Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Φοβαμαι....

Θέλω να ζητήσω συγνώμη καταρχήν από όλους σας που σήμερα θα "χαλάσω" το προφίλ μου. Που θα καταστρέψω τα όνειρα που μπορεί να κάνατε για εμένα, την εικόνα του πολύ φοβερού τύπου (όχι ότι δεν είμαι). Αλλά πάνω από όλα είμαι και εγώ άνθρωπος.

Πολλές φορές κρύφτηκα πίσω από ανούσιες ιστορίες ή καταστάσεις, κάποιοι ίσως να με καταλάβατε και να μην είπατε τίποτα. Εσάς σας θαυμάζω, σας βγάζω το καπέλο διότι τελικά εσείς είστε μάγκες! Όχι μόνο γιατί η αντίληψή σας , σας επιτρέπει να "διαβάζεται" τον άλλον (όχι εμένα δλδ) , αλλά επειδή δεν είπατε κουβέντα και παραμείνατε εδώ....για 'μένα!

Όλα τα παραπάνω είναι μόνο η εισαγωγή αυτού που πραγματικά νιώθω την ανάγκη να μοιραστώ σήμερα μαζί σας. Θέλω να πω ότι φοβάμαι και να μη με νοιάζει. Ε, ναι λοιπόν φοβάμαι! Φοβάμαι και εγώ και μπορεί να μην έχω λόγο να φοβάμαι αλλά....
Πλέον δε με νοιάζει θα τα μοιραστώ, ό,τι και αν φοβάμαι...(ακολουθεί λίστα)

  • Φοβάμαι ότι μια μέρα ότι το σπίτι μου θα γίνει Glou ή EFG Eurobank ή Μασούτης ή κάτι άλλο ταχύτατα αναπτυσσόμενο... Θα μένω σπαστό ωράριο και θα αλλάζω διακόσμηση κάθε σεζόν! Δε θέλω...δε θέλω!
  • Φοβάμαι ότι θα λιώσουν οι πάγοι και θα κάνουμε μπάνιο στα Κάτω Πετράλωνα, η Πειραιώς θα γίνει η σημερινή παραλιακή και στο Μουσείο Μπενάκη θα τραγουδάει ο Ζαζόπουλος (ζαλιζο@....πουλος).
  • Φοβάμαι ότι θα κλείσει η Misko πριν πεθάνω και θα με δείτε στις ειδήσεις να έχω ανέβει σε ένα μεγάλο κύλινδρο (μη γελάτε ρε,εσείς δλδ ξέρετε τι είναι αυτά τα ψηλά "κτήρια" που λένε Misko απέξω;;; ) και θα απειλήσω να αυτοκτονήσω!
  • Φοβάμαι ότι αν γίνει το προηγούμενο θα με γράψουν στα παλιά τους τα παπούτσια και θα λένε "πέσε να τελειώνουμε, έχει αγώνα κυπέλλου σήμερα!"
  • Πάνω από όλα όμως θέλω να ξέρετε ότι από μικρός φοβάμαι τον Φίλιππο Νικολάου! Τον τραγικό αυτό τραγουδιστή που άκουγε η μάνα μου. Για εμένα είναι παιδικό τραύμα, είναι μια πληγή στην καρδιά μου, που ανοίγει με κάθε άκουσμα του Νικολάου.... Από μικρός λοιπόν φοβάμαι ότι ο Φίλιππος Νικολάου θα με φτύσει! Δε θέλω να γίνω πιο αηδιαστικός και να πω λέξεις όπως: ροχάλα, έλεος ρε φίλε, σκύψτε έρχεται κλπ. Δώστε βάση στα 1:15 με 1:16 που παίρνει φόρα... 2:10 με 2:11 και φυσικά 2:40 με 2:41 που είναι μόνο για πολύ τολμηρούς...




Πραγματικά αυτά δε θα έπρεπε να τα κάνουν σε μικρά παιδιά!
Τρέμω τώρα....σας αφήνω...Καλή σας ημέρα! Δύο(2)!

12 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Καλά ε επίτηδες το κάνεις.
Μας κατατρόμαξες πρωί πρωί .
Λέω κι εγώ θα έγινε κάτι σοβαρό.
Αααα και για τιμωρία θα σε βασανίσω βάζοντας σου ένα αγαπημένο κομμάτι του Φ.Νικολάου καθ΄ότι έχουμε αδυναμία στον συγκεκριμένο αοιδό και δεν σηκώνουμε κουβέντα ε : ))))

Μα τι να πω
στο περιθώριο που ζω φυλακισμένος
το σ' αγαπώ
μοιάζει με λέξη που τη λέει μεθυσμένος


Τι να σου πω
άδειο βαγόνι το μυαλό μου αραγμένο
το σ' αγαπώ
πάνω στου μπράτσου μου χαράζω την πληγή….

JD είπε...

σε αυτο φτύνει ή τραγουδάει μόνο;;;
(τα cd του τα έχουν στις αίθουσες αναμονής οι αλλεργιολόγοι!!!)

Σταλαγματιά είπε...

Ααα εσύ πας γυρεύοντας βλέπω
Άκου φτύνει.
Με τέτοια φωνή!
: )))))))))

Θα με αναγκάσεις να σου βάζω τραγούδια του κάθε μέρα μέχρι να τον συμπαθήσεις.
Δηλαδή κατάλαβες πόσο καιρό :Ρ

jacki είπε...

JD κι εγώ φοβάμαι.. Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα.. Κι όλα αυτά που θα γίνουν από μένα χωρίς εκείνον..

Να σου πω.. Το ερώτημά σου Ναι ή όχι; το θεώρησαν ιό.. Και άκου το καλύτερο.. Σου βάζει και λεκτική επαλήθευση.

Καλό μεσημέρι.. φοβισμένο.

Φυγή είπε...

Είσαι παρατηρητικός αλλά δεν σκέφτεσαι μια λεπτομέρεια που απορρίπτει τα συμπεράσματα σου ;)

Ααα εσύ δεν νομίζω να φοβάσαι τίποτα :)

Kostas L.A. είπε...

"Ποιος ήλιος να ξεπρόβαλε, μεγιεμελέ, μεγιεμελέ..
ποιος ξέρει για πού το ’βαλε, πού πάει, καλέ, πού πάει καλέ..
Δεν είναι ήλιος μόνο, είναι, η Τζεμιλέ, η Τζεμιλέ..
που ’χει διψάσει για φιλιά, μα δεν το λέει, μα δεν το λέει.."

δε φανταζεσαι τι γελιο εριχνα καθε φορα που το επαιζε κανενας σταθμος!!!!

εγω δε φοβαμαι το Νικολαου..
φοβαμαι ομως οτι τα παιδια μου θα θεωρουν τους Led Zeppelin cult καποια μερα..και τον Πανταζη rock τραγουδιστη!!

μαυρο φιδι που μας εφαγε!!

καλο απογευμα..αν και μας ψιλοτρομαξες!! :P

Ανώνυμος είπε...

πόσο χαίρομαι που μεγάλωσα εξωτερικό και οι γονείς μου άκουγαν Pink Floyd! ΧΑχαΧαχΑΧαχ

τα φιλιά μου

JD είπε...

@Aναστασια πολυ δυσκολα θα αλλαξοπιστησω!! (εκτος φυσικα αν πληρωσεις 5 χιλιαρικακια οπου σου λεω οτι ειμαι και η Σώκου αμα λαχει)

@jacki , μη φοβασαι τιποτα!!λεκτικη επαληθευση ε;;χααχαχαχαχ ντροπη ολες τις καταρες μαζι τις εριξες!

@φυγη,ποια λεπτομερεια; ηταν κρυωμενος οταν το ηχογραφουσαν ή ξεχασαν να του πουν να απομακρυνεται απο το mic οταν παιρνει ανασα;;;

@Κωστα, πλυση εγκεφαλου απο 2(δυο) ετων!!!πιανει!(σε εμενα επιασε δλδ που με εβαζε το Master of Reality ο πατερας μου!)

@sista, μπραβο στους γονεις σου! (αντε να μαθεις και εσυ γιατι που κ που ακους κατι αηδιες... :p)

Seirios είπε...

Μου έκοψες τα ύπατα για μια στιγμή... (δεύτερη τρομάρα που παίρνω σήμερα!!! Για την άλλη ευθύνεται άθελά της η Sunnefoula)

> Από Φ. Νικολάου έχω ακούσει την χειρότερη διασκευή σε ελληνικό στίχο ενός κομματιού της Samira Said. Πρόκειται για το κομμάτι Bitakat Hob με το οποίο η εν λόγω αοιδός είχε συμμετάσχει το 1980 στη Eurovision. Ακούγοντας το στην αρχική του version το λες (μέχρι και) συμπαθητικό. Αν το ακούσεις από τον (ας αποφύγω χαρακτηρισμό...) Νικολάου απλά χάνει κάθε αξία!

Το έριξα και πάλι το φαρμάκι μου... χα χα χα

Σε φιλώ!

DRAMA QUEEN είπε...

Χαχχαχαχαχαχα!
Οκ μαζεύει σάλια έχεις δίκιο, ακούγεται!
Eιδικά η προφορά των wanna-be της εποχής που το ο γίνεται ο-ου!

Δεν είναι άσχημο πάντως..
Βέβαια είναι κακή απομίμηση των υπέρτατων στίχων της Shirley Bassey
"if you go away on a summer day,
then you might as well
take the sun away..."

Vassilis είπε...

JD,
Θα σου πω κάτι πολύ βαθυστόχαστο : το ακρώνυμο του φόβου στα αγγλικά FEAR σημαίνει False Evidence Appearing Real (έγραψα;), οπότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα, όλα είναι ψευδαίσθηση!
Διόρθωση, εκτός από την Πειραιώς: μεγάλωσα στα Down Rockάλωνα και θυμάμαι που όταν πλημμύριζε γινόταν κανονική παραλιακή!

JD είπε...

@DQ ευχαριστω που με καταλαβαινεις!!!
και ναι εχεις δικιο ειναι απατη το ασμα!!

@Βασιλη, Κειριαδων-Κατω Πετραλωνα εχω ζησει τα πιο μεγαλα γελια! Τα αγαπαω πολυ τα Κατω Πετραλωνα!