Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Μουσικο-ιστορικο παιχνιδι...

Και άλλο ένα παιχνίδι από το φίλο Κώστα . Τραγούδια που έχουν μια ιστορία με νόημα... (τώρα ρε Κώστα πλάκα με κάνεις;;; δε διαβάζεις το blog τόσο καιρό;;; τι νόημα έβγαλες;;; ).

1. Iron Maiden - Rime of the Ancient Mariner (σε δύο (2) Parts γιατί είναι λίγο τούβλο)
Κορυφή άσμα για τους ναυτικούς - τη φύση και τον άνθρωπο - τον Θεό και την προκατάληψη. Πολύ ψαγμένο απλά!





2(δύο). Chris De Burgh - Spanish Train
All times classic Good vs Evil



3. Uriah Heep - Gypsy (δυστυχώς μόνο live - αυτό το αφιερώνω στο Βασίλη)
Ερωτικό κατά βάση τραγούδι! Αλλά τόοοσο δυνατό! Έχω φάει άπειρες ώρες στα 12-13 μου να προσπαθώ να βγάλω το εφφέ της κόρνας με το μπάσο (λογικά η μάνα μου τότε ήταν κουφή!)



4. System Of A Down - Chop Suey
Πολύ δυνατό , με απίστευτο contrast! Ένα κομμάτι που θέλει πολύ ψάξιμο.... Αν και στο πρώτο άκουσμα ίσως φανεί ρηχό. Στίχοι πολύ δύσνόητοι, τελικά ένα τραγούδι για το ψέμα, την υποκρισία, την αυτοκτονία σε σχέση/σύγκριση με τη μαρτυρία (καθόλου τυχαία δεν έχουν επιλεχθεί τα λόγια του Χριστού σε συγκεκριμένα σημεία)



5. Queen - Death On Two (2) Legs
Κομματάρα με πολύ creepy ξεκίνημα! Ένα τραγούδι αφιερωμένο στον manager των Queen που τους εκμεταλεύτηκε απίστευτα για κάποια χρόνια (Norman Sheffield τον έλεγαν νομίζω). Ένα τραγούδι με αρκετό μίσος και πολύ δύναμη! (δώστε βάση στο kiss my ass - goodbye όπου στο kiss ακούγεται και εφφέ γλώσσας φιδιού). Εποχές που ακόμη οι ροκάδες είχαν @@ και το έδειχναν. Και μην ακούσω βλακείες για gay κλπ... ok ήταν όπως πολλοί άλλωστε αλλά οι σεξουαλικές προτιμήσεις δεν έχουν καμία σχέση με το αν είσαι μάγκας ή όχι!



6. Judas Priest (τι άλλο περιμένατε; ) - Nightcrawler
Κανένα ιδιαίτερο βαθύ νόημα αλλά τρομερή αφήγηση! Και φυσικά ότι καλύτερο για τους ενοχλητικούς γείτονες στις 2(δύο) το βράδυ!Μουαχαχαχα!



*** δεν παίζω για λίγο καιρό σε άλλα παιχνίδια , έχω και άλλα να σας γράψω***
Πάντως σε ευχαριστώ φίλε Κώστα, ελπίζω να σου άρεσε κάποιο από όλα!

11 σχόλια:

Kostas L.A. είπε...

ειναι πολυ καλες επιλογες ολα..
αποκορυφωμα οι QUEEN..τους αγαπαω απιστευτα πολυ,τοσο που καποτε τους ειχα κανει κι ενα ραδιοφωνικο αφιερωμα!!(οπως και στους doors και στους Purple και στους led)

επισης δεν μπορω να πω τιποτα για Priest..ολα ειναι Halford!!
το Nightcrawler δεν εχει βαθυτερο νοημα,πολλα αλλα κομματια τους εχουν ομως..

οπως και να χει..πανω κατω το περιμενα οτι θα κινηθουμε σε πιο σκληρους ηχους και δεν ηταν κι ασχημα!!

ααα..+(2) βαθμοι για τους System!!
οι συγκεκριμενοι εχουν πολλα κομματια με νοημα!!

καλη σου μερα φιλε μου..
κι οπως καποτε συνηθιζα να λεω..

SEE YOU ON STAGE!!

jacki είπε...

Ναι.. και;
Καλό μεσημέρι.. Ήχο δεν έχω... Τα τραγούδια δεν τα ξέρω.. Οπότε άποψη δεν εκφέρω.. Αλλά παιχνίδι είναι.. πες ότι σου 'ρθει μου 'λεγες..

Vassilis είπε...

JD,
ευχαριστώ για την αφιέρωση (για μένα δεν ήταν; ελπίζω να μην την καρπώθηκα στη θέση κάποιου άλλου), όμως λόγω ώρας - κοντεύει 3 και δεν είναι μεσημέρι- θα ακούσω το κομμάτι αύριο.
Καλό βόλι, ε βράδι ήθελα να πω (η ώρα βλέπεις...)

DRAMA QUEEN είπε...

Ενδιαφέρον αγαπητέ μου το παιχνίδι σας! Αλήθεια! Έμαθα κάτι και σήμερα...

Κώστα,
και εγώ τους λατρεύω τους Queen και όχι λόγω απλής συνονυμίας! :P

Καλό βράδυ! :)

JD είπε...

@Κωστα σε ευχαριστώ!ευτυχως σου αρεσαν ολα (το gypsy ειναι πολυ χαλι στο Live αλλα οποιος το κατεβασει δε θα χασει)... Και οι Queen φυσικα ηταν απο τους Θεους του rock!

@jacki κανε κατι με αυτον τον ηχο!ελεος δλδ...

@vassili ελπιζω να εισαι καλα και να ειναι ευχαριστος ο λογος που εισαι στις 3 ξυπνιος!ναι για εσενα ηταν το κομματι (ποιον Βασιλη λες τον Αη Βασιλη ; )...

@DQ χαιρομαι που σου αρεσε παιξε και εσυ! (τι εμαθες;; )

Καλη συνεχεια!

Σταλαγματιά είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σταλαγματιά είπε...

Ναι ωραία και τώρα πες μας τι γλώσσα μιλάς;
Μα τι τραγούδια είναι αυτά;
Που τα βρήκες πες μου.
Δεν έχω ακούσει σχεδόν κανένα.
: )))
Καλά μην φωνάζεις δεν φταίω : )))

Εδώ σε σένα τουλάχιστον κολλάει το Angie των rolling stone;
: ))))

Καλό μεσημέρι και μια ασπιρίνη για τον πονοκέφαλο
: ))))))

JD είπε...

"Μα τι τραγούδια είναι αυτά;
Που τα βρήκες πες μου.
Δεν έχω ακούσει σχεδόν κανένα."

Ευχαριστω πολυ Αναστασια!μου εκανες την καρδια περιβολι!

(εδω κολλαει ναι!)

Σταλαγματιά είπε...

Συγνώμηηηηηηηηηηηηη
Σε πειράζωωωωωωωωωωωωω
Μην μου κρατάς κακία : (((((

Θα μου χαμογελάσεις τώρα;
: )))

JD είπε...

Αναστασία μου πήρε 14 ολοκληρα δευτερολΗπτα να ξεπερασω αυτο το σοκ (και το λοιπον και την espresso) αλλα τώρα ειμαι καλα!

Μην ανησυχεις παντα χαμογελαω (αυτο ηταν ενα μεγαλο ψεμα)!

DRAMA QUEEN είπε...

Μπα!!! Τώωωωωωωρα μου λέτε να παίξω; Ε, όχι! :P
Θα κάνουμε άλλο παιχνίδι!

Λοιπόν

Αριθμοί και τραγούδια.

Πχ. Εσύ που γουστάρεις 2 θα βρεις όσο περισσότερα τραγούδια γίνεται που να λένε 2 μέσα που να αιτιολογείς γιατί το 2 είναι γαμάτο! Εγώ το 4, κτλ..

Ε;

Γουστάρεις; :)