Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Five+1 out of.......ε!κανα εκατομμύριο

Αν και το ζήτησες ανώνυμα (και κανονικά δε θα έπρεπε να παίξω και να σε βρίσω χυδαία,να σου βγάλω τα νύχια με τανάλια και άλλα τέτοια άγρια) βγάζω στη φόρα τα 5 πιο αγαπημένα πράγματα που είχα ποτέ:

1.η alhambra μου, αν και πέρασαν χρόνια από τότε που μόλις την άγγιζα κελαηδούσε... Μα δεν πειράζει και έτσι είναι όμορφη και 20ετίας πλέον!πότε γέρασες; ποτέ!

2.(δύο) η φωτογραφία που τράβηξε κατά λάθος και γελάμε μια ντουζίνα χρόνια τώρα... Την έχουμε τυπώσει ξανά και ξανά. Είμαι σίγουρος ότι και αμνησία να πάθω αυτό θα με συνεφέρει!

3.ο σταυρός μου

4.το walkman aiwa! με τις άπειρες ώρες που έπαιξε και παίζει μουσική, με τις ηλίθιες ηχογραφήσεις που κάναμε και τα 23 χιλιάρικα που κάναμε αμάν να μαζέψουμε! Και όμως αυτά τα ακουστικά δουλεύουν ακόμη!!!

5.το weihrauch hw98 - 4,5mm

και (ακόμη)1.οτιδήποτε μου θυμίζει ποιός είμαι, πως είμαι, πως μεγάλωσα, πως μεγαλώνω, τα λάθη μου, τα πάθη μου και το μοναδικό έρωτα της ζωής μου: τη μουσική (ή τη μακαρονάδα;; χμμ μπερδεύομαι).

Ας παίξει όποιος θέλει, θα ήθελα να το δω από όλους σας αλλά θέλω και κάτι να το δικαιολογεί...

Να είσαι καλά και πρόσεχε το λύκο!

25 σχόλια:

jacki είπε...

Να παίξω εδώ;
Θα παίξω εδώ..
Απλωσιά βλέπω και διάφορα παιχνίδια..

Βασικά αυτό με τα ακουστικά που ακόμα δουλευούν πως το κατάφερες..
Ποτέ πάνω από χρόνο δε μου κράτησαν ακουστικά.. :(
Είμαι ζημιάρα τελικά..
Είσαι σίγουρος πως θέλεις να παίξω εδώ;
Μην κάνω καμιά ζημιά λέω..



Έχουμε και λέμε..
5+1 αγαπημένα πράγματα που είχα ποτέ:

1) η φωνη του.. (δεν την είχα ακριβώς αλλά... αγαπημένη πολύ)

2)τα μάτια του..(δεν τα είχα ποτέ.. αλλά πολύ αγαπημένα)

3)Τα χέρια του..(δεν τα είχα ποτέ αλλά η πιο όμορφη αίσθηση και πολύ αγαπημένη)

4)Μια πένα..

5) Ένα λούτρινο λαγουδάκι δώρο της νουνάς μου.. που σε ένα τσακωμό με τον αδερφό μου τράβηξε και έβγαλε τα αυτιά του και έκλαιγα 2 μέρες.. Μετά τον έραψε η θεία μου και το βούλωσα κι εγώ..
Κοιμόμουν μαζί του γιατί πονούσε..

Ακόμα τον έχω..

Καλημέρα..

DRAMA QUEEN είπε...

Καλημέρα!

Ε.. αν παίξω θα με απειλήσεις ότι θα με σκοτώσεις; Και αν ναι πρέπει και εγώ να σε βρίσω;
Γιατί τόσα νεύρα; Έχω χάσει επισόδεια;
Ή είμαι σε διακοπές και είμαι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου γιατί είμαι στην κοσμάρα μου;
Απάντησε αυτά και μετά έχω και άλλες ερωτήσεις... :P

Σταλαγματιά είπε...

Όταν κατέβει η πίεση μου και τα πόδια μου ξανά βρουν το κανονικό τους χρώμα τότε θα παίξω : ))))
Ποιος θέλει να πάει εφορία ξανά στο τέλος του μήνα;
Δέχομαι προτάσεις : )))

Τςςτςτςς καλά τι είναι αυτά να βρίσεις χυδαία και να βγάλεις τα νύχια με τανάλια;
Απαπαπα φεύγω πριν την πληρώσω κι εγώ αν και αθώα (όπως πάντα) :Ρ

Lina είπε...

γκάτζετ λόβερ ε;
ωραιο παιχνιδάκι, κατα πασα πιθανοτητα θα το παιξω =)
ειναι απιθανο το πώς δενομαστε με μερικά πράγματα.

Vassilis είπε...

το έψαξα από εδώ, από εκεί, από όλες τις μεριές αλλά δεν τελικά δεν βρήκα κάποια 5+1 αντικείμενα που να έχω κολλήσει, λες να μου συμβαίνει κάτι;
Μπα μου φαίνεται πιο πολύ είμαι στικ με τους ανθρώπους παρά με πράγματα, μάλλον καλά θα'μαι τελικά :)
... πάντως aiwa είχα και εγώ, δούλευε καλά μέχρι που μια μέρα διαλύθηκε από μια σφαίρα ... αεροβόλου, εσύ ήσουν;

JD είπε...

@jacki την πενα και το νου σου!

@DQ το δυο (2) ρε.....εισαι καλος ανθρωπος αλλα αν θες βρισε!και δεν εχω νευρα!απλως τον βριζω λιγο..

@Αθωα Αναστασια εμεις δεν παρεξηγουμε παιξτε!

@Lina φαινεται ε;;; τι να κανεις;

@Vassili δεν ηξερα παντα καλο σημαδι!συγνωμη!

Lorel είπε...

ok,ok,πάω για ποστάκι.μόνο πέντε,ε; δύσκολο!

JD είπε...

ante na se dw!

Ανώνυμος είπε...

WALKMAN?!?
ti einai to walkman? :PPPPP

filakia

Kostas L.A. είπε...

@atithash despoinis..

walkman ειναι ο προγονος του discman..η αλλιως cd player χειρος..η αλλιως κατι αντιστοιχο,μονο που επαιρνε κασσετες!! :)

JD είπε...

to walkman einai copyright ths sony ericsson opote kopste tis m@l@kies min er8ei i sony kai mou 3hlwsei ta 8emelia toy blog....

(den eimai poly kleisto-ouro-fovikos ellinaras????na bgw to brady ston eyaggelato?)

Lorel είπε...

γιατί όχι αγαπητέ μου;; θα ητο μια πολύ καλή ιδέα!διότι δεν ημπορούμε εμείς οι -φοβικοί να έχομεν δικαίωμα λόγου;μπορούμεν βεβαίως βεβαίως!τί;έπεσε ο Παττακος;τι μου λέτε!

ελληνάρες εποχής!πάω να βάλω το κλιματιστικό,δεν παλεύεται!

Seirios είπε...

JD θα παίξω το δίχως άλλο στο παιχνίδι! άλλωστε έχω και "στήλη" 5+1...

ευτυχώς που είδα ανάρτησή σου γιατί πίστευα ότι το έχεις πάθει το εγκεφαλικό μετά τις δυο τελευταίες αναρτήσεις μου!

στέκομαι σε αυτο πόυ έγραψες για τη φωτογραφία! ίσως γιατί κι εγώ έχω μια τέτοια φωτο (με περίεργη λήψη) την οποία αγαπω υπερβολικά!

φιλώ σε!
(μην τρομάζετε με τις αναρτήσεις μου, κάνω ανοίγματα σε νέα αναγνωστικά κοινά...χε χε χε)

Ανώνυμος είπε...

ΠΩ ΠΩΩΩΩ... νομίζω πως είχα κι εγώ ένα κερασοκόκκινο τέτοιο... και άκουγα μέρα νύχτα τον συγχωρεμένο M Jackson και εχμ... γκούχου γκουχ... πέρασα και κανά 3μηνο ακούγοντας Μηλιώκα (για το καλό μου, για το καλό, ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου...)με κάτι μεταλλικά ακουστικά, όχι αυτές τις ψείρες που έχουμε τώρα στα mp3 και τα ipod! χαχαχ...
Tι μου θυμήσατε τώρα, ρε παίδες...
Να στε καλά... χαχαχ

Kostas L.A. είπε...

γεια σου ρε ατιθασοπαιδο με το Michael σου που εγινε Μηλιωκας..
πανω κατω κι εγω τα ιδια λιωσιματα εριξα..πανε χρονια βεβαια απο τοτε!!

ειναι ωραιο να θυμασαι τελικα..ασχημο ειναι που δεν μπορεις να πας για λιγο πισω και να ξαναζησεις μερικες στιγμες!! :)

sunnefoula είπε...

JD no stress!!! θα καθαρίσω εγώ !!!
μουχαχαχα!
(καλά, τη γνωμοδότηση για μπλογκ κλπ την αφήνω ασχολίαστη. Κάτι τέτοιοι κυκλοφορούν και ντροπιάζουν τη νομική επιστήμη!)

mahler76 είπε...

WOW Είχα κι εγώ walkman AIWA!!!

JD είπε...

@sunnefoula δωσε και σωσε!η λαλακια παει συννεφο!

@mahler76 ειχαν πουλησει τοτε!!πολυ!
(που εισαι εσυ,για να περασω μια βλοτα!)

Ανώνυμος είπε...

κι εγω εχω aiwa walkman και μαλιστα σ ενα τσακωμο με την αδερφη μου μου εσπασε το πορτακι:(( ακομη τα εχω κι εγω και εννοειται πως παιζουν ακομη!!! χαχαχαχαχαχ


αιρακι

JD είπε...

oloi eixame aiwa telika!

kalws to airaki!

mahler76 είπε...

ti ennoeis pou eimai ego?

JD είπε...

ennow oti den eixa matadei to blog sou... (tis eisai sy? tsi hol kai tetxia!)

Ανώνυμος είπε...

@Kostas L.A. ti leme? Ntax...kalo einai na 8umomaste...
Alla to feeling n akous Mhliwka kai M Jackson se mp3 sto ipod einai entelws diaforetiko! :P den t allazw reee... patas ena koumpaki gia na ksanakouseis to kommati k de xreiazetai na kaneis rewind kai forward me tis wres mexri na vreis to tragoudi pou thes :P Plaka ME kaneis? :P

JD είπε...

ti rewind re??? bgazeis tin kasseta kai gyrw gyrw me to faber castel....ax h neolea simera...

Kostas L.A. είπε...

Γεια σου ρε JD κι εγω ετσι τις γυριζα τις κασσετες..ή με κανενα bic στιλο.. :)