Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Και επισήμως.....ερωτευμένος!

Εντάξει ξέρω πως πάει! Κάποιοι το περιμένατε,ξέρατε ότι θα συμβεί και άλλα τέτοια. Εγώ όχι! Δεν έχω δείξει τέτοια σημάδια άλλωστε. Άλλοι θα πουν ότι καιρός ήταν ή άλλες σοφίες. Ό,τι και αν πείτε εγώ είμαι μαζί σας και συμφωνώ! Δεν κάνω πλάκα ούτε θέλω να παίζω σε μια τέτοια κατάσταση.


Δεν έχω ούτε μια εβδομάδα που τη γνώρισα. Δεν ήμουν σίγουρος αλλά από την πρώτη στιγμή με μάγεψε. Με στιγμάτισε! Όλοι όσοι λένε ότι δε μπορεί να γίνει με την πρώτη ματιά ίσως έχουν δίκιο. Αλλά σίγουρα νιώθεις πολύ διαφορετικά. Σχεδόν χαμένος και λίγο βλάκας. Όχι δεν έμεινα με το στόμα ανοιχτό αλλά σίγουρα πέρασαν πάρα πολλά από το μυαλό μου.


Το πρώτο πράγμα που θες να της πεις (αν και ξέρεις πόσο νωρίς είναι) είναι:

-Που ήσουν τόσο καιρό;;;;

Αυτό σε κάνει να νιώθεις παράξενα εκείνη τη στιγμή!Το ότι δεν ήταν στη ζωή σου τόσο καιρό.
Από τη δική μου ζωή περάσαν πολλές. Όμορφες, άσχημες,ντελικάτες,βάρβαρες.... ό,τι και αν βάζει ο νους σου έχει περάσει για λίγο ή για περισσότερο. Εδώ όμως είναι αλλιώς! Θέλω να την έχω συνέχεια κοντά μου! Να την αγγίζω ακόμη και αν δεν κάνω κάτι άλλο....Τόσο απλά, τόσο μαγικά!


Με συνεπήρε η μορφή της, ο αέρας της....! Η άνεση με την οποία "ταίριαζε" στο χώρο. Αυτό που έλειπε από τη ζωή μου... Δεν είμαι τόσο καλός στα λόγια αλλά προσπαθώ ειλικρινά. Και ό,τι λέω βγαίνει πολύ αυθόρμητα και γρήγορα αλλά με μια γλυκιά γεύση στο στόμα.


Την είδα και πάγωσε ο χρόνος. Όλα σε slow motion! Οι ήχοι γύρω της απομακρυσμένοι και άχρωμοι. Μόνο ο δικός της να με συνεπαίρνει... Να με ταξιδεύει σε μέρη που δεν ήμουν ποτέ! (Θεέ μου εγώ ήμουν πιο ψύχραιμος, πιο cool όποια και αν έβλεπα).

Δεν άντεχα, ήθελα να πάω πιο κοντά! Μα πως να την αγγίξεις έτσι απλά....Χωρίς λόγια και με το μυαλό σου γιαούρτι πως να περιγράψεις αυτό που νιώθεις;;;; Πως να την κάνεις δική σου;;;

Το παραδέχομαι, είναι δύσκολο (2κολο) ,ζόρικο, απίστευτο και μαγικό να είσαι ερωτευμένος! Να την έχεις μπροστά σου! Πρώτη φορά δεν είμαι σίγουρος για τον εαυτό μου, δε ξέρω αν είμαι αρκετός, αν είμαι τόσο καλός για αυτήν. Θα μου δώσει άραγε όλα όσα μπορεί; Μα δε με νοιάζει ας μου δώσει ό,τι θέλει... Αρκεί να είναι εκεί, δίπλα (2πλα) μου...


Η εικόνα της ονειρεμένη (από κάποιον που δε βλέπει όνειρα αλλά να που τώρα τα ζει), οι καμπύλες της θανατηφόρες. Έχεις ξαναδεί τέτοιες αλλά όχι τόσο αρμονικές, τόσο....τόσο καλά δεμένες! Τα χάνω και πάλι... Μέχρι την πρώτη επαφή παθαίνω συνέχεια το ίδιο! Κολώνω!

Ακόμη και τώρα γράφω και χάνω το συλλογισμό μου (ίσως έχω κάνει και λάθη αλλά πραγματικά δε με νοιάζει και να με συμπαθάτε αλλά ....δεν, απλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς), ξεχνώ τι έχω πει και τι όχι. Δε θέλω να την αδικήσω! Ποτέ, για κάνενα λόγο!


Τα καταφέρνω μετά από ώρα! Θεέ μου!!!!!! Η αφή μου έχει τρελαθεί, η αίσθησή μου βαράει κόκκινο! Τόσο απαλή, τόσο εκλεπτυσμένη...

Από κοντά ακόμα πιο όμορφη, πιο ονειρική.... Όχι πολύ στολισμένη, ξέρει τι κάνει! Όλα πάνω της αρμονικά.... Ένα τέλειο σχέδιό Του στο πλάι μου! Πόσο να αντέξω;;; Πως;;;;



Δε μπορώ να περιγράψω άλλα. Ακόμη το μυαλό μου κάνει σβούρες, σβήνει ότι είχα κάνει ως εδώ, χάνει το λογαριασμό και επιμένει ότι είναι σωστό!

Της αξίζει..... Εύχομαι μόνο να σταθώ άξιος!

Μια εικόνα της εκατομμύρια λέξεις.........







Epiphone LP Standard Ebony

***Ok όσοι το χάψατε....εχμμμ... και καλώς και κακώς! Ναι την ερωτεύτηκα και πιστεύω ότι σύντομα (από Τετάρτη) θα την αγαπήσω (και θα ολοκληρώσουμε τη σχέση μας)!
****Υπάρχουν καλύτερες το ξέρω αλλά είναι μια τίμια ερωμένη για 369€ (μη με κράξετε που δεν πήρα Gibson δε μπορούσα να κάνω και άλλη υπομονή - οικονομία)

16 σχόλια:

Vassilis είπε...

JD,
επειδή μου φαίνεται ότι αυτή η σχέση θα είναι σοβαρή, εύχομαι να είστε αγαπημένοι, πάντα μαζί. Μην αφήσεις τίποτα να μπεις ανάμεσά σας, κόλλα της σαν χταπόδι!
Δες και το videaki και θα καταλάβεις http://www.youtube.com/watch?v=XyuqtOuljSw
Καλό μήνα!

strange attractor είπε...

Με γεια με γεια! :) Πάντα ερωτευμενάκια! Ελπίζω να ανταποκρίνεται στα..χάδια σου! :P
[Έπρεπε να περιμένεις ακόμα λίγο για μια Gibson!!!! aaax μια χαρά όμως!]
Καλημέρα! [είσαι τρομερός!Γελάσαμε πάλι!]

jacki είπε...

Να χαίρεσαι τον έρωτά σου.. Φαντάζομαι ότι θα έχει και πολύ ωραία φωνή.. Θα ήθελα να σε ακούσω μια φορά να τη χαϊδευεις κι εκείνη να λιώνει και να τα δίνει όλα.. Ίσως θα μπορούσε να μου έρθει και το κομμάτι που αναζητώ για να πλησιάσω λίγο τα γούστα σου και να μην ξεφύγω πολύ από τα δικά μου..
:)
Μεγειά σου και πάντα ωραίες μελωδίες.

Aspa είπε...

Όχι απλά το έχαψα, άρχισα να ψάχνω ρούχα για το … γάμο! Πολύ καλό!

Ανώνυμος είπε...

Όταν άρχισες να μιλάς για καμπύλες και ιδρωμένα χέρια (χωρίς να έχω διαβάσει παρακάτω και χωρίς να δω τη φωτό)... ΗΞΕΡΑ ήδη για ποια μιλάς! χαχαχααα
έλεοοοοοοοοοορ αδερφάκι μου...
Πάντα τέτοια! :)
Και προσοχή με τους νταλκάδες... είναι άτιμα πράγματα αυτά...
χαχαχα...
φιλούδια

Kostas L.A. είπε...

πως να μην εισαι ερωτευμενος..
αν και αμετανοητος φαν της Les Paul και μεγαλος θαυμαστης του Jimmy Page..
εχω να πω πως δεν εκανες κι ασχημη επιλογη,αλλωστε οι Epiphone ειναι πολυ καλυτερες κιθαρες απο το ποσο που τις χρεωνουν..

Καλοφορετη και καλοπαιχτη λοιπον!!

DRAMA QUEEN είπε...

Και ότι χάρηκα....

Άντε βρε, τουλάχιστον ξέρεις με όσες και αν γυρνάς θα είναι πάντα εκεί και θα σε περιμένει!

YO!Reeka's είπε...

όλο αυτό για την κιθάρα ήταν;!
κοίταξε το, να μην το αφήσεις, μπορεί να εξελιχθεί :)

JD είπε...

@Vassili θα τη μαρκαρω στενα-δε μου φευγει!

@strange attractor, ηθελα πολυ να περιμενω αλλα δεν αντεξα-δεν πειραζει θα ερθει και gibson μεσα στη χρονια!να γελατε κανει καλο!

@jacki,ναι καποτε (μετα θανατον) οι συνθεσεις και τα σολακια μου θα γινουν γνωστα! Μεχρι τοτε θα ακουω τον Αλεξη: "σταματα ρε καφρε δεν υπαρχει 17 λεπτα σολο πουθενα"

@Aspa εισαι η μονη γυναικα που θα εκανε κατι τετοιο για εμενα! Με συγκινεις αλλα με τρομαζεις κιολας! (εγω για γαμο και να βλεπω και τους αλλους να ετοιμαζονται για το γαμο ΜΟΥ;;; - μαλλον θα ειχα παθει κριση πανικου και θα πνιγομουν στην κολυμπηθρα)

@sista, μιλησα για ιδρωμενα χερια;;;εγω;;;μαλλον σε συνεπηρε το κειμενο και αρχισες να φανταζεσαι διαφορα! μπραβο που το βρηκες! φλουδια (αντι φιλουδια)!

@Kostas, I know you feel me!! αντε τωρα να ερθει το αυριο!!!θα ειμαι μαλλον ο πιο χαμογελαστος στο ταχυδρομειο!

@drama queen, εχεις λαθος εντυπωση για εμενα, ειμαι μονογαμικος τελικα (απλως δεν το ξερω). Ευχαριστη σκεψη αυτη παντως σε ευχαριστω!

@yoreeka εκει που φτασαμε... θα κανω οργια με αυτη,το μπασο και τον ενισχυτη! τραγωδια...!

naya είπε...

Κι εγω το εχαψα κι ετοιμαζομουν να ξερασω!:P
Αλλα respect,ειναι κ γμ τις κιθαρες

Lorel είπε...

ένας φίλος μου λέει πως "η κιθάρα είναι η μόνη γκόμενα που σου κάθεται όποτε θες".Με γειά και είθε να κάνετε πολλά πολλά τραγουδάκια! :P

Unknown είπε...

Φίλε μου είμαστε ερωτευμένοι με την ίδια Γυναίκα ελπίζω μέχρι το πάσχα να την έχω αποκτήσει σαν ροκάς που είμαι με κοντά μαλλιά πλέον(τα κούρεψα πριν 3 μέρες).
Η μουσική είναι μεγαλύτερη κάβλα στην ζωή μας.
Δεν μας παρατάει ποτέ.

Μουσική,Ολυμπιακός και Ιατρική επιστήμη είναι οι 3 έρωτες μου...

Ελπίζω να έχουμε κάποια κοινά στοιχεία....

ΥΓ
Τα σέβη μου και πάλι και σε προσκαλώ να γίνεις και εσύ φίλος της πλατείας(του blog μου δηλαδή)...

bunnysuicides είπε...

με γεια ρέι! κ 'γω απέκτησα τουμπερλέκι!

Kostas L.A. είπε...

@το παιδι της πλατειας..

join the club κι εσυ φιλε μας ροκ ν ρολλερ!!
Κι εγω αποχαιρετησα τα μαλλια μου κανα διμηνο πριν..Ειναι κουραστικες οι μπουκλες μεχρι τη μεση!!
Οπως και να χει το ροκ ειναι τροπος ζωης,κι οχι εμφανιση..και δυστυχως αυτο το μπερδευουν πολλοι!!

JD είπε...

@naya χαίρομαι που σου αρέσει! είναι ήδη στο σπίτι μου!!!!

@Lorel είναι η μόνη γκόμενα με συγκεκριμένη αποστολή!άρα όλα είναι πιο απλά!

@παιδι της πλατείας, στο εύχομαι! ρίξε μια ματια στο www.thomann.de για τιμές (και φοβερο customer care)

δε σε πειράζει που είμαι Πανιώνιος;;

@κουνελε, παμε για ethic μπαντα;

Καλως σας βρήκα νέοπες! Και με γεια τη νέα κόμη στους δύο (2) κυρίους!

ποντίκι είπε...

δεν έχω λόγια, με ξεγέλασες...
και εγώ που νόμιζα..... αλλά φενόταν τόσο μα τόσο... διαβαζα και έλεγα από μέσα μου λες... πλάκα μας κάνει.... λες;
και τσουπ να σου η φωτογραφία και λέω.... φωναχτα δεν σου κάνω πλάκα αν και ήμοθνα στο γραφείο και με κοιτούσαν όλοι " αι στο διάολο" λέω και γώ το δικό μας το παιδί;
Τέτοια λαχτάρα.

Μεγεια σου και καλά ανεβάσματα!!!! Ελπίζω να μην σου έρθει ποτέ να την σπάσεις!!!! κρίμα θα είναι για εκείνη.... αλλά σου ευχομαι να την λατρέψεις γιατί της αξίζει πραγματικά....
ΣΕ φιλώ.