Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Εργένης, ο ορισμός

Καλή εβδομάδα και καλό σας μήνα! Μπήκαμε στο δεύτερο (2τερο) μήνα του έτους και στη δεύτερη (2τερη) μέρα του!

Διαβάζοντας το blog θα δείτε ότι κανονικά εγώ τώρα θα ήμουν σε άδεια και στη Θεσσαλονίκη.Ε λοιπόν δεν είμαι. Και δεν τρέχει και τίποτα...

Παρασκευή απόγευμα και σκέφτομαι τι να κάνω το ΣΚ αφού χάλασε το ταξιδάκι. Ενώ ετοιμάζομαι να κανονίσω ότι πιο αισχρό και κολασμένο διαπιστώνω ότι βαριέμαι φριχτά.... Πάλι έξω, ποτάκια, βλακείες λίγο φλερτ και και και... Ούστ! σκέφτομαι προς στιγμή και τελικά το πέρνω απόφαση. Αυτό το ΣΚ είναι για την πάρτη μου!

Συνοπτικά:
-Σάββατο: μεγάλη παρέα στο σκοπευτήριο και άπειρες χαμμένες ώρες - καπάκι καφεδάκι με φίλο και μετά σπίτι για αραξουά!
-Κυριακή: γήπεδο και ρίξαμε και 3άρα παρρακαλώ!!! (εμένα μου άρεσε το δεύτερο (2τερο) γκολ). Έλα μωρή Πανιωνάρα!!! (στη φίλη μανίτσα πολλά φιλιά αφού και ήθελε επιτέλους να πάει γήπεδο και είναι γουρλού)! Μετά από δύο (2) πακέτα πασατέμπο και καφέ, αναχώρηση για καφετέρια όπου και είδαμε το ντέρμπι! Ακολούθησε μπύρα και μετά σπίτι για Αθλητική Κυριακή! (φοβερή πάσα ο Diogo-(δυογο)-(2γο)).

Συνολικά, δεν έκανα τίποτα ουσιαστικό! Καμία δουλειά (και είχα παρακαλώ, σήμερα ήρθα στο γραφείο 06:30 για να τα βγάλω πέρα),κανένα πρόγραμμα! Στο ενδιάμεσο χτύπησαν δύο (2) τηλεφωνάκια από ενδιαφέρουσες φωνούλες που έφαγαν πόρτα (για την ακρίβεια η μια έφαγε βολές από Winchester στο αυτί και ποτέ δεν ξανακάλεσα πίσω και η άλλη την ατάκα "μολις γυρνάω από γήπεδο-πάω να δω το ματς!" - δεν περιμένω να με ξαναπάρουν αλλά δεν τρέχει μια...) αλλά κανένα από αυτή που περίμενα!

Έτσι περνάει ο καιρός, μάλλον ανούσια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: