Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Test γνωσεων

Καλημέρα σας!

Απαντήστε σωστά σε δύο(2) ή σε όλες τις ερωτήσεις και κερδίστε μια βραδιά στο λούκι....

Ερωτήματα/Θέματα/Ω Θεέ μου/Ρε μαλάκα Βασίλη θα με βοηθήσεις ήμανε με την Κούλα χθες και δε διάβασα...:

6. Ναί ή όχι;

2.(δύο) Οι παπαροκάδες ήταν: α. απελευθερωτικό κίνημα στο πλευρό των Ζαπατίστας, β. απελευθερωτικό κίνημα στο μηρό των Ζαπατίστας ή γ. σετ ποτήρια στούντιο Ν24;

3. Από πότε έχει να πάει με γυναίκα ο Αυτιάς;

4. Ο μπακλαβάς γωνία με ποιόν άλλο δρόμο κάνει γωνία; Πόσες μοίρες;

12. Αν δεις μόνο το πρώτο και το τελευταίο επεισόδιο της Λάμψης ποιές οι πιθανότητες να σε κόψουν στο ΚΤΕΟ;

10. Γιατί ρε Μανώλη;;; Μα δε με λένε Μανώλη!

11. Χατζηνικολάου σημαίνει: α. ποιότητα ,β. ποιότητα ,γ.δε μας χέζεις ρε Νταλάρα;; ,δ.τετράγωνο tupper ή ε. παπουτσομένος γάτος;

20. Η τιμή της βενζίνης είναι;

5. Αν γίνει ο ποδηλατόδρομος από Φάληρο μέχρι Κηφισιά ποιός θα τον εγκαινιάσει:
  • ο Γιωργάκης Παπανδρέου με το ποδήλατό του
  • ο Φικιώρης με το διαδρομό του
  • ο Παυλόπουλος και κατά λάθος θα κόψει κανένα δάχτυλο μαζί με την κορδέλα
  • ο Τσίπρας με το μηχανάκι
  • ο Παπαφλέσσας
===================================================================

Ακολουθούν οι σωστές απαντήσεις:


6. δύο (2)

2.(δύο) Οι παπαροκάδες ήταν, είναι και θα είναι!

3. Από τα σαράντα του Τρίτση!

4. Με την Καραγιώργη Σερβίας

12. Τσιγαρίζουμε τα κρεμμυδάκια και σβήνουμε με λευκό κρασί.

10. Λάθος!

11. Βαρέθηκα μέχρι και τα debate (στα αγγλικά και μόνο κάθε Τρίτη και Παρασκευή)

20. Παραμυθένια, βγαλμένη από παραμύθι. Ονειρική!

5. Ο Ρεγκούζας

===================================================================

Καλό ΣΚ!

14 σχόλια:

Kostas L.A. είπε...

ωρες ωρες μου θυμιζεις εμενα με ενα βλεμμα γεματο απορια να ρωταω καποιο φιλο μου
"Τι θα γινει αμα..θα μεγαλωσω;;"

εκει ειναι που περνουν εκεινο το βλεμμα βρεγμενης γατας σε διασταυρωση με ιπποποταμο..που εχει λιγες διαφορες απο κεινο του γκουφη,αφου κοψαμε τις λογοκριμενες σκηνες στην πρωτη ληψη!!

κι εχω αλλη μια ερωτηση για το τεστ σου

"Απο που κλανει το μπαρμπουνι;;"

JD είπε...

πραγματικα δεν ξερω αν και εχω δει ολα τα ντιβιντι του νασιοναλ γκεογκραφικ για την αστατη ερωτικη ζωη του ιπποκαμπου...

Kostas L.A. είπε...

βασικα η απαντηση ειναι απλη..

"δεν κλανει γι'αυτο ειναι κοκκινο.."

Vassilis είπε...

JD & cc : Κosta L.A, σχετικά με το μπαρμπούνι δείτε και αυτό :
http://trelokampero.pblogs.gr/2007/05/apo-poy-klanei-to-mparmpoyni.html

Καλό Σαββατοκύριακο!

Kostas L.A. είπε...

σε βρισκω ενημερωμενο πανω στο θεμα του μπαρμπουνιου Βασιλη!!
ωραιος!!

οπου να ναι πρεπει να αρχισουμε να ενημερωνομαστε ομαδικως και για τις κονσερβες απο σκουμπρι!!

Vassilis είπε...

Kostas L.A, και ... σκουμπρί έχω :
"Φρέσκα, φρέσκα και λαχταριστά
στις κονσέρβες μέσα είμαστε κλειστά,
ο μεζές μας είναι όλο νοστιμάδα,
τέτοια ψάρια δεν ξαναφαγ' η Ελλάδα.

Φλόκος,
Φλόκος,
Φλόκος,
Φλοοοοόκοοοος
Γκλοοοοουπ!"
ΠΙ-ΕΣ: ... από παλιά διαφήμιση στην TV, δεν ξέρω αν την έχεις προλάβει

ποντίκι είπε...

Να ρωτήσω κάτι;

Πότε θα σοβαρευτήτε;



Απάντηση: ;

dsquared είπε...

Α, δεν παιζω γιατι μας εδωσες τις λύσεις? Πως θα ακονισουμε το μυαλο μας.
din

Masterpcm είπε...

Ναι γειά σας.
Κοιτάξτε, εγώ είχα πάρει φόρα και το κατιτίς μου μαζί (τάπερ με κεφτέδες, τυρόπιτα, κουλούρια, νερό, γλυκό του κουταλιού και τη ντιβανοκασέλα από το σπίτι) για να εξεταστώ στο μάθημα αλλά μάλλον το λειτουργικό σας ήταν svista και μας έδωσε το pass με τις λύσεις...
Κατά συμπέρασμα και συνέπεια των παραπάνω, πέρασα κι εγώ το μάθημα και πάω θάλασσα πριν μου πάρει κανένας το φαΐ.

(Τη ντιβανοκασέλα πειράζει να την πάρω αργότερα);;

jacki είπε...

Καλή η Κούλα;


Αφού στις άλλες ερωτήσεις απαντάς.

Σταλαγματιά είπε...

Γιατί δεν με λυπάσαι;
Είμαι 3 μέρες
- Άυπνη
- πάνω σε ψηλοτάκουνα παπούτσια
- υποδέχομαι με χαμογελο συγγενείς (τι εφιάλτης)
- απαντάω ευγενικά με ευχαριστω στην γνωστή ατάκα "και στα δικά σου" (εγώ δεν τους έβρισα αυτοί γιατί με βρίζουν)
- κερνάω λικέρ και παστάκια συνεχώς (ούτε σερβιτόρα να ήμουν)
- και όλα αυτά με γαλλικό νύχι :Ρ

Κι εσύ με βάζεις να απαντήσω σε ερωτήσεις;
Ε οχι οχι οχι
ενίσταμαι κύριε πρόεδρε είμαι αθώα,
το θύμα με προκάλεσε (κάνω πρόβα την απολογία) :)))

Πάρε μια βραδιά στο λούκι γιατι ειμαι καλός άνθρωπος :)))

JD είπε...

Vassilis: ο πλεον ενημερωμενος blogger!

@Sofia, μαλλον το 2031 αλλα δεν ειμαι σιγουρος!

@dsquared συγνωμη δεν το ηθελα.... (βασικα περιμενα τις δικες σας απαντησεις)

@masterpcm τι το θες το ψυγειο αφου δεν καπνιζεις;

@jackie η κουλα μια χαρα, ο αλλος ηταν κωλοπαιδο..

@αναστασια και στα δικα σου!!! (ειμαι καθικι το ξερω..!)

Lorel είπε...

*προσοχή* ακολουθεί άσχετο σχόλιο.

νυστάζω και βαριέμαι και θέλω ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά.πλίζ.

*τέλος σχολίου*

jd η ζέστη φταίει.

JD είπε...

ρε τι παθατε ολοι με τα μακαρονια απο εχθες;;; (λεμε τωρα...)

lorel υπομονη!!!θα περασει...