Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Δυσκολος (2κολος) καιρος για πριγκηπες...

Επέστρεψα!Σας έλειψα;;;

Η καλλίτερη Θεσσαλονίκη που γνώρισα ποτέ! Φυσικά για όλα "φταίει" η παρέα που είχα!
Χάθηκα παντού... Παντού όμως!Το μόνο που έμαθα καλά ήταν να πιάνω την παραλιακή και να βγαίνω Καλαμαριά (δηλαδή είμαι τόσο ηλίθιος που χαίρομαι με το γεγονός ότι έμαθα να πηγαίνω ευθεία σε ένα δρόμο)...

Χαμόδρακας-Καλαμαριά
Καλό φαγητό!Τεράστιες κολώνες...σιγά ρε παιδιά τι κρατάνε;;; Όχι τίποτα άλλο και η συντροφιά μου είναι μηχανικάκι και σας κολλάει στον τοίχο άμα λάχει! Ευγενέστατοι σερβιτόροι αλλά από 324 ετών ο καθένας. **Παράκληση**: σύντομα το μαγαζί θα χρειαστεί προσωπικό αφού θα έρθει μια μέρα (και να θα είναι μόνο μια) όπου όοοολο το προσωπικό θα πάρει σύνταξη ή θα παραδώσει πινακίδες (χτυπάω ξύλο!). Συνεπώς διαμένοντες εκεί κοντά ας κάνουν τον κόπο να δώσουν βιογραφικά. Επίσης και η πίσω πόρτα είναι ανοιχτή, εμείς έτσι μπήκαμε και αφού διασχίσαμε όλοι την κουζίνα φτάσαμε εκεί που έπρεπε (και για αυτό φταίει ο τρομερός προσανατολισμός μου!).

Καφές
Ήπιαμε καμιά 20αριά αφού και πρωί και απόγευμα κάπου θα βρισκόμασταν. Καλαμαριά: η σερβιτόρα είναι πρώτη ξαδέρφη του Χίτλερ! Βαράει προσοχή πριν πάρει παραγγελία, βαράει τον πελάτη άμα κάνει λάθος αλλά βασικά βαράει το ποτήρια κάτω... Αν είσαι πάνω από 50 μην πας...Μπορεί να πάθεις καμιά καρδιά και δε λέει! Άσε που ζητάς τοστ και σου φωνάζει ξαφνικά μέσα στο αυτί: "ΤΟ ΤΟΣΤ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ!!!!"...ζήτησα συγνώμη από την τρομάρα μου χωρίς να υπάρχει λόγος.

Άθωνος
Κιθάρα και μπουζούκι σε όλα τα μαγαζιά! Ένας πολύ παράφωνος τραγουδιστής (λέμε τώρα!) που κάνει και κάτι "και καλά αστειάκια". Άστο φίλε δε το έχεις ούτε το τραγούδι ούτε το αστείο... Ξέρω ότι παλιά πούλαγες λαχεία ή έκανες μιμήσεις του συγχωρεμένου του Μπονάτσου!

Κιθαρίστας νο2 (δύο): Κασσιδοχαίτουλες (κατηγορία με καράφλα και χαίτη πίσω). Χρώμα μαλλιών μαόνι ή άλλος σκούρος πάγκος κουζίνας (δε χαράζει-δεν καίγεται!). Άσπρο πουκαμισάκι καιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι υπέρτατο jean με 36 φερμουάρ και κάτι διάσπαρτα κουμπιά! Αν δεν ξέρεις τον συνδυασμό (συν2σμό) κατουρήθηκες! Αυτός τραγουδούσε καλά όμως, είχε και ένα καημό (μάλλον επειδή δεν μπορούσε να κατουρήσει).

Τρελό αγόρι:ok πας να φας! έχει και άλλους εκεί που πας. Ρε ψηλέ καλό το χαμηλοκάβαλο αλλά μας πέθανες με το string από μέσα...

Τα πάντα ολα, το 'να τ' άλλο, ξέρω 'γω, πες το κι έτσι! πρέπει να το είπα 378423 φορές! Ζητάω συγνώμη!

Parking
! Ναι είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος εκτός από την Κυριακή το βράδυ (όπου πάρκαρα κάνοντας ρεκόρ: 48 μανούβρες έκανα και κατάφερα να χτυπήσω 49 φορές ένα σκουτεράκι!))όλες τις άλλες μέρες πολύ άνετα-γρήγορα.

Κάστρο!ok είμαι από αυτούς που δεν κρυώνουν!Εκεί την άκουσα όμως 5.1 dolby και ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα, μπάζει!Επίσης και εκεί απέδειξα πόσο μαγικό είναι να είσαι ηλίθιος αφού έκανα 3-4 γύρους και πάλί ρωτούσα που να πάω ενώ ειναι πολύ απλό γιατί αν ανεβαίνεις έχεις αριστερά σου το τείχος και αν κατεβαίνεις δεξιά σου (ΤΙ ΕΙΠΑ ΤΩΡΑ Ε;;; ). Ε, και πάλι εγώ ρωτούσα....(ζωάρα!)

Μακαρόνια! Νέοι Επιβάτες! Guess what???? Χάθηκα και εκεί! Μια καλή μακαρονάδα στο κρύο και πολύ Χατζηγιάννης... Αλλά πολύ Χατζηγιάννης λέμε, όλο το cd! Στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω τον Χαράλαμπο που δεν γνώρισα ποτέ μου αλλά πάντα αυτός ο άνθρωπος μας έλεγε πως να πάμε/φύγουμε από εκεί που είχα φροντίσει να χαθούμε! Μάλλον θα ντρέπομαι να τον γνωρίσω γιατί ήδη ξέρει ότι είμαι ηλίθιος και μάλλον αν ζητήσω να πάω τουαλέτα θα με πάρει και θα με πάει χεράκι-χεράκι και μετά θα περιμένει να με γυρίσει (δε σας κρύβω ότι έχω ήδη σκεφτεί να το παίζω τυφλός)!

Τηλέφωνο
! Ρε καθίκια όταν έχω άδεια δεν απαντάω! Αν διαβάζεις αυτό το blog συνεργάτη να ξέρεις ότι μια μέρα θα σε εκδικηθώ... Το 15αύγουστο θα σε πάρω 46 φορές τηλέφωνο!

Κοζάνη-Λάρισα: Μια εκπληκτική διαδρομή! Ήλιος και χίονι! Περίπου 60 χλμ απόσταση...τα μισά τα πιο όμορφα που έχω οδηγήσει σε όλη τη ζωή μου! Τα άλλα μισά τα έκανα παρέα με δύο(2) διπλά (2πλα) φορτηγά από Σερβία που μου έβγαλαν το λάδι! Φυσικά δε σκέφτηκα καν να προσπεράσω αλλά συχνά σκεφτόμουν ότι παλιά πήγαινες με γαϊδούρι για να μη νιώθω άσχημα.

Στυλίδα: Αγαπητό έντομο λυπάμαι που σε σκότωσα με το παρμπριζ μου! Σκατά στο λάκκο σου όμως! Υπάρχει έντομο που ρουφάει μαζούτ;;;;; Μεχρι τη Θήβα μου έκανε παρέα ο επίμονος λεκές σου! Ο οποίος ΔΕΝ έφευγε και ο βενζινάς ίδρωσε από το πολύ τρίψιμο ενώ είχε 6 βαθμούς έξω!Έλεος!

Αγαπητή Peugeot έχω οδηγήσει διάφορα αυτοκίνητα ποτέ δε γέλασα τόσο πολύ με μια κόρνα! Όσοι έχετε 207 ξέρετε! Κορνάρεις και θυμάσαι το αυτοκινητάκι που είχε κόρνα στη λαμπάδα του 1986 (ναι ναι αυτό που το τράβαγες λίγο πίσω και έφευγε μπροστά...και μετά το τράβαγες πιο πίσω από εκεί που έπρεπε και δεν έφευγε πια! <-- Η διαδικασία αυτή διαρκεί περίπου 12 δευτερόλεπτα!)

Συμπαθητικέ κατά τα άλλα γεράκο στα Lidl
: έχω σταματήσει με alarm και κλείνω μόνο μια θέση! Έχω χαθεί (σπάνιο!) και προσπαθώ να σκεφτώ το δρόμο! Αν δεν πάρκαρες στη μόνη θέση που είχα κλείσει ενώ υπήρχαν άλλες 8.000 τι θα πάθαινες;

Πέρασα υπέροχα, σε ευχαριστώ! Δεν περίμενα ότι θα μάθω και εγώ πράγματα για εμένα...δε μπορώ να πω περισσότερα,χάθηκα μια τελευταία φορά...

11 σχόλια:

jacki είπε...

:) λοιπόν δάκρυσα από τα γέλια.. αν δεν ξέρεις το συνδυασμό κατουρήθηκες.. Πόσο έλεος.. Τρελό αγόρι.. αχ.. Πρέπει να πέρασες καλά.. Να ξαναπάς..και να περάσεις ακόμα καλύτερα..
:))

Jobove - Reus είπε...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia Spain
thank you

Kostas L.A. είπε...

κονγκρατσουλεισιον..ενα οχι πολλα,αντε ισως δυο(2)..
ενα για σενα με τα αστεια σου και με τους 8000 τροπους που βρισκεις να χαθεις,κι ενα για το τρελο αγορι με το στρινγκ(ελπιζω να μην το φοραγε αναποδα!)
κατουρηθηκα απο τα γελια(κι οχι επειδη δεν εβρισκα το συνδυασμο)με κασιδοχαιτηδες και λοιπους!!

πρεπει να τις καθιερωσεις τις εκδρομες..σου παει πολυ να τις σχολιαζεις!! ;)

αντε καλο μας μεσημερι

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει πιο όμορφη πόλη απ' τη γενέτειρά μου, χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα :)
Αναμενόμενο ήταν βέβαια... :Ρ

"welcome back!"

τα φιλιά μου εκ Βιέννης

Vassilis είπε...

"36 φερμουάρ" ωραίο μου ακούγεται για ταινία!
Welcome back!

Σταλαγματιά είπε...

Καλά για άλλη μία φορά είσαι ΘΕΟΣ γελάω μόνη μου τόση ώρα.
Μας έλειψες πολύ όμως γιατί τόσο πολύ έχω να γελάσω από το πουλερικό εκείνο που έκανε την ανάγκη του καταμεσής του δρόμου και πάνω σου :))))

Οι καθημερινές σου τραγωδίες έγιναν εξάρτηση μου :)))

Καλό βράδυ και καλώς επέστρεψες

Φυγή είπε...

Μα χάνονται όταν έχουν ένα πιάτο με μακαρόνια;
:)))

Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα και χαίρομαι που οι τραγωδίες σου συνεχίζονται για να τις βιώνουμε κι εμείς μαζί σου με τον δικό σου τρόπο ;)

bunnysuicides είπε...

είσαι γαμάτος ρε τέλος! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!
ωχ πόνεσε η κοιλιά μου απ' το γέλιο.
όσο για τον προσανατολισμό, νομίζω πως βρήκα το alter ego μου! δε μπορείς να φανταστείς τι καζούρα έχω φάει, χάνομαι στη γειτονιά μου!
(βασικά μάλλον μπορείς)

bunnysuicides είπε...

μα να παραδώσουν πινακίδες ρε φίλε????????/
δεμπορώδεμπορωδεμπορώδεμπορω!!!!!!!

ποντίκι είπε...

Το καραβάκι γυρνούσε γιατί ήμουνα εκεί και το έβλεπα... οι φωτογραφίες είναι δικές μου.!!!!
Καλημέρα..

JD είπε...

@jacki χαιρομαι να γελας!περασα υπεροχα!

@Té la mà Maria - Reus ναι ναι οτι πεις!

@Κωστας, μακαρι να ειμαι καλα και να πηγαινω εκδρομες και να σας λεω! σε ευχαριστω πολυ!

@σιστα, φοβερη η Σαλονικα να μην ειχε και τα εργα του μετρο...

@Βασιλη αν εχεις κεφι εχω καμερα!

@Αναστασια, σε ευχαριστω αλλα να το προσεξεις... ειμαι κακη επιρροη!

@Φυγη και εγω χαιρομαι που σας αρεσει!

@κουνελε, αγορινα ξερω οτι πιανεις πολλα απο αυτα που λεω!σε ευχαριστω!

@Σοφια, τι τρελη πατεντα ειναι αυτη να απαντας στο σχολιο που εκανα στο blog σου εδω;;; Εισαι μεγαλη μορφη!