Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Γίνε νοσοκόμος...

Αγνές προθέσεις και καλή καρδιά! Αυτά τα δύο (2) είναι τα μόνα απαραίτητα για να ενταχθείς και εσύ στα επαγγέλματα πρόνοιας.

Παρασκευή απόγευμα. Περίπου εφτά το απόγευμα. Είμαι off στο κρεβάτι με ένα 39άρι καταπληκτικό. Δεν είμαι γκρινιάρης όταν είμαι άρρωστος,δε θέλω τίποτα και από κανέναν απλά (εκτός από καμιά φορά που θέλω να κάνω sex...το ξέρω είμαι ηλίθιος). Κάθομαι ήσυχα τρώω τις άνοστες σουπίτσες μου και βλέπω ταινίες. Έτσι έκανα και την Παρασκευή. Πήγα μόνο για δύο (2) ώρες στο γραφείο γιατί έπρεπε να μαστιγώσω κάτι πελατάκια.

**Τηλέφωνο**

εγω: έλα Γιώργο...
γκούφη: έλα ρε τι κάνεις;;; πάμε για καφέ/σινεμά/μπάλα/πλέξουμε πουλόβερ/ποτό/σπίτι μου-σου-του-της/κάτι ρε φίλε;;;
(μιλάμε ότι ήθελε πάρα πολύ ο άνθρωπος να βγει!)
εγώ: Γιώργο έχω πυρετό και βλέπω το Εχθρός προ των πυλών
Γκούφη: έρχομαι.....
εγώ: μα....
...γκουπ....

Μαζεύω ότι μπορώ από το ματσομπ0ύρd3ll0 που ήμουν... Φορούσα ότι να'ναι και παντού σε καναπέδες και κρεβάτι είχε σκεπάσματα ανακατεμένα. Ξανασκέφτομαι ότι ο Γκούφη θα έρθει οπότε να πάει να ..... που θα μαζεύω κιόλας.

Σε χρόνο μηδέν είχε φτάσει. Και πάλι δε με άφηνε να μιλήσω όπου απλώς ήθελα να του πω ότι ρε φίλε 1)θα σε κολλήσω και 2) (δύο) δε χρειάζομαι παρέα αλλά σε ευχαριστώ. Φουριόζος μπαίνει και λέει κάτσε φτιάχνω εγώ καφέδες....

***ήχος από ποτήρι που σπάει στον πάγκο***
***βιαστική σκέψη μου: "Χμμ,καλά αρχίσαμε"***
Ηλίθια σιωπή 3-5 δευτερολέπτων, ο Γκούφη δε μιλάει και περιμένει να ρωτήσω το προφανές.

-τι έσπασες ρε;;
-δύο (2) ποτήρια...
-δύο (2) κιόλας,μπράβο ρε καφετζή...

Έρχεται....βιαστικός και με πολύ όρεξη για συζήτηση! Αλλά ΕΛΕΟΣ!!! Πραγματικά ρε παιδιά έχετε χύσει ποτέ φραπέ...;;; Δλδ πως γίνεται αυτό; Εντάξει χύνεις λίγο ελληνικό στο πιατάκι του αλλά ως εκεί! Ήρθε και μια αηδιαστική κίνηση έγλυψε λίγο αφρό από το χέρι του...
Κλείνω τα μάτια ξεφυσώ και δε μιλάω.

Τα λέμε και τα λέμε και τα λέμε.... Αρχίζω και κρυώνω, ο πυρετός ανεβαίνει.... Του λέω "Γιώργο άραξε εκεί να ξαπλώσω λίγο με μια κουβέρτα στον καναπέ..." και έτσι έγινε.

Αποφασίζω να βάλω θερμόμετρο, αποφασίζει να το τινάξει ο Γκούφη.
Το "σκάει" με φόρα κάτω από το πρώτο κιόλας τίναγμα!!! (δε βρίζω,όοοοχι δε βρίζω καθόλου)

Γυρίζει με ύφος καθυστερημένης γάτας σε διασταύρωση με γαϊδούρι και μου λέει την έκφραση που τον ακολουθεί χρόνια: "την έκανα"....
Δεν αντέχω και αρχίζω να γελάω...Από το γέλιο και τα πειράγματα περνάει ο πυρετός.
Στο ενδιάμεσο ο Γκούφη μαζεύει το σπασμένο θερμόμετρο και εντυπωσιάζεται κάθε λίγο με τον υδράργυρο και τις ιδιότητές του (ειδικά αυτή να μην βγαίνει από τον αρμό!).

Νόμιζα ότι το κακό έχει τριτώσει με τον καφέ αν υπολογίσεις τα δύο (2) ποτήρια πριν ή έστω τρίτωσε με το θερμόμετρο αν δε μετράς μονάδες αλλά γκάφες!

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ!!!

Ο μεγάλος νοσοκόμος (που δε με αφήνει να κινηθώ γιατί είμαι ο άρρωστος κολλητός του και πρέπει να κάνουμε λίγο σαν gay) πάει να φέρει ασπιρίνη C!
*έχω ένα ντουλαπάκι για τα φάρμακα, είναι μικρό και έχει μόνο τα βασικά αφού και σπάνια είμαι άρρωστος και άλλα φάρμακα δεν παίρνω, ευτυχώς*

Ακούω ένα πολύ δυνατό γκουπ! Κλαίω τα ελάχιστα φάρμακά μου και (ε ναι, τώρα ναι!) αρχίζω να βρίζω τον Γιώργο...
Ηλίθια σιωπή 3-5 δευτερολέπτων, ο Γκούφη δε μιλάει και περιμένει να ρωτήσω το προφανές (και πάλι!)

-Ηλίθιε!τι έγινε πάλι;
-Τίποτα τίποτα,έπεσα λίγο...
(Χριστέ μου! όσο πάει χειροτερεύει αυτό το παιδί!)
-Καλά άμα είναι λίγο....

Έρχεται με την ασπιρίνη στο χέρι και με ύφος καθυστερημένης γάτας σε διασταύρωση με γαϊδούρι με κοιτάζει....δε μιλάει....μόνο κοιτάει...κοιτάω και εγώ, μισοαυστηρός , μισόδε-ξέρω-τι-εγινε...

-Εεεεε...ξέρεις πέφτοντας πιάστηκα από την τοστιέρα...
-Και;;;
-Και δε με κράτησε!
-Έεεεεελαααα, με σοκάρεις!
-Και έσπασε...
-Ωραία τώρα κάτσε κάτω εκεί και μη σηκωθείς ξανά. Αν θες να πας τουαλέτα θα το συζητήσουμε και θα κάνουμε ένα ωραίο πλάνο για το δυνατόν λιγότερες ζημιές, ναι;;;

Τον έβρισα λίγο, θυμηθήκαμε διάφορα και γέλασα πάρα πολύ! Ακόμη και έτσι βλάκας ας είναι καλά (για πόσο θα δούμε!)! Ξέσπασα όταν έσκισα το χαρτάκι-αλουμίνιο της ασπιρίνης και κατάλαβα ότι έπεσε ερχόμενος και μάλλον πολύ άτσαλα αφού ακόμη και η ασπιρίνη ήταν 5-6 κομμάτια....

13 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Είσαι απίστευτος!!!
Σήμερα με έχεις κολλήσει στον τοίχο : ))))
Θέλω απεγνωσμένα να δω αυτό το ύφος καθυστερημένης γάτας σε διασταύρωση με γαϊδούρι
Χαχαχαχαχαχαχα

Δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω : ))))))))))))))))))))

Αλλά ηλίθιο τον φίλο σου;
Ττστστστς
Έκανε ότι μπορούσε να σου διαλύσει το σπίτι κι εσύ φέρεσαι έτσι;

Κομμάτιασε και την ασπιρίνη τι άλλο θέλεις για σένα το έκανε να μην πνιγείς
: )))))))

Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣΣΣΣΣΣΣ

Φυγή είπε...

Θα ήθελα τόσο να δω αυτό το ύφος καθυστερημένης γάτας σε διασταύρωση με γαϊδούρι :)

DRAMA QUEEN είπε...

Και μετά πας στην κουζίνα πατάς τα γυαλιά και από τον πόνο διπλώνεσαι στην τοστιέρα παθαίνεις ηλεκτροπληξία και μετά είσαι άρρωστος, ματωμένος, καρβουνιασμένος και άντε να εξηγησεις πως τόπαθες.

Όχι φίλε μου... μακρυά από αυτά...

naya είπε...

Εγω τον λυπαμαι..τον καημενο..

YO!Reeka's είπε...

-Εεεεε...ξέρεις πέφτοντας πιάστηκα από την τοστιέρα...
-Και;;;
-Και δε με κράτησε!
-Έεεεεελαααα, με σοκάρεις!


χαχαχαχαχαχα τέλειο!!

Kostas L.A. είπε...

ξερεις η τοστιερα σου πεταει!!χαχαχαχα..

ωραιος ο γκουφη..πρεπει να το εκανε το σπιτι να μοιαζει σαν να περασε απο κει ο Σβαντζενεκερ!!κατι αναμεσα σε Κοναν ο Βαρβαρος και Αληθινα Ψεματα..
αλλα σε εκανε να γελασεις κι αυτο μετραει περισσοτερο απο ολα!!

αντε περαστικα σου ρε φιλε!!

jacki είπε...

Δυο (2) λεπτά έκατσα και είπα ας δω τι έγραψε αυτό το παιδί.. Και ναι.. Έγραψε.. Χαχαχαχαχαχαχαχα.. Έχεις ταλέντο φίλε μου, έχεις ταλέντο.. Μπορείς να μου φτιάξεις το κέφι σε όλες τις φάσεις.. Μα το Θεό.. Έχω ξεσκιστεί στα γέλιο... Αχ ρε Γιώργη σε νιώθω... Χαχαχαχαχαχα.

Ανώνυμος είπε...

Τι τραγικός Θεέ μου!!! Δεν υπάρχει απλά! :Ρ Κρατήστε τον μέσα γιατί όπου πάει φέρνει τη καταστροφή! χαχαχ

Μου θυμίζει ένα έργο με τον Pierre Richard και τον Gérard Depardieu, la chèvre :)

JD είπε...

anastasia
λυπαμαι αλλα το υφος αυτο πετυχαινει μονο ο Γιωργος...ισως σε φωτο!να γελας κανει καλο.

Φυγή
Καλώς ήλθες!οπως ειπα και στην Αναστασία είναι δύσκολο. Σου εύχομαι κάποτε να το δεις (αν και αυτο σημαινει οτι ο Γιωργος 8α εχει χαλασει κατι δικο σου)

Δραμα
Ενταξει τα κανει...αλλα τα μαζευει μετα!ειναι καλος κατα βαθος...

naya
Και εγώ αλλα δε του το λεω...

yoreeka
μου φαινεται οτι επειδη εισαι και εσυ ζημιαρης κολλησες αλλου! να εισαι καλα!!!

Κώστα
Σε ευχαριστώ είμαι καλά τώρα! Και ναι όντως το είπα γέλασα οπότε ας είναι καλά!

Jacki
το ξέρω ;))) και που είσαι ακόμα! Λες να τον παω σε έναν παπά να τον διαβάσει;

sista,
προσπα8ουμε αλλα βλεπεις ειναι και μεγαλο παιδι και παιρνει μονο του αποφασεις...(νομιζω ξερω ποια ταινια λες!)

Seirios είπε...

Αστέρι μου εσύ! Περαστικά!

Καλά το πόσο έχω γελάσει με το κείμενο σου δε λέγεται! Εκείνο το «με ύφος καθυστερημένης γάτας σε διασταύρωση με γαϊδούρι» με προβλημάτισε, με έκανε και γέλασα και σου λέγω ότι είσαι κάφροςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς.

**στο έχω πει και παλιότερα, η παρέα σου δεν υπάρχει! Εσείς κάνετε από μόνη σας επιτυχημένο σίριαλ! Μεταξύ μας, αν είναι να δώσετε το σενάριο κάπου χαρίστε το στον ΑΝΤ1 που έχει προβλήματα στο ψυχαγωγικό του! Εκείνο το MEGA και σκ@τ@ να προβάλει τηλεθέαση κάνει!

Vassilis είπε...

JD,
μου επιτρέπεις να αντιγράψω την αντιπυρετική συνταγή; Δύο ποτήρια σπασμένα, γλύψιμο αφρού από φραπέ και λίγο υδράργυρος στον αρμό του πλακιδίου.
Και αν αυτά δεν πιάσουν ... μια σπασμένη τοστιέρα ... α και φυσικά ο Γιώργος!

JD είπε...

@seirios λες να βγουμε στο γυαλι;;; να εισαι καλα και να γελας!

@Vassili πιστευω οτι η συνταγη πιανει...ακομη! φανταζομαι ομως οτι σε καμια 20αρια χρονια θα μου προκαλει εγκεφαλικο ή κάτι τέτοιο...ελπίζω μέχρι τότε να διορθωθεί ο Γκούφη!

AVRA είπε...

σημερα ανακαλυψα το ιστολογιο...διαβαζοντας αυτο το ποστ δακρυσα απο τα γελια και υστερα κοιταξα γυρω μου στο γραφειο να δω αν με πηραν χαμπαρι...! (ευτυχως οχι)

καλως σε βρηκα!