. Αν το έχετε ήδη διαβάσει μάλλον το ξαναδιαβάζεται γιατί δεν έχετε καταλάβει ακόμη αν το διαβάσατε ή το είχατε διαβάσει στο παρελθόν ή κατά σύμπτωση δε διαβάσαται την πρώτη παράγραφο που λέει ότι ίσως το να το διαβάσετε σας κάνει να νιώθεται ότι το είχατε ή έχετε διαβάσει.

Διαβάζοντας τα παραπάνω για πρώτη ή δεύτερη (2η) ή παραπάνω φορά πιθανολογώ πως δε θα ξαναδιαβάσεται αυτά που έχετε ήδη διαβάσει από την αρχή που σας έλεγα να μη διαβάσετε. Φυσικά και αν είναι μόλις η πρώτη φορά αυτή η παράγραφος δεν έχει νόημα οπότε μη τη διαβάσεται.

Όσοι διάβασαν ή είχαν διαβάσει εξ'αρχής κάτι διαφορετικό δε τους φταίω εγώ! Εγώ τα διάβασα και πάντα διαβάζω τι έχω γράψει για να είμαι σίγουρος ότι όποιος το διαβάσει ή το έχει ή το είχε διαβάσει θα βγάλει ή έχει ή είχε βγάλει νόημα. Από την άλλη πάντα θα μπορούσατε να διαβάσεται την προτροπή να μη διαβάσετε και να μην διαβάζεται τώρα.

Για εσάς που έχετε διαβάσει ή ακόμη διαβάζεται ως εδώ θέλω μόνο να σας ευχαριστήσω που ακόμη διαβάζεται ή έχετε ή είχατε διαβάσει.

Και κάπως έτσι ήταν η συνάντηση που είχα μέχρι τώρα στο γραφείο...Τι ωραία που περνάω!

ΥΓ1: δεν είμαι τρελός, μάλλον...
ΥΓ2(δύο): δε θα με τρελάνει κανείς ρε καθίκια!
ΥΓ3: τα ορθογραφικά έχουν το λόγο τους και σχετίζονται με τη συνάντηση

15 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Και στην κορφή κανέλα (εμένα δηλαδή : Ρ)
Ποιος θέλει να σε τρελάνει να τον τιμωρήσουμε ε;


Ωραία η μέρα σου στο γραφείο,
Είχε ποικιλία και πάνω απ΄όλα …διάβασμα : ))))

Η δική μου μόλις τελείωσε !!
Don’t worry εμείς είμαστε εδώ και μην φοβάσαι τίποτα !!
Keep walking
…ε δεν έχω άλλο αυτά! : )))

naya είπε...

Εγω δεν το διαβασα,γιατι ετσι κι αλλιως δε διαβαζετΑΙ ευκολα επειδη προσπαθησα και πριν να το διαβασω και καταλαβα οτι το ειχα διαβασει απο την αρχη επομενως δεν ειχε κανενα νοημα να το διαβαζω..
ΥΓ:στη συναντηση μιλουσατε ανορθογραφα?

Ανώνυμος είπε...

διάβασα ότι διαβάσατε και ξαναδιάβασα ότι διαβάζεται, αλλα τελικά διάβασα ό,τι διάβασα και διάβασα πως δε διάβασα τίποτα! Διαβάζοντάς τα όμως διάβασα ό,τι διαβάστηκε - αν διαβάστηκε και από τους άλλους έτσι όπως το διάβασα κι εγώ...

Το συμπέρασμα;
Τι ωραία που περνάμε εδώ στην εξοχήηηη!

Τα φιλιά μου

υγ. ΔΥΟ!

Φυγή είπε...

Δύσκολη μέρα στην δουλειά ε; Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί όλο αυτό το μπέρδεμα που μάλλον ξεκίνησε στο κεφάλι σου και πέρασε στον γραπτό σου λόγο! Φαντάζομαι πως ούτε και εσύ έβγαλες άκρη απο το κείμενο σου. Αυτό που συνεχίζει να τριβελίζει στο δικό μου μυαλό είναι το ρήμα διαβάζω. Αλήθεια πόσες φορές το χρησιμοποίησες;

jacki είπε...

Οοοοοοοοοοοοοοοκ. Ότι πεις εσείς και αυτοί που μιλάτε ή γράφεται παρέα και δεν καταλαβαίνει ο ένας τον άλλον. Εγώ θα σου πω μόνο το εξής. Κατάλαβα.. Και μάλιστα πάρα πολλά.

strange attractor είπε...

..κάποιος έχει σοβαρό πρόβλημα ..διαβάσματος ..ή κάποιου άλλου είδους ;p
χαράς την υπομονή σου!:)
Πάντως δεν ξαναδιάβασα αυτά που είχα ήδη διαβάσει από την αρχή που μας έλεγες να μη διαβάσουμε!
Περνάς τέλεια στο γραφείο βλέπω! θέλω κι εγώ! :)
Γιατί να μην νιώθετε έτοιμοι να ''διαβάσεται''; :p

Vassilis είπε...

Ηθικό δίδαγμα : βρες οποιαδήποτε δικαιολογία αλλά προσπάθησε να μην πηγαίνεις ... Τετάρτες στο γραφείο!
Τετάρτη δεν έχουμε σήμερα;

sunnefoula είπε...

Τι να σου πω.. μετά το πρώτο αι, τα παράτησα...είμαι από εκείνους τους σπαστικούς τύπους που τους τη δίνει στα νεύρα να βλέπουν ορθογραφικά!

Aspa είπε...

Τόσο χάλια ε; Θα το ξαναδιαβάσω μπας και δεν κατάλαβα!

ποντίκι είπε...

Δεν είμαι τώρα για να κάτσω να το ξαναδιαβάσω....
Θα κάνει κακό στον εγκέφαλό μου(όσο έχω), δεν είναι ανάγκη να μπλοκάρει και αυτό που έχω....
Εγώ σήμερα την κάνω από την δουλεια σε λίγο και την επόμενη εβδομάδα θα κάτσω... μέχρι το Γάμο μου....
Να ξεκουρραστώ λέω....
Διάβασε καθαρά αυτό που θα σου γράψω....

Άντε καλή συνέχεια στην ΔΟΥΛΕΙΑ...

Kostas L.A. είπε...

"Διαβαζεται" καπως..κανοντας κυκλους γυρω απο το ιδιο σημειο!!

και (2)..μακαρι να μπορουσα να πω οτι δεν εισαι τρελος..αλλα "μαλλον" ειμαι κι εγω!!

DRAMA QUEEN είπε...

Μάλιστα!

Jd, Χρόνια πολλά! Να είσαι καλά, υγεία, αγάπη και φροντίδα εύχομαι!
Μόλις γύρισα από διακοπές και σκοπεύω να διατηρήσω την γαλήνη μου με το να μην σχολιάσω το post!

Φιλιά! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΕΦΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ.ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

Lorel είπε...

τοκ,τοκ!

Seirios είπε...

pou eisai bre file?
se xasame ksafnika, to idio ksafnika pou se eixame brei...

dwse ena simeio zwis...me tin elpida oti esai kala se apoxairetw!

filw se!