Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Gentlemen, start your engines!

Φορτίζω με ηλιακή ενέργεια! Λίγα λεπτά στον ήλιο και είμαι έτοιμος για όλα...(μπα, όχι για όλα για πολλά)! Ξεκίνησα νωρίς σήμερα για δουλειά για να κάνω και βόλτα! Περίπου ένα τέταρτο έκανα βόλτα γύρω από την εταιρία και μάζευα ήλιο. Οδηγούσα, έτρωγα τη μπανάνα μου και άκουγα deep purple! Αν δεν ήταν τόσο νωρίς ήθελα να περάσω και από την ανηψιά μου,να με δώκει ένα φιλί αλλά θα κοιμόταν το καημένο και είναι κρίμα... Άσε που η γιαγιά της (θειά μου) θα ήθελε να πιούμε και λίγο καφέ και πιθανότατα να τελειώσω τους κουραμπιέδες του 2008 (Θεία, έλεος! πέτα τους ή χτίσε μια μικρή μάντρα ή φτιάχνε λιγότερους!).

Στην ανηψιά μου θα μάθαινα δύο (2) νέες λέξεις: Εσωτερικός Έλεγχος!
Εχθές έλαβα το email με τις ημερομηνίες...πριν ξενερώσω πολύ, ξενέρωσα περισσότερο! "...τις ημερομηνίες...", αμάν! Είναι παραπάνω από μια! Ελπίζω να σταθώ τυχερός όπως το 2008!
Και ενώ αυτό δεν ήταν αρκετό σήμερα το πρωί είδα και άλλα δύο (2) ερωτικά emails. Ένα από το Γενικό Διευθυντή και ένα από το HR (από το όποιο δεν κατάλαβα τίποτα όπως και αυτή που το έγραψε!) Έπρεπε να πάω από εκεί,απλά!
Για τον Γενικό ήταν,είναι και θα είναι πολύ νωρίς άρα το βλέπω από Δευτέρα... Οπότε πήγα στο HR:


Τουκ,τουκ! πόρτα...

Αυτή: πέρνα, πέρνα....
Η τύπισσα ταγεράκι και μπλαζέ ύφος! Αβυσσαλέο ντεκολτέ αλλά χωρίς προσόντα (το γνωστό αβυζαλέο!)
Εγώ: Καλημέρα Αυτή! Φοβερή ημέρα σήμερα,ε;
Αυτή: Ναι,ναι! Πως είσαι;
Εγώ: Πολύ καλά! (στο θέμα..) ξέρεις είδα το email...κάτι για παλαιότερα και...
Αυτή: Ναι, ναι, αλήθεια να σε κεράσουμε κάτι (προτείνει βαζάκι με καραμέλες - σοκολατάκια)
Εγώ: (ναι,μια καρμπονάρα την έσκιζα!έχει στρώσει και το στομάχι με τη μπανάνα) Όχι,ευχαριστώ,να είσαι καλά!
Αυτή: Ξέρεις...προχθές με την "κάποια" βλέπαμε κάποιες διαδικασίες που είχες φτιάξει και έχουμε ενθουσιαστεί! Είχες κάποιες εκπληκτικές ιδέες το 2007!

*Τσεκάρω αν τα αυτιά μου είναι ακόμη εκεί*

Εγώ: Το 2007; Ναι, επίσης ο άνθρωπος έχει πάει στο διάστημα!
Αυτή: (γέλια) μου έχουν πει για το καυστικό humor σου...
Εγώ: (εμένα δε μου το λένε!γιατί; ) Ναι, το έχω αυτό.
Αυτή: Λοιπόν θα ήθελα να βοηθήσεις ,όταν φυσικά έχεις χρόνο, την Τάδε που θα αναλάβει το cross check των διαδικασιών του HR. Ξέρεις....να τη βάλεις λίγο στο κόλπο...
Εγώ: Μάλιστα, μόνο που πρώτα θα χρειαστεί να μάθει όοοοολες τις διαδικασίες και να είναι σίγουρη ότι τις έχει κατανοήσει για να κάνει έλεγχο...
Αυτή: Μα,φυσικά...

μπλα,μπλα,μπλα,μπλα....

Συμπέρασμα: μισή ώρα μετά η Κυρία κλαίει από το γέλιο και έχει μια γενικότερη χαρά αφού και τη δουλειά της έκανε και γέλασε. Εγώ έφαγα ένα μπαλάκι να περάσω και μερικές ώρες με μια κοπελίτσα που πάντα θεωρούσα χαζή (δε ξέρω ακριβώς το λόγο,αλλά την έχω πετύχει στην κουζίνα να ζορίζεται να βάλει γαλλικό καφέ χωρίς να έχει ξεβιδώσει το καπάκι!ζωάρα!)

Στο δρόμο προς το γραφείο μου ξανακοίταξα τον ήλιο και πήρα κουράγιο! Τώρα γράφω και τρέχω κάτι ρουτίνες λαθών (εδώ και μια ώρα δλδ).... Περνάει και η χαρούμενη καθαρίστριά μας που επιμένει να μου μιλάει στον πληθυντικό:

-Τι κάνετε;
-Καλά βρε Τάδε,τρέχω κάτι ρουτίνες....(τι τα θες και τα λες; )
-Κουρτίνες ε;;;Ωραία ωραία...

Μια χαρά....!
Βγείτε στον ήλιο!Καθίστε για ένα καφεδάκι,τηλεφωνήστε σε ένα φίλο-φίλη και πείτε μια καλημέρα! Αν θέλει και μπορεί κεράστε και έναν καφέ...
Εγώ θα σχολάσω νωρίς...το πήρα απόφαση!

*ο τίτλος είναι τόσο άσχετος που γίνεται σχετικός!

5 σχόλια:

sunnefoula είπε...

ego pantos sxolasa noris simera.. hihihihihi!

Vassilis είπε...

Πολύ καλή συμβουλή.
Αύριο το πρωί λοιπόν όλοι έξω στον ήλιο και ότι προλάβουμε γιατί κάτι για χιόνια ακούγεται.

Ανώνυμος είπε...

edw pou den exei hlio... ti kanoume? :S
apanthsh: upomonh ws ton Aprili... mamw ta ekswterika mou mamw... :(

aderfe... pies k enan sketo gia mena thn epomenh fora, etsi to xw axti re... plhz plhz plhz, 8a to kaneis e? :D smouts

JD είπε...

@sunnefoula, bravo paidi mou!!!egw twra mazeytika na fantasteis (01:30)

@vassili, nai gt ontws o kairos ta mazeuei pali!!pare tis kores kai de se pianei kaneis...(e pare kai tin Aspa :p )

@sista, mono sketo pinw...alla entaxei 8a piw ena kai gia sena!

Aspa είπε...

Εδώ είμαι κι εγώ! Καλή ηλιόλουστη εβδομάδα!