Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Πακισταν...

...ή αλλιώς τι συμβαίνει με αυτό το σόι μου!
Για να γίνει πιο εύκολη η ανάγνωση αυτού του ποστ κάντε τα εξής:

1. Σκέψου το τραγούδι "ρωμιός αγάπησε ρωμιά" αλλά όχι τους στίχους...κράτα μόνο τα κρουστά!Έλα να σε βοηθήσω, πάμε: "τσουμ,πα,πα,πουμ,πα-τσουμ,πα,πα,πουμ,πα-τσουμ,πα,πα,πουμ,πα"
2(δυο). Δάγκωσε ένα τσουρέκι απαλά και μη το μασάς !Την κατάλληλη στιγμή θα σε σώσει από σίγουρο τραυματισμό.

Πάμε, εγώ έδωσα και οδηγίες για την ασφάλειά σας από εδώ και κάτω με δική σας ευθύνη...

Κυριακή του Πάσχα

07:00
Οι Judas Priest και το Bloodstone, που είναι το ξυπνητήρι μου μπλέκονται με εκκλησιαστικούς ύμνους (μάλλον εκείνο το κομμάτι (ναι είμαι έλεος!) που λέει "άλλαλα τα χείλη των ασεβών" αλλά όλοι οι παπατράγοι το λένε "ολολοταχι χμμ-χμμ-χμμ-χμμ-χμμ-χμμμμμμμμμμμμμμ"). Μα τι γίνεται σκέφτομαι;;; Και όλες οι απορίες λύνονται όταν πηγαίνω στο σαλόνι!
Το ζώο (ο αδερφός μου!) κοιμάται στον καναπέ με τα ρούχα από εχθές το βράδυ μετά την Ανάσταση και η TV ανοιχτή δείχνει κάποια λειτουργία. Στο πρώτο άγγιγμα,για να πάρω το χειριστήριο, σπάει η λεπτή ισορροπία και σωριάζεται στον καναπέ!
Δε μπαίνω καν στον κόπο να τον ξυπνήσω γιατί ξέρω ότι χάνω χρόνο!

07:15
Πάω έξω στο BBQ να βάλω φωτιά με τον φάδερ. Φυσικά είναι εκεί και ο Πόντιος πατέρας της μάνας μου!
Παππους JD: Έλα ρε λεβέντη μου και θα χάσουμε τη δίκη!
JD: Καλημέρα Παππού, μην ανησυχείς πήρα τον Κούγια...
Παππους JD: Άντε και φέρε και τον αδερφό σου έχουμε δυολειά (2λεια)...
JD: Άσε παππού κοιμάται, αφού τα έχουμε κάνει όλα από εχθές,μόνο φωτιά...

Δε λέω απλώς να ξέρετε ότι οι πόντιοι δεν είναι για να κάνουν δυολειά (2λειά) ρε παιδιά!Συγνώμη που το λέω αλλά πολύ φασαρία για το τίποτα.

09:00
Έχουμε ακούσει όλα τα σκυλοτράγουδα, η Πέγκυ Ζήνα δίνει και παίρνει (τα αυτιά μου!). Σκάει και ένας θείος αρβανίτης, οι φωνές γίνονται όλο και πιο πολλές.... "πιάσε αυτό", "κάνε εκείνο", "ούγκ", "βάλε κρασί" κάτσε ρε θείο είναι και 9 και 5!πιες έναν καφέ.

11:00
Η κάθοδος των μυρίων , αυτοκίνητα φίσκα στην ετοιμοθάνατη θεία έρχονται! Αυτή είναι η 45η αδερφή της συγχωρεμένης της γιαγιάς σου! Έεεεεελα!τι λέμε; 33 άγνωστες ξαδέρφες, 12 πιτσιρίκια κάνουν γύρω γύρω από το αμάξι μου και γεμίζουν το χώρο μπουρμπουλήθρες! "θα μου βάλεις λίγο ava θείε να κάνω μπουρμπουλήθρες;;". Μόνο αν μου αποδείξεις ότι είμαι θείος σου σκατόπαιδο!

12:00
Πολεμικό ναυτικό! Έρχονται και 10 φίλοι του αδερφού μου που δεν είχαν άδεια να πάνε στα χωριά τους! Μιλάνε πολύ δυνατά και φωνάζουν διάφορες βλακείες με τον αδερφό μου!Μα καλά είναι 30 χρονών αυτοί;;;
Μάνα στο μπαλκόνι σε πολεμική ιαχή: "JD πήγαινε να βρεις μπύρες δε θα φτάσουν"...
Πίσω μου παρκαρισμένα 32 αυτοκίνητα... Θείος πάρε το δικό μου! Ποιός είσαι και ποιό είναι το αμάξι σου;;;

13:00
Με 40 μπύρες γυρίζω πίσω, το χέρι του περιπτερά είναι ακόμη φρέσκο στον κώλο μου! 52 ευρώ οι μπύρες! Κόβουμε λίγο κοκορέτσι ενώ ο παππούς ανησυχεί και φωνάζει να μη χάσουμε τη δίκη! Ποιά δίκη ρε γαμώ;; Η μάνα μου κατεβαίνει τα σκαλιά της κουζίνας με 566 πιρουνάκια! Μα καλά πόσα σερβίτσια έχουμε;

14:00
Το κοκορέτσι μισό γυρίζει αδιάφορα. Μια ξαδέρφη μου, μου σκάει το μυστικό....
-"σε είδα μια μέρα στο τάδε μαγαζί με μια ξανθιά, σε κοίταζα αλλά δε μου μίλησες!!με ντράπηκες βρε;;;"
-"όχι δε σε ήξερα τότε!"
-"χαχαχαχχαχα"
-"καλά γέλα εγώ αλήθεια λέω!"
-"κοίτα και Ελληνίδα να μην ήταν δε με πείραζε..."
τι λέει το στούκας!

-"θείε;;;;ava;;;"

Έλεος!

15:00
48 τραπέζια στη σειρά! 90 άνθρωποι τρώνε! Το Πολεμικό ναυτικό είναι κάτι σα να βλέπεις ντοκυμαντερ στο Σκάι! Τα άγρια ζώα τρώνε! Σκίζουν σάρκες και βγάζουν παράξενους ήχους!
Η κινέζα μητέρα μου βγάζει φωτογραφίες. Ο κινέζος πατέρας με την κάμερα στα χέρια ψάχνει να δει πως λειτουργεί και αλλάζει 40 ζευγάρια γυαλιά! Μα καλά δε βλέπεις σε καμιά απόσταση ρε φάδερ;;

17:00
Τρώμε ακόμη! Οι γριές με βεντάλιες, οι γέροι κατακόκκινοι λίγο πριν το καρδιακό! Που να έρθει ασθενοφόρο και ποιόν να σώσει πρώτο!
-"Θείε έχουμε άλλο ava;;;"

17:30
Γλυκά, φρουτοσαλάτες και λοιπά! Η κουζίνα θυμίζει το Ιράκ! Η μάνα μου δε ξέρω αν κλαίει ή γελάει, ο πατέρας μου δε ξέρω αν βλέπει ή έτσι λέει απλώς τώρα γιατί έχει βγάλει τα γυαλιά και ψάχνει cd. Ο αδερφός μαζί με το πλήρωμα της φρεγάτας, λίγο από ένα κανονιοφόρο και πιο λίγο από ένα αρματαγωγό κάνουν πιο πολύ φασαρία από ποτέ! Έλεος! Κοιτάζω το κινητό μου! Έχω 50 αναπάντητες και 100 μηνύματα! Καλώ μόνο 3 επιλεκτικά!
-"Θείε έχουμε άλλο AVA;;"
-"Όχι παιδί μου, του χρόνου να κάνεις Πάσχα στο Βιλαμπάχο!"
-"ε;;"
Οι γριές και τα παππούδια φεύγουν! Στο ξεπαρκάρισμα γίνεται πόλεμος!Ο τελευταίος παππούς μπαίνει μέσα και από το πολύ περίμενε κοιμάται στο τιμόνι! Έλεος! Αρχίζουν τα τηλέφωνα για να τον κοροϊδέψει όλο το σόι! Μια 16χρονη ξαδέρφη μου βάζει τα κλάματα γιατί δε μπορεί να φύγει να πάει για καφέ με το αγόρι της! Ο πατέρας της ανένδοτος! Ο Καλός Μαλάκας Ξάδερφος (εγώ!) την πάει μέχρι τον ηλεκτρικό για να φύγει! Η μικρή ξαδέρφη πλέον με αγαπάει πολύ και μου δίνει ένα φιλί "εκ μέρους του Σταύρου (του γκόμενου)"...όπως της είπε στο κινητό ο Σταύρος! Μήπως πρέπει να το κοιτάξεις αυτό ξαδερφούλα;;;
Γυρίζω σπίτι πολύ λιγότεροι αλλά σε πολύ χειρότερη φάση! Κόντρα χορός 50άρες με 30άριδες πιωμένους ναυτικούς!

Έχω χάσει την ώρα και τότε αρχίζω να βομβαρδίζομαι από ερωτήσεις! Ένας θείος θέλει αναβάθμιση στο κινητό του, ένας άλλος να του πω πιο laptop να πάρει, ο πιο μαλάκας ρωτάει αν πουλάνε κανένα οικόπεδο εδώ κοντά;;;!. ΡΕ!ήρεμα όλοι θα πάρετε!

19:00
Τους αφήνω και κάνω μπάνιο για να φύγω! Είμαι σπίτι μου ρε! Και δε κλειδώνω πόρτες ΡΕ! Συνήθως δεν τις κείνω κάν ΡΕ (γιατί μετά πέφτω πάνω τους και πονάω). Οπότε κάθε τρια λεπτά κάποιος μπαίνει! "Ωχ συγνώμη"! "Α!κάνεις μπάνιο;;;","ρε είσαι μέσα;;;;"
ΈΛΕΟΣ!!! Όχι ρε δεν είμαι μέσα αυτό που ακούτε είναι καταρράκτης!!!
Ο Θεός θείος μου, ο αρβανίτης, μπαίνει μέσα κανονικά και κατουράει ενώ μιλάμε! Τι ωραία!
Αλλάζω ρούχα και είμαι έτοιμος να φύγω! Κανονικά στις 20:00 αλλά δεν αντέχω και λέω καλύτερα στο αμάξι με μουσική παρά εδώ!

19:30
Σαλόνι: Ο πατέρας μου προσπαθεί να κρατηθεί ξύπνιος σε μια πολυθρόνα, δεν τα πολυκαταφέρνει και κάνει τη γνωστή προσευχή ανά 15 δευτερόλεπτα με το κεφάλι να πέφτει μπροστά!Η μάνα μου μαζεύει! Το πολέμικό ναυτικό το έχει ρίξει στο φραπέ....

"Γειά σας!!! Έχω φύγει!Χρόνια Πολλά σε όλους!" και την κάνω!Νιώθω πολύ καλά πλεόν!

Του χρόνου όλοι συμφώνησαν στην οικογένεια να πάμε διακοπές ο καθένας όπου γουστάρει (ο αδερφός μου σε όλη αυτή τη συζήτηση κοιμόταν μπροστά στην τηλεόραση!).

Χρόνια Πολλά σε όλους σας και τέτοιο κακό να μη μας ξαναβρεί!


ΥΓ: έχει κανείς AVA???

17 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Καλά συγνώμη τώρα αλλά έκανες μια ολόκληρη ώρα να πάρεις τις μπύρες;
Από πού πήγες να τις πάρεις από το Βιλαμπάχο; : ))))
Δεν ντρέπεσαι λίγο τι κάθεσαι και λες στα παιδάκια, τι σου ζήτησαν τα καημένα λίγο αφρό να παίξουν : ))))
Και γιατί ξεκινήσατε τις ετοιμασίες από το άγριο χάραμα;
7 το πρωί;
Μα είναι δυνατόν το γάλα θα μοιράζατε; : )))))
Τον φίλο σου εκείνο το καλό παιδί δεν το άκουσα καθόλου που ήταν ;
Δεν το κάλεσεςςςςςςςςςςςςςςςς;;;;
Άκουσα φασαρίες την Κυριακή το μεσημέρι αλλά που να ήξερα ότι γινότανε η μεγάλη έξοδος σε σένα : )))))))))
Πω πω φαντάζομαι σκηνικό να προσπαθούν όλοι να ξεπαρκάρουν ΤΕΛΕΙΑ πως το έχασα αυτό : )))))))


Καλά ε η καλύτερη Κυριακή του Πάσχα !!!!

Χρόνια πολλά φίλε και πάντα τέτοια : ))))))))

jacki είπε...

Και AVA έχω και Svelto άμα θες.. Ειλικρινά πουλάκι μου σε λυπάμαι.. Δεν το συζητώ.. Του χρόνου θα έρθεις να κάνεις Πάσχα σε μας.. Δε θα σε βάλουμε να ψήσεις ούτε να πας να πάρεις μπύρες.. Βέβαια κανείς δεν είναι τέλειος..

Υποσημείωση: Είμαστε όλοι ΠΟΝΤΙΟΙ και το χαιρόμαστε φίλε μου.
:)))
Να είσαι καλά γέλασα.. Αλλά μάντεψε.. με καταδίκασαν.. Εμ δεν άκουγες τον παππού.. την έχασες τη δίκη.

JD είπε...

Αναστασία χρόνια σου πολλά! Και ίγη ώρα έκανα σε πληροφορώ! Ξέρεις που έπρεπε να φτάσω για να βρω ανοιχτό περίπτερο;;;

Το Γκούφη λες;; τον είδα το βράδυ αλλά ήταν ήρεμος και δεν έκανε ζημιές!

@jacki οκ δέχομαι θα έρθω! Συγνώμη που λέω για τους Πόντιους αλλά με τρέλανανε!

Σταλαγματιά είπε...

Ναιιιιιιιιι τον Γκούφη λέω τι γίνεται αυτή η ψυχή τον χάσαμε.
Δεν θα πιείτε κανένα καφεδάκι;
Τα σπασμένα τα πληρώνω εγώ : )))

jacki είπε...

Και κάτι ακόμα: Γιατί κάλεσες 3; Και λες και μόνο.. 2(δύο) έπρεπε να καλέσεις και θα ήταν υπεραρκετές..


Και που 'σαι;

Στο Βιλαμπάχαλο ακόμα τρίβουν.

Έπρεπε βρε να αγοράσεις fairy γιατί συμφέρει.. Με μια σταγόνα κάνει μπουρμπουλήθρες όλο το σόι..
Δε με ρώτησες να σου το πω.

Άντε του χρόνου που θα φάμε το κατσίκι παρέα θα σου μάθω όλα τα κόπλα για μπουρμπουλήθρες και τα σχετικά :)

JD είπε...

"Θεια;;ava;;;;;;"

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

YO!Reeka's είπε...

ήμουν έτοιμος να κάνω ένα κολακευτικό σχόλιογια τις οργανωτικές σου ικανότητες, μέχρι που διάβασα το αήθες σχόλιό σου για τους Πόντιους. εύχομαι του χρόνου το Πάσχα να βάζεις ava στα παιδάκια. και να σου καεί το κοκορέτσι.
δύο (2)!

Φυγή είπε...

Η Κυριακή του Πάσχα ήταν για εσένα όλη η Μεγάλη Εβδομάδα με τα Πάθη Του Κυρίου! Η αλήθεια είναι ότι μου θύμισες παλιές αλλά όχι και τόσο αγαπημένες εποχές όπου και εγώ κάπως έτσι περνούσα αυτή την ημέρα. Αλλαααα είπα μέχρι εδώ!!!! Καλό το σόι δε λέω όμως ειλικρινά όταν μαζεύονται όλοι μαζί δεν τα βγάζω πέρα. Χρειάζομαι επειγόντως backup! Και φυσικά μέρες για να συνέλθω μετά την επέλαση τους!
Ήρωας λοιπόν με το σπαθί σου!

Ο θείος όμως που ξελάφρωσε όντας εσύ στο ντουζ ήταν το αποκορύφωμα φαντάζομαι της μέρας. Όσο για τα ανίψια πιο μακριά απο το Βιλαμπάχο έχει;

Ανώνυμος είπε...

μπράβο βρε φιλαράκι σε καλό να μας βγει το γέλιο.
Υ.Γ παρόλο που είμαι Αρβανίτης δεν παρεξηγώ γιατί ξέρω τι παίζει

JD είπε...

@jk χρόνια πολλά και σε εσένα,να είσαι καλά!

@yoreeka ελα βρε απαραδεκτε!αφου και εγω Ποντιος ειμαι κατα το ημισυ! Χρονια Πολλα βρει,να χαιρεσαι τον Τσιτσινο!

@φυγη, ακριβως οπως τα λες ειναι!ηρωας!

@ανωνυμε,δεν εχω τπτ με καμια καταγωγη!ΜΟΝΟ με το σοι ΜΟΥ που ειναι τραγικο....Χρονια Πολλα!

Ανώνυμος είπε...

όταν έρθεις για Πάσχα απ' τα δικά μου μέρη, μη ξεχάσεις να φέρεις και δυο(2) μπουκάλια fairy...
κάνει τις καλύτερες μπουρμπουλήθρες!!!
- και δε θα με μαλώνει η γιαγιά που της ξοδεύω το AVA! :))
Τα φιλιά μου

Vassilis είπε...

JD Χρόνια Πολλά και τα φετινά περασμένα ξεχασμένα!
Για την επόμενη φορά δεν φροντίζεις να κάνεις μία Cava από Ava?
Ααα, όλα κι όλα. εντάξει με το θείο που εκμεταλλεύτηκε τον ήχο ... Νιαγάρα από το για να καλύψει το δικό του ψιλόβροχο, αλλά μην μου κατηγορείς το Πολεμικό Ναυτικό : έχω κάνει 24 μήνες (22 θαλάσσια υπηρεσία) και καταλαβαίνω τι παθαίνουν μόλις βρεθούν σε στέρεο έδαφος!

JD είπε...

Βασίλη Ok!Δε λέω τπτ για το ναυτικό αλλά αυτοί παραήταν!

Cava--->ava
Bar--->BBQ
καλά το πας βλεπω!θα γίνει συνήθεια!

Vassilis είπε...

άστα έγινε .... + η θεία!

Kostas L.A. είπε...

θειο AVA??????????????

χαχαχα..τετοια κωλοπαιδα ημαστε κι εμεις καποτε..βεβαια μετα το στηναμε στην μπαλα κι οποιον παρει ο χαρος!!

αντε τυχερε καλα περασες!!

λιγο πολυ ολοι καπως ετσι περασαμε..δοξα τω θεω ομως..μεχρι να παντρευτω δε νομιζω να μαζευτουμε 90 ατομα για πασχα!!

και στα δικα μας!! :P

DRAMA QUEEN είπε...

JD,

Με ξύπνησε η μάνα μου στις 12 15 το πρωί για να προλάβω να φάω. Νόμιζα πως έκανε πλάκα. Στην αυλή ήταν όλο το σόι πάνω από 2 πτώματα κατσικιών που απλά ξεκίνησαν να δουν αν έγινε και από την λαιμαργία τους φάγαν κατσίκι για breakfast, χωρίς ψωμί, χωρίς σαλάτα, χωρίς τζατζίκι και ορεκτικά, απλά με coca-cola.
Γύρισα μείον 3 κιλά σε μια βδομάδα όπως καταλαβαίνεις!