Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Ακάκιε...

Υπάρχουν αξίες σε αυτή τη ζωή. Και η υποχρέωση/ανάγκη να μείνεις πιστός σε αυτές, αφοσιωμένος! Δεν είναι πάντα όμως τόσο δύσκολο (2κολο). Από αυτό το σημείο και μετά ξεκινά η μόρφωση. Have fun!


ΑΝ δε σκέφτεσαι τη μακαρονάδα έστω μια φορά τη μέρα...
ΑΝ δεν είναι η πρώτη σου απάντηση στο "Τι θα φάμε ρε παιδια;;;"
ΑΝ δε ξέρεις να φτιάχνεις μακαρόνια...
ΑΝ δεν το έχεις ζητήσει έστω μια (ή 6.428 φορές) φορά από γυναίκα (όχι τη μάνα σου ΡΕ!) ενώ την κοιτάς σαν κουτάβι...
ΑΝ η μάνα σου δεν ξέρει ότι αφού θα περάσεις ας φτιάξει μακαρόνια...
ΑΝ δεν το ξέρει και η θεία σου...
ΑΝ δεν έχεις ανάψει έστω ένα κερί για τη Misko...
ΑΝ δεν την επιζητάς μετά το ξενύχτι...
ΑΝ δεν έχεις φάει τουλάχιστον μια φορά για πρωινό...
ΑΝ δεν δοκίμασες να φτιάξεις μακαρόνια σε μπρίκι επειδή είσαι σε camping...
ΑΝ δε γνωρίζεις που έχει τα καλύτερα μακαρόνια στη γειτονιά σου...
ΑΝ δε θες να κάνεις έρωτα με τη γυναίκα που σου έφτιαξε καλά μακαρόνια...
ΑΝ δε θές να κάνεις το ίδιο (ι2) μια φορά πριν και μια μετά τα καλά μακαρόνια...
ΑΝ δεν θολώνει το μάτι σου όταν βλέπεις άλλον να τρώει μακαρόνια...
ΑΝ δεν πήρες το τηλέφωνο της υπαλλήλου στο ταμείο γιατί χαμογελάει που έχεις πάρει μόνο 15 πακέτα μακαρόνια...
ΑΝ δεν έχεις φάει έστω μια φορά τα μακαρόνια του αδερφού σου...
ΑΝ δεν έφαγες μακαρονάδα μόνο και μόνο επειδή δεν είσαι στα καλυτερά σου...
ΑΝ δεν γνωρίζεις πολλές μακαρονάδες...
ΑΝ ως εργένης ή φοιτητής δεν πέρασες την εβδομάδα της μακαρονάδας (ή και το μήνα! (εσύ πρέπει να είσαι φίλος μου))...
ΑΝ δε θες να φας κάθε νέα μακαρονάδα...
ΑΝ δεν έχεις πάει έστω μια φορά με λουλούδια σε φίλη σου και ένα γλυκό φιλί και "Φτιάξε μου μια μακαρονάδα!!!"...
ΑΝ δε μπορείς να καταλάβεις ότι μας κρύβουν αυτόν που ανακάλυψε τα μακαρόνια γιατί θα δημιουργηθεί νέα Θρησκεία...
ΑΝ δε τη σερβίρεις με το τυρί δίπλα (2πλα)...
ΑΝ δεν έχεις πάντα μακαρόνια στο σπίτι σου...
ΑΝ δε συμβαίνει το ίδιο (ι2) και στο εξοχικό σου, αν έχεις...
ΑΝ δεν έχεις φάει μακαρονάδα από τάπερ επειδή είχε πολύ κίνηση στην εθνική...
ΑΝ δεν έχεις στείλει βιογραφικό σε εταιρία που φτιάχνει μακαρόνια...
ΑΝ δεν έχεις πειραματιστεί με δικές σου σάλτσες...
ΑΝ δεν ξέρεις ότι δε τα σπάνε τα μακαρόνια πριν τα βράσουν (σε ΜΙΣΩ ΦΟΝΙΑ!!)...

...ε τότε ρε φίλε ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!

ΥΓ1: το αγαπημένο μου φαγητό είναι το γιουβέτσι, τα μακαρόνια είναι τρόπος ζωής!
ΥΓ2(δύο): είμαι ηλίθιος, το ξέρω...


Καλημέρα σας!

25 σχόλια:

jacki είπε...

Λοιπόν θα στο πω αλλά μη με πάρεις στο ψιλό..
Ξέρεις πόσες ποικιλίες μακαρόνια ξέρω να κάνω; Με μανιτάρια, με θαλασσινά, με λαχανικά, με σάλτσα κόκκινη, με σάλτσα άσπρη, με κιμά..με μπεσαμέλ και ότι ότι μπορείς να φανταστείς.. Αχ μου άνοιξες την όρεξη.. Μακαρονάδα θα κάνω όταν επιστρέψω στο σπίτι.. Το αποφάσισα.

Kostas L.A. είπε...

jacki παιδι μου βιαζεσαι να παντρευτεις;;
τι πραγματα ειναι αυτα που λες για ποικιλιες στον Ακακιο!! :P

Μου αρεσε πολυ το σημειο που αναφερεσαι στο μηνα της Μακαροναδας,και σκεφτομαι πως εχω πολυ καιρο να το κανω!!

+1 βαθμος για τα 15 πακετα μακαρονια,οταν πας για ψωνια!!(Επισης κανω το ιδιο)

ααα..και δεν υπηρχε περιπτωση να μην εχω φαει μακαροναδα απο τα χερακια καποιας(πρωην πλεον) κοπελας μου,και βεβαια μετα ακολουθησε Bed Party ολοημερο!! ;)

Απαντηση στο ΥΓ(2) : ..και ποιος δεν ειναι;;

JD είπε...

@jacki γτ να σε παρω στο ψιλο; Εχμμμμ, ποτε θα τις φαω ολες αυτες;;;

@kosta, ξαναλεω οτι ανθρωποι με τετοια avatar ειναι τιμιοι και αξιοπρεπεις!

jacki είπε...

Κώστα γιατί καλέ να θέλω να παντρευτώ; Το να θέλω να ανοίξω μια ταβέρνα ή ένα γκουρμέ ρεστοράν γιατί δε σου περνάει από το μυαλό;


JD μου όποτε έρθεις να μου πεις να σου ετοιμάσω όποια θέλεις.. Ή αν θέλεις και κάποια δικιά σου έμπνευση.

Kostas L.A. είπε...

jacki μου,εννοουσα οτι δε λες για ποικιλιες με μακαρονια στο φιλο μας το JD,ποτε ομως!! :)
αν σκεφτεσαι να ανοιξεις εστιατοριο,εδω ειμαστε εμεις να σε στηριξουμε!!η μεχρι τωρα εμπειρια μου εχει δειξει πως κοπελες που λενε οτι μαγειρευουν καλα,το κανουν οντως πολυ καλα!!

πω πω μου κανατε ζημια και ειμαι και αρρωστος ανθρωπος..
αντε να σηκωθω τωρα να φτιαξω μακαρονια!!

jacki είπε...

JD συγγνώμη το κάναμε forum το blog σου αλλά το θέμα σου μας αγγίζει όλους πολύ :)

Κώστα αλήθεια γιατίποτε άλλο δε θα έλεγα ότι το κάνω καλά (άντε και για το μασάζ μου έχουν να λένε αλλά δεν το κάνω θέμα) αλλά στην κουζίνα σκίζω.. Αλήθεια πολλοί αγαπάνε την κουζίνα μου..και για του λόγου το αληθές :)

Kostas L.A. είπε...

ωχ δεν μπορω,γιατι με ταλαιπωρεις..
ειδα κανελλα και μπαχαρικα και θελω επειγοντως φαγητο τωρα καλη μου μαγειρισσα!!

αφου κανεις και καλο μασαζ τελειωσε..εγω θα σκυψω το κεφαλι με σεβασμο!! ;)

JD είπε...

tragwdia.blogspot.com

ψαχνεις για νοικοκυρεμενη κοπελα,με αισθηση του χιουμορ και επιχειρηματικες βλεψεις;

ψαχνεις αρρωστο ροκα, που δε βλεπει απο την πεινα; (και σε αφηνει να του κανεις και μασαζ με τις ωρες) (Κωστα μεταξυ μας εισαι μεγαλος απατεωνας!σε χαιρομαι!)

ΕΧΟΥΜΕ!!

Kostas L.A. είπε...

χαχαχαχα..αρε JD να΄σαι καλα!!
τελικα σε λιγο δε θα πειναω!!
εβαλα να φτιαξω μακαρονια με κιμα!!!!!!!!!!!!!

Lorel είπε...

σκορδομακαρονάδα για μεσημεριανό.....και όχι,δεν κάνω σε κανέναν το τραπέζι....καλή σας όρεξη!!!

Ανώνυμος είπε...

"ΑΝ δε μπορείς να καταλάβεις ότι μας κρύβουν αυτόν που ανακάλυψε τα μακαρόνια γιατί θα δημιουργηθεί νέα Θρησκεία..."

Είμαστε ολόκληρη ΣΕΧΤΑ...
Μαζευόμαστε καθημερινά, περασμένες δώδεκα σε σκοτεινά υπόγεια και κελάρια και κάνουμε θυσίες στο όνομα Της (Ο Θεός των ζυμαρικών είναι γυναίκα... και πείτε ότι θέλετε!), φορώντας Louboutin -άσχετο... αλλά κάθε γυναίκα πρέπει να ξέρει να φτιάχνει μακαρόνια φορόντας high heels!
Είναι η δεύτερη (2-τερη) εντολή της θρησκείας μας.-

Αυτά... αρκετά παραλήρησα και σήμερα...
ένα έχω να πω ακόμα...

Louboutin και τα μυαλά στα κάγκελα!

Lina είπε...

ο αδερφός μου παίζει να χει περάσει και τη χρονιά της μακαρονάδας =Ρ

εγώ δεν είμαι φανατική του είδους, αλλά σίγουρα μια μακρονάδα με μπόλικα ... ζαρζαβατικά και τυρι (τη φέτα εννοώ, φεε-ταα =Ρ) την απολαμβάνω άνετα.

Seirios είπε...

ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ, η τροφή που έχει "σταθεί" στο απένταρο φοιτητή, στον ανεπρόκοπο εργένη, στον πεινασμένο που γυρίζει μετά από ξενύχτι...

κάθε γευστικός συνδυασμός είναι αποδεκτός...

μέχρι κι η κοντέσα (δλδ το αδέρφι μου) που δεν σκαμπάζει μια από "κουζινική" το μακαρόνι στο βράζει... διότι το χρήμα πολλοί το μίσησαν την πείνα ουδείς...

Aspa είπε...

Καλά μέχρι κι εγώ το ξέρω την αγάπη σου για τα μακαρόνια. Δε μου ‘χες γράψει μια φορά «Εσείς οι μαμάδες να φτιάχνετε πιο συχνά στα παιδιά σας μακαρόνια;»

JD είπε...

@kosta dwse makaroni sto lao!

@lorel 8es na se koita3w san koutavi dld gia na upokypseis?na eisai kalos an8rwpos kai na moirazesai ta makaronia sou

@sista 8eos - 8ea de mas noiazei!

@lina o aderfos sou fainetai kalo kai timio palikari!kali sou orexh!

@seirios Trith - Pempth makaronia, fate magkes - vgalte xronia! elegan!!

@aspa, eides kamia fora dinw kai swstes symvoules!!!!

Σταλαγματιά είπε...

Τόσο μακαρονάς δηλαδή; :))))
Και πάντα misko;

Δεν ζητάς και δύσκολο φαί οπότε εύκολα σε ικανοποιούν ;)

Καλό βράδυ

Unknown είπε...

Eλα ρε Συμπατριώτη JD
Απεχθάνομαι τα Μακαρόνια είμαι λάτρης του Κοτόπουλου και της Πίτσας.

Σου αφιερώνω το video αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=cpVpXJlN8V0

ΥΓ
Είσαι μεγάλη μορφή πάντως...

DRAMA QUEEN είπε...

Συπτωματικά χθες που ήρθε η μαμά μου στο σπίτι μου, μαζί με ότι καινούργιο έχει κυκλοφορήσει στα μαγαζιά με βιολογικά προϊόντα μου έβαλε στο ντουλάπι και βιολογικά μακαρόνια ολικής άλεσης tricolore τα οποία είναι σαν πολύ ψιλά λαζάνια. Δεν ξέρω από που τα πήρε, και 2,20 μου φάνηκαν κάπως τσιμπημένη η τιμή τους, αλλά εγώ δεν έχω ξαναδεί τέτοια.
Μόλις τα δοκιμάσω θα σε ενημερώσω.
Ξέχασες να πεις πως δεν τα σουρώνουμε.

DRAMA QUEEN είπε...

1. Εννοούσα σαν ψιλά καλαμάκια, όχι λαζάνια
2. Εννοούσα ξεπλένουμε όχι σουρώνουμε

(Άμα δεν έχει πιει καφέ ο άνθρωπος..)

Vassilis είπε...

JD,
δεν γίνεται να μην συμπληρώσω στη λίστα σου : "αν δεν έχεις δοκιμάσει έστω μια φορά ..."
http://farm3.static.flickr.com/2103/2198962301_dd46d7d08b_o.jpg

naya είπε...

Ψιτ Ακακιε,πεινασαμε.Εγω παντως τρωω 6 φορες τη βδομαδα μακαρονια(δεν εχω ιδεες γενικως).Επισης να τονισω οτι οταν ειναι καλη η μακαροναδα το τυρι απο πανω πλεοναζει και χαλαει το "δεσιμο"!
Αυτα!
:)

JD είπε...

@anastasia ναι πολυ μακαρονας απο μπομπιρας!και παντα misko!βλεπω το πρασινο πακετο και κατι παθαινω

@παιδι της πλατειας, ευχαριστω για το βιντεο αλλα να μην τρως μακαρονια;;; ΔΕΝ παιζει!σε ευχαριστω!

@drama queen, με τρομαξες αρχικα αλλα οκ! ναι εχεις δικιο το ξεχασα!εχεις καλη μαμα!να τη χαιρεσαι!

@vassili παντα πιστευα και απο τα κειμενα σου οτι εισαι ψαγμενος τυπος!συγχαρητηρια!μονο ετσι θα παμε μπροστα (και οι κοιλια μας λιγο πιο μπροστα!)

@naya 6 φορες την εβδομαδα μπορουμε να τρωμε μαζι!ειμαι καλη παρεα και παντα λιγο extra τυρι δεν κανει κακο :p

ποντίκι είπε...

Μήπως να αφήσω το Γάμο και τον Γιώργο και να είμαστε μαζί να σου φτιάχνω μακαρόνια....
Εϊμαι τρελή με τα μακαρόνια κάθε μέρα αν τρώω...δεν λέω όχι.
Βέβαια και τα τρώω με τα πάντα... όπως είπε η jacki..
Τα μαγειρευω ναι είναι αλήθεια τα μαγειρευω με και διάφορες σάλτες...
Δεν το πιστευω υπάρχουν άνθρωποι σαν και εμένα;

JD είπε...

Σοφία άσε τα ψόφια! τον έγραψες με Γάμα κεφαλαίο το Γάμο! Ποιόν δυολεύεις (2λευεις).
Γιώργο you lucky bastard!

sunnefoula είπε...

http://www.ouaou.gr/html_prod/prod_5194.html

Αν και μετά από τόσα χρόνια, δε νομίζω να χρειάζεται.... (επιφυλάσσομαι για ποστ... )