Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

ο JD ναυαγοσωστης

Όταν ήσουν μικρός ή μικρή ήθελες να γίνεις γιατρός για να βοηθάς τον άρρωστο κόσμο. Ή ήθελες να γίνεις δικηγόρος για να βάζεις μέσα τους κακούς. Ή αστυνόμος για να δέρνεις τους κακούς που ο δικηγόρος πάει να βάλει μέσα... Τουλάχιστον έτσι έλεγες στους γονείς σου και ήσουν ένα νορμάλ ελληνόπουλο και όλα καλά.... Μετά έβλεπες παιδικά και ήθελες να είσαι ο Heman (που είχε μαζί του μια ηλίθια μεταλλαγμένη τίγρη και μια πολύ αξιόλογη γκόμενα με τετρακέφαλο σαν του Roberto Carlos, την οποία ποτέ δεν κουτούπωσε ο χαζός!) ή ήθελες να είσαι ο Superman και να νομίζεις ότι δε ξέρουμε ότι είσαι ο Κλαρκ Κεντ και ναι μεν είσαι μαλακοκάβλης αλλά άμα δεις τηλεφωνικό θάλαμο τα παίρνεις κρανίο και πετάς...

Και άλλα πολλά τεσπά με τα οποία ένιωθες λίγο έως πολύ ήρωας, ένιωθες καλά με τον εαυτό σου και πίστευες ότι οι γύρω σε θαυμάζουν.

Ε, λοιπόν εγώ ήθελα από μικρός να γίνω νταλικέρης! Ναι,ναι νταλικέρης. Γούσταρα (και ακόμη γουστάρω) τα επιβλητικά τεράστια αυτά αυτοκίνητα με τα διάφορα παράξενα σχέδια πάνω τους (παράξενα σχέδια= γκόμενες, λυσσασμένες γκόμενες, ινδιάνες γκόμενες, λοιπές γκόμενες). Είχα αφίσες και κορνίζα παρακαλώ από μια Freightliner!!! Τελικά νταλικέρης δεν έγινα (αν και πήρα το δίπλωμα για άγνωστο λόγο!) και έμεινα με τη χαρά...

Εχθές όμως είχα την ευκαιρία μου να το παίξω ήρωας! Χωρίς πολλές αναφορές όλοι πλέον ξέρουμε ότι είμαι νέος-ωραίος-γυμνασμένος και ηλίθιος! Γενικότερα είμαι η χαρά της παραλίας και άλλα τέτοια ψέμματα...

Ώρα: σχεδόν 19:00
Τόπος: παραλία (δε λέω ποιά για να μην τρέχουν εκεί οι θαυμάστριες απλώς είναι προς Βαρνάβα τίποτα άλλο)
Θύμα: αγόρι 8-10 ετών ή εγώ
Ήρωας: εγώ ή αγόρι 8-10

Καπνίζω αδιάφορα στη σχεδόν άδεια παραλία. Απόλαυση! Καθημερινή, καπάκι από δυολειά (2λεια) για μπάνιο. Συζητώ με φίλο περί ανέμων και υδάτων ενώ παράλληλα παίζουμε μπάσκετ με τα βότσαλα στο παπούτσι (εκεί είμαι πραγματικά ανίκητος!).

Γυναικεία φωνή: Βοήθειααααα!! (όταν μια φωνή είναι τρομακτική, ε είναι τρομακτική πέραν όποιας πλάκας! και η φωνή μιας μάνας για το παιδί της πάντα θα είναι!)

Φίλος:τρέξε μαλάκα! (όταν ένας φίλος είναι μαλάκας,ε είναι πάντα μαλάκας πέραν όποιας κατάστασης!)

Slow motion (οι κυρίες ήρεμα):

Πετάω μπλούζα και τρέχω προς το παιδί που (μεταξύ μας) δεν δείχνει ακριβώς να πνίγεται αλλά κλαίει δυνατά. Βουτάω (λέγε με Μιτς!) και πριν το νερό με καλύψει ακούω μια πιο υστερική φωνή που γνωρίζω(!):
-Τι πάαααθαααατεεεέ;;;;

Δε δίνω βάση και δε μπορώ άλλωστε και κολυμπώ προς το παιδί, άλλωστε εγώ είμαι ο ήρωας γαμώ το φελέκι μου! Φτάνω και του λέω να ηρεμήσει! Σαν να του είπα γάμα μου το σπίτι! Χτυπιέται,κλαίει και λέει ακατάλυπτες μαλακίες! Το σβερκώνω και πάμε προς τα έξω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Όχι μόνο δεν έχει πνιγεί αλλά δε δείχνει και κάτι παράξενο πάνω του. Όταν βγαίνω έξω (ναι φίλοι ΔΕΝ είναι σαν τις ταινίες!) από την ένταση της στιγμής διαπιστώνω ότι παρά το μικρό μέγεθος της παραλίας από αλλού μπήκα αλλού βγήκα και φυσικά κανείς κόπανος έλληνας δε βοηθά αλλά (οι 15 όλοι και όλοι που ήταν εκεί) έχουν σηκωθεί όρθιοι και κοιτούν!

Με τα πολλά και φυσικά τη βοήθεια της μάνας το παιδί, Αντωνάκης πλέον, μας λέει ότι κάτι τον τσίμπησε , ε δε ήταν και στα ρηχά, ε έκλασε λίγο πόμολα και ιδού το story! Ως ήρωας πρέπει να είσαι και πολύ έτοιμος και σε χρόνο μηδέν (και αν και είχα πάει με τη μηχανή) τσιμπάω αμμωνία σε υγρή μορφή μαζί με κάτι άλλο (με σήμα τη τσούχτρα) και τη δίνω στη μάνα. Πάλι κλάμα ο Αντωνάκης (σκάσε καλό μου και κάνεις και σα το τρίκυκλο που την έπεσε στον Λαμπράκη)...

Η μάνα ,μας κάνει τεμενάδες, αγκαλιές μας ευχαριστεί και άλλα πράγματα που μπορούν να σε κάνουν ρόμπα για μια ζώη! Επιμένει να κάνει κάτι για εμάς...Μα αυτό, μα....μα....μα...
(μα να ήσουν και 20-25 χρονάκια νεότερη κυρία μου να το συζητήσουμε το θέμα...!)

Με τα πολλά πάμε και πίνουμε έναν καφέ στην καντίνα και συζητάμε από το συμβάν μέχρι το πόσο καλός είναι ο Αντωνάκης (όταν δεν κλαίει) και γιατί χώρισε και...και...και... Ε, λοιπόν εκεί διαπιστώνω ότι ο ηλίθιος φίλος μου την στιγμή του ντεμέκ πνιγμού έτρεξε προς τη γυναίκα όχι προς το παιδί και μάλιστα είχαν και διάλογο :


-Τι πάαααθαααατεεεεέ;;;;
-Το παιδί μου, πνίγεται το παιδί μου!
-Τιιι;;;;
-Να εκεί που πάει ο άλλος!!!

Βρείτε τα εξής:

- Ποιός είναι άραγε ο ηλίθιος φίλος μου;;
- Σε ποιά παραλία ήμουν;
- Ποιός/ά με γκαντέμιασε;

(όποιος απαντήσει στη δεύτερη ερώτηση σωστά και τύχει να πάει στην παραλία να έχει το νου του γιατί με τα πολλά ξέχασα ο μαλάκας το λουκέτο του δισκόφρενου!)

Λοιπές διαπιστώσεις:

  • Καμία σχέση με την τηλεόραση (κοινώς όσο baywatch και να δεις δε σε σώζει)
  • Είμαι ήρεμος αλλά δε μπορώ τον Αντωνάκη να ουρλιάζει στο αυτί μου! Σκέφτηκα να του κάνω και καμιά πατητή.
  • Τα κοριτσάκια όταν κλαίνε έχουν πολύ περισσότερη χάρη (ακόμη και όταν ρίχνουν κάτι κορώνες 20sec και άνω) και μετά πάνε και κουλουριάζονται στο μπαμπά τους και κοιμούνται λίγο ανήσυχα από το πολύ κλάμα!
  • Έβρισα πολύ σήμερα, συγνώμη

15 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Χμμμ και ξανά χμμμ
Εγώ προσωπικά προτιμούσα τον άλλο όχι τον Μιτς, πως τον έλεγαν να δεις, εκείνον τον ωραίο χμμ ναι αυτός .

Ευγενέστατος, δεν έβριζε ήταν με το χαμόγελο και φυσικά ήταν ερωτευμένο το παιδί και ευαίσθητο.
Έτσι πρέπει να είναι οι άντρες όχι….νταλικέρηδες :Ρ

Μην με ρωτάς τι ήθελα να γίνω όταν ήμουν μικρή γιατί δεν θα ξανά ακούσεις αυτούς τους πως τους είπαμε, όχι αερόστατο χμμ α ναι Zeppelin : ))))

Τώρα για τις ερωτήσεις σου περιμένω να μάθω το όνομα του φίλου και αν δεν είναι αυτό που θέλω αλίμονο σου.
Δεύτερη και τρίτη ερώτηση απάντησε ότι θέλεις δεν με απασχολεί : ))))

Αυτά τα ολίγα
Ααααα και ναι το ξέρουμε για τα κοριτσάκια, έχουν όλες τις χάρες, σαν εμένα :Ρ

Vassilis είπε...

... η απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις σου (τουλάχιστον στις 2 πρώτες)
http://www.youtube.com/watch?v=3tvw8HumMiU

Seirios είπε...

" Η Ρ Ω Α Σ"

καλά JD είσαι μοναδικός,,, ακόμα κι αυτό το κείμενο σου, στο οποίο περιγράφεις κάτι σοβαρό, δε χάνεις την αίσθηση του χιούμορ.

Με έκανες να χαμογελάσω ύστερα από μέρες κ σε ευχαριστώ.

Συνέχισε τα μπάνια σου...

Kostas L.A. είπε...

εχω να δηλωσω πως ακομα θελω να γινω νταλικερης!!τελικα μοιαζουμε σε πολλα εμεις!!
νομιζουν ολοι οτι κανω πλακα μα εγω εχω βαλει μπρος να βγαλω διπλωμα νταλικας με την πρωτη ευκαιρια(τωρα που πηρα και της μηχανης) και γιατι οχι και να δουλεψω και λιγο καιρο με δρομολογια αν δωθει η ευκαιρια!!

λοιπον..σχετικα με παραλιες μπειγουοτς κλπ..μαλλον δεν ησουν εσυ ο μαλακας αλλα ο φιλος σου!!μονο γκομενα δεν την εβγαλε τη μαμα..

σχετικα τωρα με τις ερωτησεις..οι απαντηση σε ολες ειναι (2)!!

αντε και καλο μας απογευμα!! :)

sunnefoula είπε...

(dld ego seirie tsampa ekana grimatses sti web cam? tsampa ta tourmpania kai ta loipa aksesouar? kalaaaa)

Congrats!!!!!

Το αποτσίγαρο τί το έκανες? (6)

bunnysuicides είπε...

οκ, τα εντυπωσίασες τσ γκομενάκια.

άλλη φορά να μην πηγαίνεις στα βαθειά, κ μη κλαις γαμώτο κοτζαμάν άντρας,δεν παθαίνεις τίποτα από τσίμπημα μέδουσας..!

dsquared είπε...

προπερσι το καλοκαιρι μου την επεσε μια δρακαινα! Φυγαμε με τις φιλες μου αρων-αρων για αρχισε να πριζεται το δαχτυλο τπυ ποδιου μου, εννοειτε οτι κανεις γαιδαρος δεν βρεθηκε να με βοηθησει να βγω απο την θαλασσα.
Φτανουμε στο νοσοκομειο, πατησατε δρακαινα μου λεει ο γιατρος. Με δαγκωσε θελετε να πειτε? Οχι μανταμ εσεις την πατησατε, τουλαχιστον σωσατε τους υπολοιπους λουομενους απο βεβαιο δαγκωμα. Ειμαι ή δεν ειμαι ηρωιδα. Εξολοθρευσα ολοκληρο θαλασσιο κητος!
din

JD είπε...

@Αναστασια ,φυσικα και μιλαμε για το Γκουφη!

@Βασιλη ελεος!που θα βρω ενα τετοιο μαγιω;;

@Σειριος που ειδες το σοβαρο;;; το βλαμμενο δεν πνιγοταν τελικα!

@Κωστα να εχεις κατα νου οτι περαν του οτι κοστιζει το διπλωμα μετα θελει και ανανεωσεις που τις πληρωνεις!

@συννεφουλα επειδη ναι μεν ειμαι λιγο ηλιθιος δεν ειμαι γυφτοκαγκουρας. τΑ αποτσιγαρΑ και οποιο αλλο μικρο σκουπιδι πανε μεσα στο κυπελακι του καφε και μετα στα σκουπιδια!

@κουνελε!! 10000000% respect!!! πεθανα στο γελιο!το χεις ρε.....

@dsquared εισαι εισαι ηρωιδα! αμα ησουν στην παραλια μας θα σε προσεχαμε (και ο Γκουφη μαλλον θα ειχε πιασει καμια φιλη σου ή καμια ασχετη και θα ρωταγε τι επαθες;; )

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

JD ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ.ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΠΡΑΞΗ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Άξιος! Άξιος!
Πες μου σε ποια παραλία ήσουνα, έτσι ώστε όταν ξαναπάς, να έρθω και να αμολήσω εκεί τα 10χρονα της κατασκήνωσης...
Και όσο αυτά θα κάνουν μπάνιο και θα είναι σε ασφαλή χέρια... εγώ να πίνω με ηρεμία τη φραπεδιά μου στη ξαπλώστρα...

(ακυρή; λίγο! Αλλά δε πειράζει...)

φιλιά

dsquared είπε...

Αμα ημουν στην παραλια σου (αληθεια εισαι ιδιοκτητης νησιου) θα προσεχα εσενα και τον Γκουφη.
din

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxaxaxax

ειμαι in love με Γκουφη.μπορω να τον παρω? :))

airaki

Lina είπε...

μήπως μικρός ήσουν προσκοπάκι;

JD είπε...

@jk σε ευχαριστω! ελπιζω μια μερα να παω στον παραδεισο (αμαρουσιου-εχει ενα γαματω ταβερνακι εκει...)

@σιστα, ξερεις οτι δεν εχω προβλημα οσα παιδια και να φερεις!αρκει να ειναι κοριτσακια,οχι ο Αντωνακης!

@dsquared αν ησουν στην παραλιας μας (ναι ειναι δικη μας η Στερεα Ελλαδα - οχι το νησι) θα μας προσεχες ήθελες δεν ηθελες!

@airaki ναι αμε,δωρο μια ηλεκτρικη σκουπα!

@λινα οχι δυστυχως,ασε που αυτο το μαντηλι παντα μου την εδινε!

Lorel είπε...

καλημέρα!
η βδομάδα ξεκίνησε με διαγώνισμα αρχαίων αλλά δε μασάμε!
χαμογελάτε,κάνει καλό!