Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Λόξες και Κουσούρια

Μετά από πρόσκληση σας γράφω και εγώ τα εξής:

1. Όπου και αν ζήσω χρειάζομαι ένα προσωπικό χώρο! Μια αποθηκούλα-εργαστήρι. Εκεί είναι τα πράγματά μου. Είναι όλα τακτοποιημένα και σε θήκες! Δε χρειάζονται ξεσκόνισμα/καθάρισμα. Το κάνω εγώ. Αν τα πειράξεις θα το καταλάβω (θα μου το πουν). Αν θες να τα πειράξεις απλώς ζήτα το! Γενικότερα μη μπεις εκεί εκτός αν πήραμε φωτιά και προσπαθείς να σώσεις ότι μπορείς.

2 (δύο). Ok! έχω ψύχωση/πρόβλημα/βλάβη με το δύο(2). Θα πήγαινα σε γιατρό αλλά φοβάμαι ότι θα τον κολλήσω... Δύο (2)!

3. Ξυπνάω νωρίς, πιο νωρίς από τους άλλους. Θέλω το πρωί να φάω,να κάνω μπάνιο και να ακούσω μουσική. Δε μπορώ το πρωινό άγχος να τρέχω για ντυθώ κλπ.

4. Δεν κλείνω πόρτες, μην της κλείνεις και εσύ. Μετά πέφτω πάνω τους!

5. Τα καπάκια των σαμπουάν-αφρόλουτρων τα κλείνω όμως. Αν πάω κάπου και είναι βρώμικα τα καπάκια με πιάνει ανατριχίλα! Θέλω να βγω στο μπαλκόνι και να ουρλιάξω το Diamonds and Rust από Judas Priest

6. Judas Priest. Κάθε μέρα! Κάνει καλό! Περιορίζει το δύο (2).

7. Μου αρέσει να οδηγώ. Αυτό δε σημαίνει ότι θα οδηγώ πάντα εγώ. Ρώτα με πρώτα...κατά 99% θα πω ναι με χαρά και θα σε πάω μέχρι την Αλάσκα (αρκεί να υπάρχει χάρτης ή GPS γιατί αν εμπιστευθείς εμένα θα χαθούμε και θα πεθάνουμε στην έρημο).

8. Τα μακαρόνια σερβίρονται με το τυρί δίπλα (2πλα με τον τόνο στο δύο!!!(2))! Ο καθένας βάζει όσο θέλει.

9. Μου αρέσει να μιλάω σε αγνώστους. Να κάνω λίγο χαβαλέ ή εννίοτε να τους λέω κανένα άκυρο και να με χαζεύουν σαν εξωγήινο. Υπάρχει κίνδυνος να φας πολύ ξύλο ή κατάρες, μη το δοκιμάσεις αν δεν είσαι σίγουρος.

10. Πριν πάρω τηλέφωνο κάποιον ξέρω τον λόγο. Ξέρω τι θα του πω... Ακόμη και αν φλερτάρεις πρέπει να ξέρεις τι θα πεις. Όλα αυτά για να πάρεις μόνο ένα τηλέφωνο! ΟΧΙ για λόγους οικονομίας, απλώς είναι σπαστικό να πάρεις τον άλλον έξι φορές για να μιλήσεις τελικά 2 (δύο) λεπτά. Όποιος με πάρει πάνω από 3 φορές απανωτά και ΔΕΝ υπάρχει σημαντικός λόγος θα τον βρίσω.

------------------

Αυτά από εμένα! Για κάποιο λόγο θεώρησα ότι πρέπει να είναι δέκα...
Κάποια τα γράφω για δεύτερη (2τερη) φορά
Καλώ και εγώ το φίλο seirio να μας τα πει (μη ξεχάσεις το τριγωνάκι σου-άσχετο!).

Καλημέρα!!! Και να το τσικνίσεται καλά μου παιδιά!

15 σχόλια:

ποντίκι είπε...

2 (δυο) λόγια θα σου πω...
1. Μου το κόλλησες και εμένα
2. (δυο) να ορίστε τώρα τι κατάλαβες...

Υ.Γ. λες να έχω προβλημα;
Θα παίξω και εγώ όταν βρω χρόνο..
Με καλεσε η αδελφούλα σου.
Εγώ τώρα πρέπει να αποφασίσω για νυφικό.

jacki είπε...

Σιγά τα κουσούρια.. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν κάποια από αυτά που αναφέρεις.
Μια χαρά σε βρήσκω.. Κι εμένα δε μου αρέσει να πειράζουν τα πράγματά μου..

JD είπε...

Εγώ στα ΄λεγα αλλά δε με άκουγες!!!
Άντε η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ!!!Να είστε καλά!

Όσο για το νυφικό....πάρε 2 (δυο) μήπως αλλάξεις γνώμη!

JD είπε...

@jacki, σε ευχαριστώ! τώρα είναι δύο (2) αυτοί που με βρίσκουν νορμαλ! να είσαι καλά!

Seirios είπε...

"le triangle, quil triangle?"
(τρίγωνο, ποιο τρίγωνο..? κάνω το Γάλλο!)

Μια χαρά σε βρίσκω... αν διαβάσεις τις δικές μου παραξενιές θα τρομάξεις... θα τις ποστάρω άμεσα. άτιμη δουλειά με έχεις καταστρέψει πιότερο κι από τη μνήμη μου...

bunnysuicides είπε...

ψυχάκι. ψυχάκι.
δεν θα συγκατοικήσουμε ποτές. ποτές.

Ανώνυμος είπε...

"2 (δύο). Ok! έχω ψύχωση/πρόβλημα/βλάβη με το δύο(2). Θα πήγαινα σε γιατρό αλλά φοβάμαι ότι θα τον κολλήσω... Δύο (2)!"

edw exeis kollhsei allous k allous!
:P

filakiaaaaaa (k apo dw)

strange attractor είπε...

Γιατί; ΓΙΑΤΙ; γιατί κόλλημα με το δύο; Δεν είναι λογικό. ..αλήθεια γιατί;;;

sunnefoula είπε...

κι εγώ απορώ! Τί τρέχει με το δύο (2) ? βέβαια, είναι καλύτερο από το να έλεγες συνέχεια ένα (1) ή τρία (3)...

nice blog! (άσχετο, αλλά ήθελα να το πω! έχει ένα κέφι, ένα κάτι, που μου είχε λείψει!)

DRAMA QUEEN είπε...

Χαχαχαχα!
Είσαι λίγο Χάρυ, το καταλαβαίνεις, έτσι;
Και εγώ το καταλαβαίνω.
Γιατί έχω εμμονή με τα 2 συρτάρια μου.
Γιατί θέλω να κοιμάμαι τελευταία.
Γιατί δεν κλειδώνω εδώ και χρόνια ποτέ την εξώπορτα (άπειροι τηλεφωνικοί καυγάδες με την μάνα μου που το μυρίζεται και με όποιον μένει μαζί μου). Έχω πρόβλημα με τις κλειδωμένες πόρτες.
Γιατί όταν κάνεις το καλό και μαγείρεψες που μαγείρεψες μην ανακατεύεις στο πιάτο μου την σαλάτα με το κυρίως πιάτο, (δεν τρώω χόρτα το ξέρεις, οπότε θα με αναγκάσεις να μείνω νηστική). (Και όσο για την δικαιολογία πιάτα, αφού ο κανόνας είναι μαγειρεύεις - πλένω και vice versa, είναι άκυρη)
Τα τηλέφωνα τέλος πρέπει να έχουν νόημα γιατί απλά με διακόπτουν από τις στιγμές που ζω.

(Ουφ..νιώθω κάπως καλύτερα..)

JD είπε...

@seirios θα τις διαβασω και θα σε πω!
@kounele μου γκρεμιζεις τα ονειρα φιλε!και ειχα βρει ενα ωραιο δυαρι (2αρι)!!!
@sista ειναι αρρωστια!φιλια και απο κει!
@strange attractor λυπαμαι αλλα δε μπορω να το αποκαλυψω....ετσι απλα!
@synnefoula σε ευχαριστω!ελπιζω να περνας καλα!τι να μας πουν τα αλλα νουμερα...
@drama queen καλα το πας και εσυ!εγω με το φαγητο εχω το ακριβως αντιθετο!ολα μεσα στο πιατο χυμα (ζώο ειμαι ε; )

DRAMA QUEEN είπε...

Δεν είσαι ζώο, είναι θέμα αισθητικής πως θέλεις να τρωει ο καθένας και είναι σεβαστό αλλά..
το τυρί τότε γιατί σε ενοχλεί αφού τα θες ΟΛΑ μες το πιάτο ;?;

JD είπε...

Ωπ!εισαι πολυ παρατηρητικη,το ξερεις;
Κοιτα παντα βαζουν λιγο τυρι και μου τη δινει να ρωταω συνεχεια.... οποτε το βαζεις διπλα (2πλα)και ο καθενας κανει το κουμαντο του!
Με εστειλες λεμε!

sunnefoula είπε...

Επιτέλους!!ένας άνθρωπος που τρώει μακαρονάδα με μπόλικο τυρί!!!
keep posting!

JD είπε...

@synnefoula τωρα ειμαστε δυο (2) δεν ειναι μαγικο;