Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Τα παντα ολα...

....με αυτό το post επιστρέφω δυναμικά (δύο - 2) και θα απαντήσω σε κάθε ερώτησή σας στα σχόλια! Φυσικά με κάθε ειλικρίνια και σοβαρότητα!

Μου λείψατε πολύ και άλλες τέτοιες αηδίες! Σείριε - σίστα - jacki - κούνελε - πόντιε αυτοκράτορα - αναστασία - lorel - κορίτσι που θες πολλά και δεν παίρνεις μια - Βασίλη - Άσπα και όλοι οι άλλοι που εδώ και καιρό με τιμάτε και θα με δείρετε μόλις με δείτε στο δρόμο.

Το post αυτό με όλες τις απαντήσεις το αφιερώνω στις Jacki και Αναστασία αφού κάθε απάντηση θα τη σχετίζω και με αυτές (επειδή είμαι και γαμώ τους ψυχολόγους και γνωρίζω τι θα έλεγαν στη θέση μου).

Σε δύο (2) λεπτά παρακαλώ να αρχίσουν οι ερωτήσεις....παώ να καπνίσω!

44 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Καλά ότι κουβαλάς τρέλα το ήξερα αλλά τόση;
: )))
Ερωτήσεις ε;
Χμμμ
Ξεκινώ – το τσιγάρο κομμένο ξεκινά η απαγόρευση-
1) ποιοι είναι οι 6 τυχεροί αριθμοί του lotto
2) πως θα βρω εισιτήριο για την συναυλία του Μichel boldon
3) ε τι θέλεις και Τρίτη;
Δεν έχει άλλη έκλεισε το κατάστημα : )))))
Αυτές διαθέτουμε τα παράπονα στην κυβέρνηση :Ρ

Που είσαι τόσο καιρό και περιμένουμε νέα από τον ένα και μοναδικό Γκούφυ;
Ααααααααα σας ευχαριστούμε θερμά για την αφιέρωση είναι τιμή μας (θέλεις και αντάλλαγμα τώρα;) : )))

Να πω κι άλλα;
Όχι θα μιλήσει το Γαλλικό νύχι : ))))

jacki είπε...

Μου λείψατε πολύ και άλλες τέτοιες αηδίες!
Κι εμάς μας έλειψες αλλά δεν το θεωρούμε αηδεία.
όλοι οι άλλοι που εδώ και καιρό με τιμάτε και θα με δείρετε μόλις με δείτε στο δρόμο.
Δε θα ήθελα να εμπλακώ με σένα μάνα μου.. Είσαι και 2(δύο) μέτρα και μάλλον εγώ θα τις φάω.
Ευχαριστώ για την αφιέρωση.. Αν και θα προτιμούσα κάτι πιο γλυκό, πιο τρυφερό και ρομαντικό (όπως συν'ηθως γράφεις δηλαδή) και μάλιστα σε αποκλειστικότητα.
Ε ναι δε μπορώ να μοιράζομαι ένα ποστ με άλλα άτομα..
Έχω παχύνει και δε χωράω με πολύ κόσμο..
Βέβαια γι αυτό το λόγο αδυνατίζει η Αναστασία..
Αλλά όπως και να το κάνουμε και πάλι δε χωράω.
Στο καλό και στην καλή τη στράτα.

Lorel είπε...

γουελκαμ μπακ,μάχιμος!
και μας,μας έλειψες,κλικάραμε συχνά πυκνά και η απουσία σου έκανε αίσθηση...
οκ,αφήνω τα μελό!ερωτήσεις;
1)που χάθηκες;χωροχρονική τρύπα;σφήνωμα στη λεκάνη;απαγωγή από εξωγήινους;
2)ανεμιστήρΕΣ ή κλιματιστικό;
3)παγωτάκι θες;τρατάρω!γεύση;
4)ψήφισες;
5)γιατί,γιατί,γιατί όποτε αρχίζουν οι ζέστες πρέπει να παθαίνουμε αποκόλληση αμφιβληστροειδούς;γιατί κυκλοφορούν όλες αυτές έτσι έξω;με όλα έξω;ξεχειλισμένα έξω;(ο νοών νοείτο)

αυτά προς το παρόν!
έχω απολέσει τη λογική λόγω ζέστης.excuse moi!

Kostas L.A. είπε...

κι ερχομαι κι εγω να σε καλωσορισω και να κανω την εξης ερωτηση

ναι ή οχι;;

αυτο και μονο!!
ελπιζω να ξεφυγες απο το βουρκο της συσσωρευμενης δουλειας εστω και προσωρινα!!
παω να βουλιαξω σε κανενα διαβασμα παλι!! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

EΠ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝΑ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

Vassilis είπε...

JD,
years and ζαμάνια!
Κοίτα σήμερα παρά λίγο να δείρω κάποιον στο δρόμο αλλά την τελευταία στιγμή κάλμαρα! Αν ήσουν εσύ χαίρομαι για την αποφυγή εμπλοκής! Δεν εγγυώμαι όμως για την άλλη φορά ...
Welcome back!

Ανώνυμος είπε...

welcome back bro...
εγώ ξέρω που ήσουν! Δε ξέρω αν ψήφισες αλλά δε μ΄ενδιαφέρει κιόλας, όπως επίσης δε μ΄ενδιαφέρει και για τους αριθμούς του lotto μιας και είμαι rich bitch εκ Βιέννης...10 μέρες στην Ελλάδα, πήγα ΚΑΙ σε συναυλία...
Αφού λοιπόν δε μ΄ενδιαφέρουν οι απαντήσεις που θα δώσεις στις παραπάνω ερωτήσεις των υπόλοιπων αξιότιμων cobloggers έχω την εξής απορία:

ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ (γκουχου γκουχ... ξημερώματα της επομένης) ΑΚΟΥΝΕ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ;

once again welcome back
dont you dare to leave again
KisseZ from Salonica

JD είπε...

Αναστασια, τοση και περισσοτερη αν χρειαστει! Ελπιζω να επιασε το γαλλικο...

1.οι αριθμοι ειναι οι εξης:8-17-24-29-35-41
2.θα ψαξεις καλα και σιγουρα θα βρεις.αν οχι παρε με τηλεφωνο (δεν εχω εισιτηριο αλλα τραγουδαω καλα)
3.και Παρασκευή!

Ο Γκουφης ειναι καλα και σου στελνει την αγαπη του αφου ειναι 2.600€ πιο φτωχος και δεν μπορει να στειλει κατι αλλο!

Να πεις τα παντα ολα!

--------

Η Αναστασια ειναι ανθρωπος που θα μπορουσε ανετα να γινει ντετεκτιβ. Της αρεσει ο μουσακας (ο ελαφρυς ομως οποτε να γινει μια προεργασια στη μελιτζανα). Μικρη φοβοταν τον Στρατο Διονυσιου.

JD είπε...

@Jacki αν και δεν εκανες καμια ερωτηση σου απαντω:

1.αηδια ειναι απλως εσυ εχεις αντοχες!
2.ηθελα να σου πω οτι ειμαι 2,5 (δυο μιση δλδ 2μιση) μετρα απλως οταν με ειδες ησουν πανω σε πεζουλι και δεν ηθελα να σε στεναχωρησω.
3.ολες οι γυναικες θελουν να ειναι μοναδικες και αυτη ειναι η βασικη διαφορα τους με τις μακαροναδες.
Υποσχομαι την αλλη φορα να ειμαι πιο γλυκος!(δε θα τα καταφερω αλλα οκ)
4.χωρας (you fit!)

------------

Η jacki ειναι ανθρωπος (εεεεελα!) με βαθυτατη γνωση της ψυχολογιας και του (μα τι ειναι αυτο επιτελους Κε Συριγο;;; ) pick 'n' roll! Απο παιδι προτιμα τα ανοιχτα χρωματα και τις ανηφορες.

JD είπε...

Lorel! ευχαριστω για την απεριοριστη αγαπη και ανταποδισω (δε το χω καθολου λεμε!)
1.πολυ δυολεια (2λεια). Αν ρωτησεις την Αναστασια θα σου πει για τους εξωγηινους!
2(δυο).vintage ανεμιστηρα γιατι το πιπ-πιπ απο το κλιματιστικο μπορει να εξουθενωσει ακομη και τον Λιακοπουλο! Η jacki συμφωνει μαζι μου αλλα εχει κλιματιστικο!

3.δεν τρωω γλυκα (παγωτο καρμποναρα υπαρχει; )

4.φυσικα οχι!δουλευα!

5.ασε τις κοπελες να εκφραστουν!με τοση κυτταριτιδα γυρω μας εκτιμας ευκολα ενα απλο κορμι! (γενικοτερα το ενδυματολογικο το εχω ξεπερασει αλλα παντα υπαρχει καποια που θα δωσει ρεσιταλ!). Η jacki συμφωνει αλλα σε μια πιο σικ εκδοχη , ενω η Αναστασια ακομη προσπαθει να καταλαβει το γαλλικο!

jacki είπε...

Σκέφτηκες ποτέ ότι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί;
Αηδεία είναι για σένα..
Όχι για όλους.
Δε μετράει πάντα το ύψος υπέρ των ανθρώπων..
Δε με νοιάζει για το "βάθος" μου και δε θα ήμουν περήφανη απλά για ένα γονίδιό μου.
Όλες οι γυναίκες θέλουν να είναι μοναδικές.. Και αφού δεν το κατάλαβες σημαίνει ότι δεν είσαι και γαμώ τους ψυχολόγους..
Κρίμα..
Δε θέλω απλά να χωράω αλλά να υπερκαλύπτω..

Έτσι μου είπαν.. Ότι είμαι άνθρωπος..
Ποτέ δεν είπα ότι ξέρω από ψυχολογία (αντίθετα με κάποιους άλλους)
Η γνώση του pick 'n' roll δε με κάνει ευτυχέστερη.
Φοράω από παιδί σκουρόχρωμα..
Τι έγινε το ταλέντο σου;
Δε σε βλέπω να τα καταφέρνεις τόσο καλά απόψε.

JD είπε...

Φιλε Κωστα,

Απο ενα σημειο και μετα (4μιση μερες στο γραφειο σερι) το χωροχρονικο συνεχες εκανε καποια λογικα αλματα και γενικοτερα τα ειχα παιξει (τι ειπα ο ανθρωπας παλι;;; )

Η απαντηση της Αναστασιας ειναι ναι διοτι ειναι θετικος ανθρωπος χωρις φοβους και μεγαλη προικα.
Η jacki θα σου ελεγε ναι αλλα θα εννουσε κατι αλλο. Συντομα θα ειχε βαρεθει ομως και θα εψαχνες τροπο να το διορθωσεις.
Εγω απαντω δυο (2) και κερδιζω επιτελους το ταξιδι στο Μεξικο!!!
Καλο διαβασμα και καλους απογόνΟΙ!

JD είπε...

ΟΠ!Κωστα δε θυμαμαι που ημουν ακριβως αλλα ευτυχως βρηκα το δρομο πισω (ο δρομος ηταν πισω καταλαβες αλλα δεν ειχα κανει τον copo να κοιταξω και μια μερα πηγα να κανω copy-paste και βρεθηκα!)

αργησα;;;δεν αργησα!αργησα;;;

JD είπε...

vassili, υποσχομαι να μην το ξαναματακανω και να τρωω ολο το φαι μου!

και εγω χαιρομαι που εχω νεα σας!

JD είπε...

sista ουτε αυτο θα τα ξανακανω!ωραια η Σαλονικα;;;

1.τα αθλητικα το βραδυ ειναι κατι σαν τον απορροφητηρα για τα μωρα....σε ηρεμει αλλα δε σε κανει να κοιμασαι.ασε που μονο ετσι μπορεις να μαθεις οτι η Crystal Palace πηρε προς 350.000€ τον Semitekolo (Ουρουγουανός center back) για 3 χρόνια.... εμ που το πας αυτο;;;
-------

H jacki μικρη ηταν ασσος στο ποδοσφαιρο!τωρα ειναι εφτα σπαθι....ευχομαι τα καλυτερα για τη νεα σεζον (του Lost φυστικα!)

Η Αναστασια ακομη παθιαζεται με τη ρυθμικη γυμναστικη και το ψαρεμα. Η γυμναστικη απο την αλλη καθολου!

φιλαρες!

JD είπε...

jacki εκει που πρεπει να υπερκαλυπτεις το κανεις και με το παραπανω....αν δεν πιασει αυτο δοκιμασε να ανακινησεις καλα και να κρατας καθετα κατα τη χρηση!

(δεν παιρνω ναρκωτικά!αλήθεια!απλως ειμαι πολυ χαρουμενος που επεστρεψα για να σας παιδευω).

Αλλες ερωτησεις πλιηζ!

jacki είπε...

Μια ερώτηση ακόμα (δηλαδή όχι ακόμα αφού δε ρώτησα τίποτα)
Για πες μου που πρέπει να υπερκαλύπτω; (Όχι τίποτε άλλο να ξέρω σε ποιες περιπτώσεις δε χρειάζεται να ανακινήσω καλα και να κρατάω καθετα κατα τη χρηση.)

Ερώτηση δεύτερη: Είσαι σίγουρος για τα ναρκωτικά;

Ανώνυμος είπε...

erwthsh deuterh (2-h) :

ti allo de 8a kaneis ksana? :P

Seirios είπε...

επιτέλους επέστρεψες! Αυτό έχει σημασία! δεν έχω να σε ρωτήσω τίποτα ή μήπως έχω?

το δυο (2) είναι κολλητικό; :)

JD είπε...

Μια (φαροου) γυναικα πρεπει να υπερκαλυπτει στα εξης:

-Προχειρα (handy) αποθηκευμενα μακαρονια
-Διαθεση για τσαρκες κλπ
-Διαθεση για ηλεκτρικη σκουπα (ειναι το μονο που φρικαρω απο εργασιες σπιτιου)

Για τα ναρκωτικα ειμαι απολυτα σιγουρος!και για να σου δωσω το στιγμα των ημερων εχω μειωσει και τον φραπε και πινω κανενα ice tea απο φακελακι σε σκονη (και φυσικα κανω τρελο χαβαλε στο γραφειο γιατι ειναι σαν ουρα και τους λεω αυριο να δωσουν αιμα,θελω αναρρωτικη κλπ.)

JD είπε...

sista εννοω οτι δε θα ξαναχαθω!

(οχι κυριολεκτικα-μεταφορικα! οσοι με ξερουν γνωριζουν οτι δε μπορω να βρω ποτε κανενα δρομο!)
================================
H Jackie οσες φορες χανομουν εδειχνε υπομονη....η Αναστασια παλι μαλλον θα με εβριζε και θα εσπαγε τη λιμα που εφτιαχνε τα νυχια της οσο εγω οδηγουσα...

(πωωωω ειμαι πολυ μπροστα ρε! σεναρια τρελα!)

(μαλακια δεν εχει νυχια η δευτερη (2τερη)-ποια νυχια λεμε;; )

JD είπε...

Σειριε καλως σε βρηκα και παλι!
(σε βρηκα λιγο ρε φιλε αλλα ενταξει οκ σορρυ για τη ζημια,θα σου εκανα δηλωση αλλα η ασφαλιστικη μου εχει κλησει ρε φιλαρακι και σουξου-μουξου μανταλακια....θες 300€ για τον προφυλακτηρα να τελειωνουμε; )

Α και που εισαι το δυο(2) είναι αριθμός!

(εισαι και μαθηματικος τρομαρα σου!)

bunnysuicides είπε...

σώπα ρε, ο τζου ντου! πώς κ μας θυμήθηκες? :-) γουέλκαμ μπακ ρε!

JD είπε...

ο κουνελος ειπε:

"πώς κ μας θυμήθηκες?"

επειδη μονο αυτη ηταν η απορια σου σε ενημερωνω οτι χτυπησα το κεφαλι μου σε ραφι και θυμηθηκα οτι εχω blog.

το 'να τ'α΄λλο ξερω γω.

Aspa είπε...

Βρε βρε ποιος μας θυμήθηκε… Σαν τα χιόνια!

dsquared είπε...

Υπάρχει παγωτο σπαγγέτι, μπες και δες
http://international.stockfood.com/results.asp?inline=true&image=320882&wwwflag=3&imagepos=8


Άλλη ερωτηση?
din

Ανώνυμος είπε...

χθες "ανακαλυψα" το blog και ειλικρινα εχω πεθανει στο γελιο με οσα διαβασα :)) συνεχισε ετσι :)

airaki

sunnefoula είπε...

Καλώς μας ήρθες και πάλι!
Ερωτήσεις αρνούμαι να κάνω, έκανα αρκετές πρόσφατα στο μπλογκ και μου φτάνουν!
Αλλά να μην πω μια καλησπέρα;
(τελικά έκανα και ερώτηση! )

Σταλαγματιά είπε...

Κύριε τρελέ
περάστε παρακαλώ να παραλάβετε το βραβείο σας.
Και φρόνημα ε;

JD είπε...

@aspa

επειδη ρωτας ποιος σας θυμηθηκε πρεπει να σου πω οτι τυχαια εμαθα πως τις τελευταιες 17 ωρες σε θυμηθηκαν:

3 φορες οι γονεις σου
23 φορες ο Βασιλης
1 φορα η κολλητη σου απο το σχολειο που καθοσασταν μαζι στην β γυμνασιου
2(δυο) φορες η κουμπαρα σου
4 φορες διαφοροι bloggers/υφηλιο
5 κουταλιες ζαχαρη
400γρ φαριν απ
3
λιγο κιμα
3 κουταλιες βερυκοκο


ελπιζω να εισαι καλα!

JD είπε...

@airaki

σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,το ταμειο ειναι στο βαθος δεξια!

JD είπε...

@συννεφουλα,

καλως σας βρηκα!ελπιζω να πηγαινεις καλα με τα διαβασματα σου και μια μερα να αξιωθεις να παρεις το πτυχιο σου (για να μη ρωτας τα αυτονοητα! "να μην πω μια καλησπερα;;;" να πεις φυσικα και να φτιαξεις και λιγα μακαρονια να φαμε!)

JD είπε...

Αναστασια σε παρακαλω να μη μου λες "ε;". (γιατι δε ξερω τι να απαντησω)

sunnefoula είπε...

πτυχίο έχω πάρει φίλτατε JD, για το παντεσπάνι.... εεεεεεε για το μεταπτυχιακό παλεύω!
Μακαρόνια, αλλά τι;
Με βασιλικό, πέστο, 4 τυριά, καρμπονάρα;;;

JD είπε...

Καλο δευτερο (2τερο) πτυχιο τοτε αγαπητη!!! καλη ευκολια!

ρε θα φτιαξεις μακαρονια,ρε;;ελα ρεεεεεε.....φτιαξε μακαρονια και μετα οτι θες,οτι θες.....

(καρμποναρα ή τα 4 τυρια please).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:
H Συννεφουλα ειναι Θεα και πολυ τιμιο κοριτσι. Οποιος εχει διαφωνια να ερθει να μου το πει!

Ανώνυμος είπε...

ειναι 6 παρα 20 και το ταμειο ειναι κλειστο.να τ αφησω στον περιπτερα διπλα? ειναι κι ενα ταπερ με μακαρονια,κοιτα μη ξεχασεις να το παρεις :)

airaki

mahler76 είπε...

θα βγεί το φλιτζάνι που μου διάβασε ο Αντώνης?

JD είπε...

@airaki αν ειναι για μακαρονια , ok ξεχρεωσες!να εισαι καλα (και να πλενεις τα δοντια σου!).

@mahler76

NAI θα βγει αλλα υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να βγει off side. να πεις στον Αντωνη να παιξει 4-4-2(δυο)

YO!Reeka's είπε...

:) πλησιάζει η πρώτη ιουλίου, να το κόψεις!

ΥΓ. τι κάνει ο γκούφη;

JD είπε...

μη μου το θυμιζεις αυτο....

ΥΓ: καλα ειναι αλλα τα λ7 των διακοπων του εκαναν φτερα...(επισης εκαναν νεο προφυλακτηρα , μασκα,καπω εκτος απο φτερα....)

ποντίκι είπε...

Μακαρόνια παγωτό ακου ναδεις ρε......

Τζα... γυρίσατε;
Πέρασες καλά;
Που ήσουνα.....;



Φυσικά και έφαγα μακαρονάδες να θέλεις αλλά δεν σου λέω γιατί θα ζηλέψεις πολύ...

JD είπε...

Σοφία καλως σε βρήκα (και παλι)!

Απαντω στις ερωτησεις σου:

1. ημουνα στο Texas και εκανα τον cowboy!
2(δυο). περασα πολυ ωραια (μεταξυ μας το κολπο με το λασο ειναι πολυ δυσκολο...)

(επηξα στη δυολεια (2λεια) βρε, τι ρωτας;;; )

sunnefoula είπε...

Το ότι είσαι ερωτευμένος με τα μακαρόνια το έχω ξεκαθαρίσει. Η απορία μου είναι άλλη: Με το κανταίφι (μα πού είναι τα διαλυτικά με τον τόνο σε αυτό το πληκτρολόγιο;;;) πώς τα πας;Το θεωρείς τη γλυκειά εκδοχή του μακαρονιού; (μάλλον του φιδέ ε; χιχιχιχι).
Με αφορμή το γλύκισμα με μακαρόνια έχω να δηλώσω ότι σχεδόν τα πάντα μπορούν να γίνουν γλυκό. Πρόσφατα σε εκδρομή στο Ναύπλιο δοκίμασα γλυκό κουταλιού ελιά!!!
(πω πω θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια, που η μαμά μου έφτιαχνε μακαρονόπιττα!- άσχετο θα μου πεις, αλλά δεν πειράζει!!!)

JD είπε...

καταρχην στις 12 το μεσημερι να αναφερεις μακαρονοπιτα δεν ειναι τιμιο! (μπραβο στη λατρεμενη μαμα σου και τα μαγειρεματα της-θα δεχθω προσκληση ανα πασα ωρα και στιγμη (μπορει και σεντρα ωρα))

η απορια σου ειναι απλη και δηλωνω οτι δεν τρωω γλυκα ή εστω τρωω σπανια. μου αρεσει το προφιτερολ, τα παγωτακια που ειναι αναεμσα σε μπισκοτο ή ψωμι και το μιλφεϊγ.

τα διαλυτικά με τόνο είναι ctrl+alt+(τονος)!