Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Google Tracker

Είπα και εγώ να δω πως ο τίμιος κόσμος βρίσκει το blog μου! Και να τα αποτελέσματα (με λίγα δικά μου σχόλια...):

η κατάρα τησ μάνασ - η υπόσχεση 1961

Όποιοι και αν είστε, είστε απλά Θεοί! Χαίρομαι που είστε στο νούμερο 1!

αλλωνώνε

Για Μπαμπινιώτη σας κόβω εσάς στο δύο (2)

tragwdia.blogspot.com

Το πήραμε το domain λυπάμαι...

διδυμοσ

Ναι , σωστότερα 2-2μος!

ερωτευμενοσ

Σίγουρα δεν ψάχνατε εμένα ...!

τσουτσου μπρουτσου

Φιλόσοφοι και λοιποί!

2η δουλεια

Καλή τύχη σε όλους σας, ελπίζω να μη χρειαστεί τελικά!

didymos me didymo

Anwmaloi!

dt125 τιμη

Το πούλησα το 1999 – 150.000 δρχ

hondos center-σαμπουαν αφρολουτρα προσφορεσ

Δεν έχουμε! Ειδικά προσφορές καθόλου...

ma pou na paw

pou s’agapw toso poly

motivation in the workplace article

Καλή επιτυχία στην πτυχιακή!

tragwdia.blogspot

Είπαμε το πήραμε ρε αδερφέ,μην επιμένεις!

ακακιε

Χμμ...για μακαρονά σε κόβω εσύ έκατσες σίγουρα!

απουσιολογοι λυκειου μαραθωνα

Ε ρε βίτσια που έχει το κοινό μου!

ατερμων αξονασ

Αν χάλασε στο αμάξι σου δε γλυτώνεις με λιγότερα από 250€!Περαστικά!

γιωργοσ φουντασ η καταρα τησ μανασ

Ημίθεοι!

γκομενα κολλητου

Ηλίθιοι!

γυμναστηρια village ρεντη

Καλά ότι πεις!

δίδυμοσ με δίδυμο

Ρε μανία με τις ανωμαλίες...!

εργενησ

Αν το ψάχνεις στο net μάλλον σε πειράζει! Βγες έξω παντού γυναίκες έχει!

ερωτευμενοσ χωρισ να την δεισ

Πολύ επiκίνδυνο είναι αυτό!

καθημερινέσ γκόμενεσ

Κρίμα δε μας έδωσες άλλα στοιχεία και δε σε καταλαβαίνω

καταδιωξη

Και ο Παλαιοκώστας πέρασε από εδώ!

κονσερβα φλοκοσ

Καλύτερα μαγείρεψε!

λεμέσ

Και ομιλούντες την αργκώ έχουμε!

μου εφαγε την γκομενα

Λυπάμαι...ηρέμησε και φάε μακαρόνια.

μπορω να κανω μπανιο οσο φοραω το επιθεμα καλουσ

Μπορείς εκτός αν είναι πολύ μεγάλο και βαρύνει και πιάσεις πάτο! Έλεος!

ντουλαπα πλαστικη

Λογικά βγαίνω στην 92814323092378378η σελίδα του google για κάτι τέτοιο! Πόσο πολύ μπορεί να ψάξει ένας άνθρωπος για να πάρει πλαστική ντουλάπα;;;

πανιωναρα χανω τα λογικα μου

Άστο φίλε είμαστε 10οι και πάμε σιγά σιγά για πάτο....

παρουσιαστήσ γυμνασμένοσ

Χμμμ....ατιμούτσικα!

πιτα για σουβλακι

Σε όλα τα super market φίλε μου!

πλαστικεσ ντουλαπεσ lidl

Α καλά αυτός εκεί....

προιοντα lidl

Κάτι σε ντουλάπα να φανταστώ θες;

πωσ να γινω ρομαντικοσ

Κάνε μια δυνατή αρχή ---->Ρώτα κάπου αλλού!

πωσ να κερδισετε ενα διδυμο

Σε ποιό παιχνίδι; Στο τάβλι ας πούμε;

πωσ να φτιαξω μακαρονια

Ό,τι και να σου πω θα είναι λίγο...

σεξ με την γκομενα του κολλητου

Μη το κάνεις, δε λέει....ωρίμασε!

σωσε το περιβαλλον

Εγώ μόνος μου;;; Κάνω ότι μπορώ!

σώσε το τομάρι σου

Και για αυτό κάνω ότι μπορώ!

τα μοντελα θελουν να παντρευτουν εφοπλιστεσ

Αν ψάχνεις τέτοια στο google σύντομα θα έχεις διάφορα προβλήματα στη ζωή σου

το κλουβί με τισ τρελέσ

Για τι χρήση το θέλετε;

το κλουβι με τισ τρελεσ καθημερινη

Α εσείς το θέλετε καθημερινές άρα ο από πάνω κύριος το θέλει ΣΚ.

το σπίτι τησ μακαρονάδασ

Καλά ήρθες!

υλασ

Για πάρε λίγο το μηδέν εσύ...

φλερτ εργενησ

Define: είσαι εργένης ή θες να φλερτάρεις εργένη;

φουντασ τασος

Αρχή και τέλος αυτός ο Φούντας!


*Συγνώμη αλλά αν είστε κάποιος από τους παραπάνω αφήστε οπωσδήποτε comment!
**Έλειψα λίγο αλλά επέστρεψα με δύο (2) post σε μία ημέρα!

9 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

πέθανα στο γέλιο ρε! αγαπημένο το σχόλιο σου στον εκπαιδευόμενο ρομαντικό!

Kostas L.A. είπε...

δεν υπαρχεις απλα!!
χαιρομαι πολυ(δε φανταζεσαι ποσο) που υπαρχουν τρελοι σαν εμενα(βλεπε εσενα) και δεν τους μαζευουν ακομα μεσα!!
παμε γερα!!
ρισπετ επι (2) απο μενα!!

(πηγα να πεσω δυο(2) φορες απο την καρεκλα με τα σχολια..χαχαχα)

jacki είπε...

Δεν είμαι κανένας από τους παραπάνω... Μια υποψία έχω μόνο..


ερωτευμενοσ χωρισ να την δεισ

Πολύ επiκίνδυνο είναι αυτό!

Βέβαια στο αντίστοιχό του έτσι; Ερωτευμένη χωρίς να τον δεις... Επικίνδυνο λες ε; Θα το ψάξω..

Φυγή είπε...

Εμένα μου άρεσε το σχόλιο σ΄αυτό

φουντασ τασος
Αρχή και τέλος αυτός ο Φούντας!


Μου θύμισε τις αγγελίες που παρουσίαζαν στην εκπομπή Α.Μ.Α.Ν
:)))

Ανώνυμος είπε...

Φούντας!!!
Εγώ πάντως σε είχα βρει μέσω του κούνελου.
Φούντας!!!

υγ. "Φούντας" επί δύο(2)= αρχή και τέλος

ποντίκι είπε...

Πολύ καλές και οι 2
(δυο) αναρτήσεις σου... τώρα βρήκα χρόνο να σου γράψω..
Εγώ δεν έχω αυτο το ταλέντο να γράφω τόσο ωραία όσο εσύ... ζηλευω...
Παλαιότερα έγραφα τώρα δεν έχω το χρόνο να κάνω κάτι καλό.
Τώρα όμως που έχω νετ στο σπίτι ξανά... κάτι θα καταφέρω.

Aspa είπε...

Το αγαπημένο μου το Ακάκιε. Χαχα, ποιος να το έψαχνε; Ομοιοπαθείς θα είστε!

JD είπε...

@Κουνελε να εισαι καλα!!τι αλλο να του ελεγα;;

@Κωστας ΛΑ, εμένα με έχουν μαζεψει αλλά ευτυχώς εδώ έχει internet,γραφω αργά με το πηγούνι γιατί δε βολεύει ο ζουρλομανδύας!

@jacki και αυτό επικύνδινο είναι που λες αλλα δεν έχεις ανάγκη εσύ! έχεις πέσει σε περίπτωση με πολλές εγγυήσεις ;)

@φυγή καλή αρχή! λες να κάνω και ένα τέτοιο Post??

@sista! ρε μικρό με κοροιδέυεις αφού εγώ σε βρήκα πρώτος!

@Σοφία, μια χαρά ταλέντο έχεις και δε θέλω χαζά! Τώρα για το χρόνο τι να σε κάνω;;; Κοίτα να τελειώνεις με τα τις παντρειάς και εγώ εδώ είμαι σε περιμένω!

@Ασπα, δώστε μακαρόνια στο λαό! (εσύ χρωστάς δεν ξεχνάω τέτοια πράγματα! άντε μη φέρω μαζί και το φίλο μου που ψάχνει απεγνωσμένα μακαρόνια στο google)

Ανώνυμος είπε...

τη τύφλα σου τη μαύρη αδερφέ μου!
Ξεστραβώσου! :Ρ

http://tragwdia.blogspot.com/2009/01/blog-post_19.html?showComment=1232464320000#c4809129023082847755