Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Παραδοξα...

Κάτω κάτω στο blog μου υπάρχει μια σημαντική ερώτηση. Ναι ή όχι;
Από μικρό (και από τρελό) αυτή η απορία με είχε τρελάνει. Έτσι και εγώ είπα να σας ρωτήσω εσάς που είστε πάνσοφοι και γενικότερα πολύ γαμάτοι (όλοι σας!) , αφού διαβάζετε το blog μου.

Έχω λάβει emails με μαρτυρίες ότι οι αναγνώστες αυτού του blog έχουν επωφεληθεί σε διάφορα πράγματα όπως: ανοίγουν πιο εύκολα τα tupper, βρίσκουν να παρκάρουν ακόμη και όταν δε θέλουν, αγοράζουν τον τελευταίο "Τηλεθεατή" ενώ παλιά δεν προλάβαιναν και φυσικά δεν καπνίζει πλέον το τζάκι τους!

Έτσι λοιπόν είπα και εγώ να κοιτάξω τι παίζει με αυτή την ψηφοφορία και να λύσω τα ερωτήματά μου μια για πάντα (και δύο(2) για κοάλα). Και είδα το εξής:



Έχουν λέει ψηφίσει 19! Οι 11 είπαν "ναι" και οι άλλοι 9 "όχι". Σύνολο 20!
Σε ποσοστά αντιστοίχως έχουμε: 57% ναι και 47% οχι. Σύνολο 104!
Αβίαστα συμπεράσματα:
  • Το blog μου έχει πολύ λίγη κίνηση!
  • Κάποιος είναι διπλός (2πλος)!!!
  • Το blog ξέρει όσα μαθηματικά ξέρει και ο δημιουργός του.
  • Κάποιος ψήφισε "ίσως" και το έκαψε το μηχάνημα!
  • "Με τέτοια μαλακία ερώτηση,τι περίμενες;"
  • Aston Villa - Aston Martin : 1 - 2 (δυο)
Ευτυχώς μένουν ακόμη 3330 μέρες για να μάθουμε την αλήθεια!


*Για να μη σας αφήνω σε αγωνία όμως σας λέω από τώρα ότι η σωστή απάντηση είναι το δύο(2).
**Σχόλια συμπαράστασης ή λύπησης (όπως:άχου!το βλαμμένο τα 'παιξε...) θα διαγραφούν αυτομάτως και από τον ίδιο μηχανισμό που ανεβάζει τα ποσοστά στην ψηφοφορία!

9 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

ρε εγώ τωρα το είδα! αλλά όντως, το βλαμένο τα 'παιξε!
(πάω να ψηφίσω)

Kostas L.A. είπε...

χαχαχα..δε θυμαμαι τι ειχα απαντησει..αλλα καιρο αναρωτιομουν τι στο διαολο εννοει ο ποιητης!!

δεν μπορεις να πεις οτι τα χεις παιξει..μια δοση απο δαφνι ομως,υπαρχει!! :P

jacki είπε...

Ναι και; Όχι; 2(δύο).

Σταλαγματιά είπε...

Εγώ ψήφισα πάντως πριν καιρό και είπα όχι.
Δεν ξέρω γιατί έτσι μου ήρθε κάτι στο μυαλό εκείνη την ώρα και η μόνη λογική απάντηση ήταν η άρνηση.
Είναι που είμαι και λογικός άνθρωπος εγώ : ))))
Κερδίζω τίποτα ή με άδεια χέρια θα φύγω πάλι;

Vassilis είπε...

JD, μόλις μου το έστειλαν και δεν μπορώ να το κρατήσω μόνο στο δικό μου inbox! I truly feel the need to share it!
Τι λες είναι καλό θέμα για το Ναι ή Όχι με τίτλο "Πρέπει να τον μαζέψουμε ;"
http://www.youtube.com/watch?v=AfXIWYdL8dU&feature=channel

Φυγή είπε...

Χμμ εγώ είπα ναι,
Για τους δικούς λόγους πάντα : )))

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ρε ΝΑΙ...
Πάντα ΝΑΙ...
Και καμιά φορά ΝΑΙx2(δύο),δηλαδή ...ΝΑΙ, ΝΑΙ!
Επίσης να μη ξεχνάμε και το ΑΧ ΝΑΙ... το ΟΥΟΥΟΥΟΥ ΝΑΙΙΙΙ...
και το YO!

Άχου το βλαμένο τα 'παιξα... ΝΑΙ!

κ πες μου δηλαδή εσύ που με ξέρεις καλύτερα απ' όλους...τολμώ εγώ να πω όχι; :Ρ Jamais!

JD είπε...

@κουνελε!μπραβο ρε μαν το εφτιαξες τελικα!λεμε τώρα...

@Κωστα σημασια εχει οτι ψηφισες και δεν ειπες "ποιος τον γ@μει;;".εισαι τιμιο παληκαρι!

@jacki εσυ εβαλες το ισως ετσι;;;

@αναστασια κερδιζεις μια πολυ σπανια και συλλεκτικη πετρα που με ειχε βρει (στο κεφαλι) στην μαγευτικη Καβαλα!(οποιος την πεταξε θα τον παρει ο διαλας!γιατι μια μερα θα τον βρω!)

@Βασιλη τι καϊλας ειναι αυτος;;;

@Φυγη αν και νομιζω οτι λες ψεμματα το δεχομαι!

@sista μην παραπλανεις τον κοσμο!λες και οχι αλλα μονο οταν θελουμε να πεις οχι ή λες jamais και σε λεω "αμεεεε"

DRAMA QUEEN είπε...

Μισό λεπτό.
ΔΕΝ υπάρχει ερώτηση.
Για αυτό και δεν απάντησα.

ΝΑΙ, πάντως! :P