Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Hungry for more?

Λοιπόν δε λέω τίποτα άλλο απλώς έχω Γκούφη στα καλύτερά του...

Χθες.....απόγευμα λίγο πριν τις 18:00!

Τηλέφωνο:

-Έλα είμαι με το Μήτσο, πάμε για καφέ;;;

-Τώρα σχολάω ρε να πάμε καπάκια;

-Ναι πάμε Πατήσια, rdv στα BSB στο παράδρομο...

(τι πιο gay από το να κλείνεις rdv στα bsb στον παράδρομο;;;; σκέψου πριν απαντήσεις!εκεί μέσα δυολεύουν (2λεύουν) 32124342234 μαυροφορεμένες κοπέλες, ότι πρέπει για τον Γκούφη δλδ)

Φτάνω, οδηγεί, ακολουθώ. Όλα καλά! Πέφτει στη λακκούβα των 8.000.000€, δεξί φλας , σκασμένο λάστιχο! Βγαίνει έξω και βρίζει κάτι παράξενο...

***more info about Γκούφη: Ο Γιώργος εκτός του λάθους να γεννηθεί, έχει πολλά παράξενα....σκοτώνεται,χαλάει πράγματα κλπ κλπ. Και μιλάει απίστευτα γρήγορα! Αν δεν κάνεις προπόνηση δεν τον καταλαβαίνεις! Τα μπερδεύει, τα μασάει, κάτι τους κάνει ρε αδερφέ... Στην παρέα είναι γνωστός και ως Σαρδάμ Χουσεϊν!****

Ακολουθεί hollywoodιανή σκηνή εκατομμυρίων:

Ως τίμιος φίλος και καλός (μαλάκας) άνθρωπος βγάζω γρύλλο και ρεζέρβα... Το ηλίθιο Corsa του έχει αντί για σταυρό ένα λοξό πραγματάκι με το οποίο μπορείς άνετα να την πέσεις στα ΜΑΤ αλλά όχι να αλλάξεις λάστιχο! Βγάζω το δικό μου σταυρό! Σκύβω και βλέπω μπουλόνι ασφαλείας...

-Γιώργο, έχει μπουλόνι ασφαλείας δώσε μου το κλειδάκι....

-Εεεε;;;

-Έχεις αλλάξει ποτέ λάστιχο σε αυτό;;

-Όχι!

-Έχεις αλλάξει ποτέ λάστιχο γενικά;;;

-Όχι!

-Ψάξε σε παρακαλώ στα κλειδιά σου ή μέσα στο αμάξι κάπου έχει ένα κλειδάκι παράξενο, να κοίτα μπαίνει εδώ....κλπ

Ψάχνει-ψάχνει-ψάχνει-ψάχνει....Το βρήκε! Το κοιτάζει με απορία και βλακεία με τα μικρά θολά ματάκια του (κανονικά θα έπρεπε να περιμένω τη γκάφα αλλά κάπνιζα μήπως και περάσει η ώρα). Το ξανακοιτάει και είναι έτοιμος να μου πει κάτι... Τότε ρίχνει το κλειδί που πάει "άγγιχτο" στον υπόνομο!

Παγώνουμε για μερικά δευτερόλεπτα! Ο Γκούφη έχει το πρόσωπο με τις 5 τρύπες.... κοιτάζει ψηλά και βλέπεις 2 μαύρα κυκλάκια στα αποβλακωμένα μάτια του, τα ρουθούνια του και μια μαύρη τρύπα από το ανοιχτό στόμα του....

Πεθαίνω στα γέλια! Δεν έχω δύναμη να τον βρίσω.... Ο Μήτσος κάνει το σταυρό του και ρωτάει "και τώρα τι;;;"

-Οδική βοήθεια έχεις;;

-Όχι!

-Αν σε ξαναρωτήσω κάτι και μου πεις όχι θα σε χτυπήσω,σύμφωνοι;

-Κάτσε να πάρω τον αδερφό μου,πρέπει να έχω και άλλο στο σπίτι, δε μπορεί!

Αρχικά ακούγεται λογικό αλλά αν σκεφτείς ότι μέχρι πριν δεν ήξερε τι ήταν είναι λίγο risky!
Μιλάει με τον αδερφό του, του εξηγεί,τον βρίζει,τον παρακαλάει ο άλλος ακόμη τον βρίζει...
Με τα πολλά πάει! Ο Γκούφη τώρα έχει το αγαπημένο ύφος καθυστερημένης γάτας σε διασταύρωση με γαϊδούρι...

Σκηνή Νο2 (δυο) --> ενός κακού μύρια έπονται!

Τηλέφωνο από απόκρυψη:

Γκούφη: Ναι;;;

Σπαστική κυρία: Ο Κος Γκούφη;;;

-Ναι!

-Από ^&#@ security....

(ο Γκούφη κοιτάζει το κινητό του, στην αναμονή τον καλεί ο αδερφός του, έχει καταλάβει το λάθος του. Τώρα έχει πιο χαμένο ύφος, κάτι ανάμεσα σε μπούφο και τον Nemo!)
-Ναι ξέρετε είναι ο αδερφός μου που πήγε να....

-Κωδικό αναγνώρισης Κε Γκούφη...

-(****)<--- είμαι πολύ κορυφή λέμε!

-Ξέρετε είναι ο αδερφός μου μέσα...και...

-Τι υπάρχει άνθρωπος μέσα;

-Ναι αυτό σας λέω...

-Θα καλέσουμε την αστυνομία!

-ΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ και δεν ξέρει τον κωδικό απλώς

-Λυπάμαι είναι η πολιτική, μπορεί να είναι ληστεία, μπορεί να είναι ομηρία, μπορεί....μπορεί...

Έλεος!!! Καλώ τον αδερφό του Γκούφη...Απαντά: (ανάμεσα σε τρομερό θόρυβο από τη σειρήνα)

-ΤΟΝ Μ@Λ@@@@@@@@@@@@@@@Κ@@@@@@@@!!!

-Έλα Νίκο πάρε τον αδερφό σου να σου πει κωδικό

-ΤΟΝ *(@#&^(@^&@#@%^*@#^@!!!

Με τα χίλια ζόρια ηρεμεί το θέμα... Ο συναγερμός απενεργοποιείτε και η σπαστική securitου ηρεμεί αφού σταματά ο συναγερμός, ξανακαλεί τον Γκούφη και ξαναδίνει κωδικούς και και και...

Κανείς δε θυμάται, αν και έχουν περάσει βια 5 λεπτά, ότι έχουμε και ένα λάστιχο να αλλάξουμε! Ούτε ο Νίκος που πρέπει να ψάξει για το κλειδί....

Όλα έληξαν στις 20:00...το λάστιχο άλλαξε ο Νίκος είχε το πιο τρομακτικό ύφος ever, ήρθε έδωσε το κλειδί, έβρισε μόνο μια φορά τον Γκούφη και έφυγε. Δεν έσβησε καν το αμάξι του. Ο Μήτσος ,πολύ σοφά, πήρε το κλειδί από τα χέρια του Γκούφη!

Όταν όλα έχουν τελειώσει νιώθεις μια παράξενη ηρεμία, ένα μούδιασμα... Στα μισά του καφέ ,που έγινε μπύρα λόγω ώρας, συζητάμε που βάλαμε το εφεδρικό κλειδάκι και κανείς δε θυμάται.. Η αλήθεια είναι ότι άλλαξα εγώ το λάστιχο αλλά δε θυμάμαι τίποτα. Στην επιστροφή στο αυτοκίνητο ψάχνουμε λίγο αλλά δεν....
Έτσι και αλλιώς δεν έχει σημασία, για όλα φταίει ο Γκούφη(ς)!

-Γιώργο, άστο δεν πειράζει τώρα ,αύριο που θα πας στο βουλκανιζατερ ρώτα αν έχουν ή που μπορείς να βρεις!

-Γιατί να πάω σε βουλκανιζατερ;;;

Βαθιές ανάσες....Δε μπορεί κάποτε θα βελτιωθεί,υπομονή!

12 σχόλια:

Φυγή είπε...

Όχι πες μου από τι είναι φτιαγμένος αυτός ο άνθρωπος;
Από γκαντεμοκύτταρα;
Αν είναι δυνατόν
Έχω πεθάνει στο γέλιο και ταυτόχρονα θέλω να τον δω και να του τσιμπήσω το μάγουλο με κατανόηση : )))))
Να μου τον φιλήσεις και να του πεις να μην μασάει : ))))
Τον έβαλα στους αγαπημένους μου !

JD είπε...

"...Να μου τον φιλήσεις..." αν και χρονια φιλοι δεν κανουμε τετοια λαθη! και αν κολλαει αυτο που έχει;;;

jacki είπε...

Λατρεμένη φυσιογνωμία ο φίλος σου.. Να είναι καλά.. Με έκανε και γέλασα.. Και πάνω απ όλα η οπτική σου... Μάλλον πρέπει να βρω ένα φίλο που να ξέρει να αλλάζει λάστιχα ε;

Ανώνυμος είπε...

GooFy RuLeZ ρεεε!!! Είναι Θεϊκός... κι εσείς απίστευτα τολμηροί κ θαρραλέοι, που συνεχίζετε να τον κάνετε παρέα χωρίς φόβο μη πέσει κεραυνός πάνω σας!

Αυτό το ποστ τα είχε όλα...
γέλιο, γκαντεμιά, κλειδί στον υπόνομο, τσιγάρο, άντρας που αλλάζει λάστιχο (εδώ θα συμφωνήσω με jacki), αδερφός του γκαντέμη, σεκιουριτατζού...
Αλλά απογοητεύτηκα στο τέλος...
Που πήγε το 2(δύο), οεο;;;


Τα φιλιά μου

Kostas L.A. είπε...

ρε τον καημενο..
πρεπει να χει πολλη πλακα παντως!!

εχω κανα δυο φιλαρακια που σιγουρα δεν τον φτανουν,αλλα ο,τι βλακεια κι αν υπαρχει δεν αφηνουν να την κανει αλλος..συνεπως εχουν χορτασει βρισιμο απο ολους..
οποτε μαλλον καταλαβαινω τι τραβαει κι ο καημενος ο Γκουφη!!

ααα..και προσεξτε μην ξαναπαθει τιποτα το αμαξι του,γιατι εσεις θα βγαλετε το φιδι απο την τρυπα....τυχεροι!?!?

YO!Reeka's είπε...

 το «τα μικρά θολά ματάκια του» πάντως είναι πιο γκέι από τα bsb :)

DRAMA QUEEN είπε...

ΔΕΝ
Δεν
Δε...

Απλά ΔΕΝ! Δεν έχω λόγια , δεν έχει νόημα να ασχολούμαστε...
Εκνευρίστηκα και που το διάβασα!
Πρέπει να τον αγαπάς πολύ πάντως...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ !!ΤΙ ΤΡΑΒΑΕΙ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ Ο ΓΚΟΥΦΗ;ΤΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΦΑΡΣΕΣ.

Aspa είπε...

Χαχαχα! Αρχηγός ο Γκούφη! Κάτι μου λέει ότι δε θα έχει πάει ακόμα σε βουλκανιζατέρ, κοίταξέ το γιατί εσένα θα παίρνει μετά τηλέφωνο να τον ξελασπώσεις… (Τον αδελφό του δεν τον βλέπω να βοηθάει…)

Vassilis είπε...

JD, σήμερα διάβασα την ανάρτηση και στην αρχή είπα δεν μπορεί πρωταπριλιάτικο είναι! Αλλά μετά είδα ότι την είχες ανεβάσει εχθές...GF Goofy forever!
Γιατί δεν του λες να ξεκινήσει blog να διαβάζουμε και τι δική του άποψη για το τι συμβαίνει;

naya είπε...

Ναι ρε συ,αγαπαμε Γκουφη!!Συμπασχουμε και κατανοουμε ταυτοχρονα!Ειναι στΑρ!
φιλια (2)

JD είπε...

@jacki θα του το μεταφερω!και ναι ειναι καλο να εχεις ενα φιλο να αλλαζει λαστιχα!!

@sista 2(dyo) πραγματα θα σου πω: 1.δεν μπορεις να μην κανεις παρεα με τον Γκουφη ,2(δυο): το τσιγαρο μονο εσυ πρεπει να το παρατηρησες!

@Κωστα,να τους φερεις να κανουμε club!

@yoreeka xaaxaaxaxxaaxaxa!!!ελεος εισαι,ελεος!

@DQ ποσο θα ηθελα να δω μια φορα τον Γκουφη να σε κανει πεσιμο.... (αν και δεν παιζει ο συγκεκριμενος να το κανει αλλα οκ)... πωπωπω μονο τα νευρα σου να εβλεπα... (χμμμ τελικα ειμαι σαδιστης,ζητααω συγνωμη το λεω καλοπροαιρετα)

@jk αυτος τι τραβαει ή εμεις;;; Καλο μήνα επίσης!

@Aspa τελικα πηγε εκτος αν ηταν πρωταπριλιατικο και ετσι!

@Vassili οι γνωσεις του Γιωργου απο υπολογιστη - διαδικτυο ειναι πολυ φτωχες...πολυ φτωχες!

@naya θελεις μηπως να στον πακεταρω ειναι και σε ιδανικη ηλικια γαμου.αν δε σου κανει θα το καταλαβω...