Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Wake Up!

Meeting

Οβάλ τραπέζι (που'σαι ρε Μόνικα;;; )
Μεταμοντέρνα (δύσχρηστη "ΟΘεοςνασεφυλάειναμηνπνιγεις") κανάτα με πολλά πλαστικά ποτήρια διαφόρων σχεδίων και χρωμάτων (οικολογική συνείδηση λέμε - άλλοι λένε "καλά και από εκεί μίζα το Προμηθειών;;; 'Ελεος ρε, έλεος" )
Κουστούμια - Γραβάτες - Ενοχλητικά έντονα γυναικεία αρώματα
"Πιπ πιπ" από το χειριστήριο του κλιματισμού (γιατί πρέπει Όοοοοολοι να το πειράξουν μια φορά;;; )
Στόρια μισόκλειστα [ντεμέκ μυστήριο, κάτι σαν μάπα θρίλερ που όποιος από τους ηθοποιούς θα πεθάνει το γράφει στο κούτελο ή έχει μια μεγάλη ταμπέλα στο αυτί όπως τα βόδια (καμιά φοράει και σχοινάκι στο χέρι-ξέρεις εσύ ;) ) ]
Φωτισμός δυνατός!Τόσο δυνατός που το φως της μέρας υποχωρεί και σε αναγκάζει να είσαι στο κλίμα του "γραφείου"
Θέα: Εθνική Οδός

Πηγαδάκια διαφόρων θεμάτων! Ψώνια, ένα μοντέλο που είχε πάρει ένα τσουβάλι ναρκωτικά, Παναθηναϊκός χθες, Ολυμπιακός σήμερα, αποδράσεις από φυλακές....

Big Boss!
Όλοι κάθονται πιο καλά, σταματούν να μιλούν και περιμένουν!
Θέμα 1.... Θέμα 2 (δύο).... Θέμα 6.437 (νομίζω)....
Μα πέρασαν κιόλας δύο (2) ώρες....

Απέναντι μου ο Γιώργος τον κοιτάζω βιαστικά, θέλω να του πω μια βλακεία (καφρίλα) για να την παλέψουμε.... Το βλέμμα μου τον προσπερνά....3 κεφάλια μετά το μήνυμα έχει φθάσει στον εγκέφαλό μου (δε θέλω σχόλια!) και η έκπληξη σκάει μέσα στο κρανίο μου σαν σαμπάνια και τα μάτια μου γυρίζουν άμεσα στον Γιώργο....
.............................................................
.................................................
.....................................
........................
............
.....
..

Ο κόπανος κοιμάται!


Τα χέρια του ακουμπούν στα μπράτσα της καρέκλας, το κεφάλι του μπροστά σκυφτό και μια ελάχιστη κίνηση στις ίνες της ζακέτας του από την αναπνοή του! Θεέ μου! Μόλις έχει αρχίσει να "κυκλοφορεί" από χέρι σε χέρι ένα διάγραμμα ροής μιας διαδικασίας.... Κάπως πρέπει να ξυπνήσει!

Χτυπάω το στυλό μου στο τραπέζι δυνατά!! Τζίφος! Ξέρω ότι δεν μπορώ να τον φτάσω με τα πόδια μου (τουλάχιστον χωρίς να γίνω ρόμπα) αλλά για κάποιο λόγο το προσπαθώ. Προσπαθώ με ματιές να ενημερώσω τη διπλανή του(2πλανή).... Τζίφος ή νυστάζει και αυτή ή με κοιτά με λάγνο βλέμμα (ψόφα μωρή σαβούρα-ψόφα!).

Δεν τα καταφέρνω! Το χαρτί φθάνει στα χέρια του Γιώργου που ξυπνά απότομα αλλά ήρεμα (ευτυχώς!!!). Μαζί με το χαρτί φθάνει και το βλέμμα του Big Boss ,η καρδιά μου είναι στους 800 παλμούς και περιμένω....

Big Boss: - Γιώργο σου κάνει;;, τον ρωτά ενώ δεν είχε ρωτήσει κανέναν από τους άλλους μέχρι στιγμής!!!

Ωραία κοιμωμένη(Γιώργος): - Εγώ κάνω ότι διαβάζω... λέει με τρομακτική ψυχραιμία-αδιαφορία-πεςοτιθες ο Γιώργος!Όλοι παγωμένοι με ένα ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι τους... εγώ προσπαθώ να μη γελάσω!
Και όμως το έσωσε...Και το διάγραμμα πήγε στον πιο δίπλα (2πλα) αφού κανείς δεν κατάλαβε τι έλεγε ο Γιώργος! Είχε πει την υπέρτατη ατάκα!Το είπε τόσο αδιάφορα που δεν κατάλαβα αν εννοούσε ότι:
1. Εγώ, κάνω ό,τι διαβάζω! Δηλαδή κάνω αυτό που βλέπω, το χρησιμοποιώ ως χάρτη!

ή

2.(δύο) Εγώ κάνω ότι διαβάζω... Δηλαδή "και καλά" διαβάζω....

Η συνάντηση τελείωσε, τελικά δεν ήμουν ο μόνος που τον πήρε χαμπάρι. Και άλλος ένας συνάδελφος αμέσως μετά έτρεξε στο μέρος του και σχεδόν με μια φωνή (αλλά άλλη σειρά) του είπαμε:

me: - Κοιμήθηκες ρε ζώο;
ο άλλος: - Ρε ζώο κοιμήθηκες;

Και που να έρθει και η άνοιξη....

12 σχόλια:

DRAMA QUEEN είπε...

Πω, πω, Θέε μου τι μου λες τώρα!

(Είναι ο Γιώργος του πάρτυ;
Εντάξει, είναι απλά αυτό που λέμε "O ANIKHTΟΣ!!")

Τα μισώ τα meetings ειδικά όταν είναι να κλείσουν deals 2 marketing(ΤΟΥΣ ΜΙΣΩ, έχω κάνει post για αυτούς) από διαφορετικές εταιρίες.
Ο ένας λέει "Είμαστε οι καλύτεροι"
ο άλλος λέει "Είμαστε οι γαμάω και δέρνω" και μπορεί να συνεχίσουν για άπειρες ώρες ΜΗΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ παρά μόνο αυτό με άλλα λόγια. Εγώ δεν μπορώ σκάω στα γέλια με τέτοια. Και οι 2 νομίζουν ότι πέτυχαν. Εν τω μεταξύ η συμφωνία ήταν προκαθορισμένη από πριν έτσι;
Τα 3 γουρουνάκια να έλεγε ο ένας και την Χιονάτη ο άλλος το αποτέλεσμα ίδιο θα ήταν. Αλλά ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙ φίλε μου, αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να νιώθουν πως ανακαλύπτουν από την αρχή τον τροχό κάθε μέρα! (1οι αυτοί το σκέφτηκαν! Κάθε μέρα!)

Καλά έκανε ο Γιώργος και κοιμήθηκε!
Εγώ είμαι μαζί του! Και respect για την ατάκα να του πεις! (Είναι ανίκητος...)

jacki είπε...

Στο έχω ξαναπεί ότι γελάω πολύ με τον τρόπο που βλέπεις-γράφεις τα πράγματα.. Ε μα 2 ώρες και 6.437 θέματα λογικό είναι να κοιμήθηκε ο Γιώργος.
Κι εγώ θα είχα κοιμηθεί... Όχι που δεν...
Καλησπέρα.. Τα σέβη μου στο Γιώργο Ζζζζζ

Kostas L.A. είπε...

"εγω κανω οτι διαβαζω"

ρισπεκτττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττ!!
R E S P E C T !!

ωραιος ο τζωρτζ!!

χαιρομαι πραγματικα που δεν εχω μπει στη διαδικασια ενος μιτινγ τετοιου τυπου..και ουτε θελω ποτε!!

Δε θελω κανενα σπαζαρ...α,πανω απο το κεφαλι μου να μου λεει τι να κανω!!Κι οποιος καταλαβε καταλαβε!!

Ανώνυμος είπε...

Πυθεία σκέτη ο Γιώργος!
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ, όσα λέει, 2-(δι)φορούμενα...
Ρισπέκτ στο Γιώργο...

Ρισπέκτ και στο Μπιγκ Μποςς που σας έχει μαζέψει όλους τους καμένους εκεί μέσα και σας πληρώνει κιόλας... ΗΡΩΑΣ που σας ανέχεται! χαχαχαααα

Φιλιά

YO!Reeka's είπε...

όντως, είναι απάλευτος ο συνονόματος

JD είπε...

Παιδια δεν ειναι ο Γιωργος του παρτυ!Αν ηταν αυτος μαλλον θα ειχε πεσει και απο την καρεκλα....τι να πω μαλλον το εχει το ονομα!
@drama queen το εχω διαβασει εκεινο το κειμενο!ΔΕΝ ειμαι μαρκετιστας (περιπου...) ειμαι σε αλλο κλαδο!
Και ναι οι ηλιθιοι ειναι ανίκητοι!

@jacki,να γελάς κάνει καλο! να σου γνωρισω και το Γιωργο αν θελεις...

@Kostas μακαρι να μη χρειαστει ποτε!στο ευχομαι!αν και ειμαι ανθρωπος που δε με ζορισαν ποτε τετοιες καταστασεις σεβομαι τις επιλογες του καθενος, τη σταση που θελει να κρατησει απεναντι στη ζωη!
Στο ευχομαι!!! (γτ εισαι και τιμιο παιδι με ηλεκτρικες κιθαρες!)

@sista αμα σε πω ποσο παιρνει το boss επισημα και τι θα τρωει ανεπισημα θα παθεις ντουβρουτζα!

@yoreeka , my hero τι να σε πουν εσενα ολοι αυτοι;;; τι να πουν στον Riquelme των μαιευτηρίων;

jacki είπε...

Αμέ να μου τον γνωρίσεις το Γιωρίκα...
Αα περιμένω απάντηση σε αυτό που σε ρωτάω στο μπλοκ μου.. Δηλαδή περιμένω εξήγηση για το δικό σου σχόλιο...
Κατάλαβες ή άρχισες να ροχαλίζεις Ζζζζζζ
Χιχιχι

ποντίκι είπε...

ΚΑλημέρα,
Οχι εγώ δεν θέλω να γνωρίσω τον Γιωργο... έχω τον δικό μου Γιώργο... αχαχαχα
Αλλά ε και τι έκανε μωρέ το παιδί;
Να περάσεις έπεξα το avatar εξήγηση.

ΣΕ περιμένω...

JD είπε...

Na to xairesai!ka8e mera pernaw alla den exeis to xrono na grafeis ka8e mera gia na rto diapistwseis!!!bye

Seirios είπε...

Εγώ πέρασα για να ευχηθώ καλή Αποκριά... Να περάσεις όμορφα! φιλώ σε!

>>θα επανέλθω με σχόλιο επί του κειμένου, αλλά μετά το καρναβάλισμα των ημερών!

Vassilis είπε...

οι πιο "outwater" (ξενέρωτες) ημέρες για αυτά τα meeting είναι Δευτέρα πρωί ή Παρασκευή μεσημέρι. Ελπίζω να μην ήταν κάποια από τις δύο.
Καλά Κούλουμα!

Aspa είπε...

Χαχαχαχα! Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα! Σαν να έβλεπα ταινία Mr. Bean… Καλή σαρακοστή!