Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Λεκτικη επαληθευση...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!

Σήμερα θα στεναχωρήσω μερικούς φίλους bloggers. Δε θέλω να κάνει κανείς καμία αλλαγή (αν και θα χαρώ), άλλωστε κατά 99% τα κείμενά μου είναι γελοία και δε χρειάζεται να σκάτε κιόλας.

Πόσο ενοχλητικό είναι να σου ζητάει ένα μηχάνημα να κάνεις τον δυσλεκτικό πίθηκο;; Γιατί μετά από ένα φοβερό κείμενο για την οικογένεια σου λέει να ξαναγράψεις τη λέξη "tsoutsounoum" ??? E,χμμμ ξέρεις μόλις άφησα ένα σημαντικό σχόλιο σε ένα κείμενο που μου άρεσε πολύ!Ναι αλλά πρέπει να γράψεις "tsoutsounoum" για να μπει... Καλααααά!
Διαβάζεις ένα υπέροχο κείμενο για τον έρωτα, την αγάπη, τα συναισθήματα....Θέλεις να μοιραστείς κάτι με τον αρθρογράφο, με τους αναγνώστες του blog. Δεν είναι άμεσο αλλά εσύ το νιώθεις ζωντανό. Θέλεις να εκφραστείς... Γράφεις και εσύ, περιμένεις να δεις το σχόλιό σου "κρεμασμένο" εκεί που του ανήκει, εκεί που μπήκε με την αξία του.... Πρέπει να (αντι)γράψεις όμως μια ενοχλητική πράσινη εικόνα που λέει "qouqouvaounes"...
Όσο πιο πολύ γράφεις τόσο πιο πολύ η λεκτική επαλήθευση παίζει με τα νεύρα σου!!! Αρχίζεις να ψάχνεις τη συνομωσία πίσω από το trick αυτό.... Δε μπορεί, λες. Κάποιος διαβάζει τα σχόλια μου όταν τα γράφω και μου σπάει τα νεύρα αλλά θα τον βρω. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι του Αγίου Βαλεντίνου (who gives a fuck?)η λεκτική επαλήθευση είχε την απαίτηση να γράψω "hatehaha" που ήταν το αποκορύφωμα της ειρωνείας... Και hate (μίσος) και haha (χαχα - αυτή η μετάφραση έγινε με την βοήθεια έμπειρων μεταφραστών του Μαλεζάνι) δλδ κάποιος μου τρίβει στη μούρη την αισχρή εξουσία που του έδωσε ο Γούγλης (καθίκι!θα πεθάνεις...).

Σε πιο ανεπτυγμένες μορφές σαδισμού υπάρχει και η επιλογή να μη βλέπεις ότι υπάρχει λεκτική επαλήθευση στο σχόλιο...οπότε ηρεμείς, χαμογελάς κρυφά και καταριέσαι μια ακόμη φορά το άνανδρο φάντασμα των blogs. Γράφεις - ξαναδιαβάζεις αυτό που έγραψες και πατάς το πλήκτρο της καταχώρησης με σιγουριά! ΠΑΡΤΑ!! Ένα μικρό παραθυράκι με πολύ θράσος καλύπτει το σχόλιό σου σα να σου λέει "χέστηκα τι έγραφες!!τώρα κάνε αυτό που λέω" και φυσικά σου ζητάει να αντιγράψεις το ακατανόητο "miraglue"....

Ακολουθεί φανταστικός διάλογος λεκτικών επαληθεύσεων!

-soukaike?
-tsourouflistex!
-nervouska...
-tsopatsopa
-quantium
-makelele


2.(δυο)Αν έχω καταφέρει έστω και ένας να βγάλει τη λεκτική επαλήθευση έχω κάνει τον κόσμο τούτο καλύτερο!
2.(δυο)Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εσάς τους συν-βλογερς έχετε θέμα και σας συγχωρώ για τη λεκτική επαλήθευση.
επίσης 2.(δυο)Σιχαμένε που ανακάλυψες τη λεκτική επαλήθευση μια μέρα θα σε βρω και θα σε πνίξω ενώ θα φωνάζω "tsoutsounoum"

20 σχόλια:

DRAMA QUEEN είπε...

Καλημέρα! :)
Ξέρεις το να έχεις μένος Δευτέρα πρωί στο γραφείο λέγαμε ότι είναι σημάδι ότι δεν πέρασες καλά το ΣΚ! (ιφ γιου νόου γατ άι μιν!):P

Ναι και εμένα μου κόβει τον ενθουσιασμό να δω το δημιούργημα μου αναρτημένο μετά από τον πνευματικό μου ίστρο, αλλά υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα που μπορούν να πάνε στραβά που αυτό το βρίσκω αμελητέο.

Ο λόγος που δημιουργήθηκε η λεκτική επαλήθευση είναι πέρα για πέρα σωστός βέβαια, άσχετα που το blogger.com το έχει κάνει καταναγκαστικό έργο.

Καλή εβδομάδα!

Φυγή είπε...

Λεκτική επαλήθευση χαχα σαν ανέκδοτο ακούγεται.
Το μόνο που καταφέρνει πέρα του ότι σου σπάει τα νεύρα είναι να καθυστερεί την δημοσίευση του σχολίου σου και τίποτε παραπάνω.
Ας μου πει κάποιος ένα σοβαρό λόγο ύπαρξης της.

Πω πω και φαντάζεσαι να την έχω κι εγώ ενεργοποιημένη ; χαχα
Καλημέρα φίλε μου!!

Vassilis είπε...

JD καλημέρα,
αν ισχύουν οι λέξεις από το φανταστικό διάλογο, μόλις μου έδωσες κίνητρο να βάλω λεκτική επαλήθευση στο blog μου! ... αντίθετο αποτέλεσμα από ότι περίμενες ... astievome φυσικά. Πάντως θα είχε ενδιαφέρον αν όποιος θέλει να βάλει τη λεκτική επαλήθευση στο blog του να μπορούσε να ορίζει ο ίδιος τις λέξεις και όχι ο blogger.com, ε ρε γλέντια που θα είχαμε! Καλή εβδομάδα!

JD είπε...

@drama queen τινεις να γινεις πιο τραγικη και απο εμενα (καθοτι drama queen) αλλα οχι δεν εχω μενος και περασα ενα αδιαφορο σχετικα ΣΚ. Αν ειχα μενος μαλλον δε θα το εβγαζα στο blog αλλα σε μακαροναδες...(με συμβουλευεις να δω γιατρο ή να το αφήσω και αλλο; ) Συμφωνω οτι ειναι σωστο αλλα και ενοχλητικο! Καλη εβδομάδα επίσης :)

@φυγη, καλημέρα και σε εσένα!βγάλτην - βγάλτην - βγάλτην αν την εχεις!

@Βασιλη, μου την εφερες! Ειχες ομως πολυ ανατρεπτικη ιδεα!Να (στη μουρη μου!) μια δικη μου λιστα λεκτικης επαληθευσης:

-judas priest
-dyo(2)
-makaronia

jacki είπε...

Είχα λεκτική επαλήθευση σε προηγούμενα blogs (βλέπεις κοντεύω να κάνω ρεκορ σβησμένων blogs) Κάποιοι φίλοι το σιχααινόντουσαν και μου ζήτησαν να το βγάλω.. Τι να κάνω κι εγώ.. Όταν μου ζητάνε κάτι προσπαθώ να το υλοποιήσω αμέσως.. Και την έβγαλα.. Έχεις δίκιο.. είναι εκνευριστική (όπως τα περισσότερα θυληκά που θέλουν επαλήθευση ;) )
Αααααα καλημέρα.

JD είπε...

jacki απλα ΠΟΛΥ ευστοχο!!!

Lorel είπε...

"koykoyvaounes"
"ano-raxoula-aristera"
"mpikan-ta-gidia-sto-mantri"
"septos-amnos"
"kimas"
"makaronia"
και ναι,αυτός είναι ο συνειρμός μου.....
και όχι,δεν σας δίνω ναρκωτικά,είναι μόνο δικά μου!(μουαχαχα!)

Lorel είπε...

qouqouvaounes το χες γράψει,συγγνώμη...

Kostas L.A. είπε...

ενα δικαιο το χεις εδω που τα λεμε..
καποτε ειχα χρησιμοποιησει την επαληθευση στο μπλογκ μου,καθαρα και μονο επειδη εμπαινε μια Μαρτζορι απο τη Νοτιο αφρικη και μου αφηνε κατι κατεβατα οτι και καλα ειμαι ο εκλεκτος που θα κληρονομησει μια αμυθητη περιουσια στο Γιοχανεσμπουργκ και οτι πρεπει να δινω λεφτα σε φιλανθρωπιες και..χεστηκε η φοραδα στ'αλωνι!!

Πλεον δεν πρεπει να την εχω ενεργοποιημενη..
Βεβαια μια και ριξατε ιδεα για επιλογη δικων μας λεξεων,προτεινω εκτος απο το δικο σου ευστοχο Juda's Priest..

να χρησιμοποιηθουν λεξεις οπως:
-ROCKA ROLLA
-PAINKILLER
-BRITISH STEEL
-VICTIM OF CHANGES

και για να φυγουμε λιγο απο την επιρροη του κυριου Halford

-Houses Of The Holy
-Holy diver
-Don't talk to strangers
-WE ROCK
-Stairway to heaven
-Whole lotta love
-Woman from tokyo
-Knockin at your back door

και για ενοχλητικους οι παρακατω

-die young
-kill 'em all
-die young(το ξαναγραφω για εμφαση)
-drag the waters
-we're not gonna take it
-take no prisoners
-system has failed
-symphony of destruction..

αυτα για την ωρα γιατι πηρα φορα και δε θα σταματουσα ποτε!!

JD είπε...

@lorel ειναι κανο να μη μοιραζεσαι οτι εχεις με τους φιλους σου!

@Κωστα holy diver!!!τι ειπες τωρα;;; (αυτη τη στιγμη καταστρεφω το γραφειο με ενα συρταρι...)! ΥΜΝΟΣ

sad wings of destiny

JD είπε...

@εγω προς εμενα για το σχολιο που αφησα στη φιλτατη Lorel

"...ειναι κανο να μη μοιραζεσαι..."

σιγα μην ειναι και παγοθραυστικο...τι μαλακας ειμαι;;;

Kostas L.A. είπε...

@JD

ευτυχως δηλαδη που δεν ησουν στην παρεα μου τα τελευταια..5-6 χρονια..

καθε φορα που ειχα προβα με καποιο γκρουπ,επρεπε να παιξουμε κι ενα Holy Diver Και μετα ενα Burn βρε αδερφε..και σκαγανε μυτη στις προβες και φιλοι μου ή φιλες μου κατα καιρους..καναμε τρελο χαβαλε..

θυμαμαι χαρακτηριστικα πριν απο 4 χρονια σε προβα..ειχα ξεχασει τα λογια απο το Smoke on the water,Και μου τα λεγε ενας φιλος που ειχε αραξει διπλα στους ενισχυτες για τις κιθαρες!!

YO!Reeka's είπε...

ανάθεμα κι αν κατάλαβα!

fvasileiou είπε...

Χα-χα, κι εγώ έχω ένα άλυτο με τις επαληθεύσεις. Και μου την δίνει περισσότερο, γιατί έχω φίλους που είναι τυφλοί και η $#@@@& τους δυσκολεύει απίστευτα. Δεν έχω καταλάβει σε τι ακριβώς εξυπηρετεί, αλλά τέλος πάντων....

JD είπε...

@yoreeka μαλλον φταιει που γραφω τοσο καλα!

@fvasileiou καλως ηλθες! (και εσυ και οι τυφλοί φίλοι σου :p) εδω δεν εχουμε επαληθευση κλπ... Καλησπέρα!

Ανώνυμος είπε...

η λεκτική επαλήθευση είναι must ρε!
Εγώ πάντα όταν σχολιάζω σε blogspot περιμένω να εμφανιστεί μια τραγικά ακαταλαβίστικη λέξη που θα με κάνει να γελάσω, αλλιώς δε θα είναι το ίδιο!
Στο κάτω κάτω... τραγικός κι εσύ, αδερφέ μου, θα πρεπε να έχεις συνηθίσει μέχρι στιγμής! :))

τα φιλιά μου

Aspa είπε...

Χαχαχα, μου άρεσε το πρώτο νούμερο 2 από τα 3. (Τι είπα τώρα;)
"Αν έχω καταφέρει έστω και ένας να βγάλει τη λεκτική επαλήθευση έχω κάνει τον κόσμο τούτο καλύτερο!"

ποντίκι είπε...

Μάλιστα!!!!
Τι να πω και εγώ;
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες....
Μου την δίνει η λεκτική επαλήθευση!!..
Βουρ να κάνοουμε κάτι να σταματίσει αυτό..

JD είπε...

@sista δε βαζω που να χτυπιεσαι!!!απαπαπα!

@Ασπα, εχω εναν σκοπο! (ειχες και το εβγαλες;;; αν ναι νιωθω περηφανος!)

@Σοφία ετσι να πεσει αυτη η κλικα!(πωπω παω κοντρα στο google, Ποιος ειμαι; )

Seirios είπε...

Κι εμένα το blog, εν τη γενέσει είχε λεκτική επαλήθευση! Το πόσο μου έσπαγε τα νεύρα δε λέγεται... τελικά την κατάργησα!

Έχω την αίσθηση ότι η λεκτική επαλήθευση λειτουργεί αποτρεπτικά στο να μοιραστείς μία σκέψη σου... δεδομένου ότι αν δεν πετύχεις με την πρώτη την ορθή γραφή μετά αρχίζουν ακόμα πιο μπερδεμένες λέξεις...

Πόσες φορές έχω εκνευριστεί κι έχω σβήσει το σχόλιο που ήθελα να αφήσω ένεκα τέτοιων μπερδεμάτων δε λέγεται...