Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

μπλογκοπαίχνιδο: το άβαταρ μου

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!
Ο κούνελος μας κάλεσε σε αυτό το παιχνίδι και τώρα θα το μετανιώσει. Ναι λοιπόν το δικό μου avatar έχει την πιο ηλίθια-βαρετή ιστορία ever! Έχουμε και λέμε:

Επειδή είμαι πολυτάλαντο παιδί (ήθελα δλδ) τα τελευταία 7-8 χρόνια έχω ως χόμπυ και τη σκοποβολή (πριν το ξεκινήσεις θυμήσου: θα φας πολλλλλλλλλάαααααα λεφτά φίλε)! Το avatar μου είναι μια εξαιρετική επίδοση (για τα μέτρα ενός μη αθλητή - επαγγελματία) συγκέντρωσης (grouping) 5 βολών στα 68 μέτρα (ανοιχτό πεδίο) με διαμέτρημα 0.177 (4,5αρι in Greece) από το "λατρεμένο" Weihrauch HW100 και τη λατρεμένη Swarovski Habicht AV 6-18x50P!

Πριν κλείσω να κράξω και λίγο το κράτος που αφήνει τους σκοπευτές στο έλεος τους, χωρίς καμία υποδομή! Επίσης να κράξω κάτι έξυπνους (σε στύλ Λουκά "ουουουου sixsixsix") που αφορίζουν όποιον ασχολείται με όπλα και τον θεωρούν επίδοξο εγκληματία κλπ. Βλάκακα, υπάρχει οργάνωση ακόμη και αν έπρεπε να ρίξουμε λεφτά από την τσέπη μας και επειδή δε θέλω να κάνω διαφήμιση απλώς ψάξε στο google (ουπθ!έκανα διαφήμιση στο google) για Ελληνικούς συλλόγους και δες τις διακρίσεις σε Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο Επίπεδο! Αν δεν καταλάβεις Χριστό δεν πειράζει.....δεν βγήκαμε ποτέ πρώτοι σε κανένα αγώνισμα....αλλά κάθε χρόνο έχουμε την τιμητική μας για την ασφάλεια των μελών και 5 βραβεύσεις για τα σεμινάρια που και πάλι πληρώσαμε από την τσέπη μας περί ασφάλειας σκοπευτή - αγώνων και τεχνικών (οπλουργών). Παρασύρθηκα αλλά κάποτε θα τα έλεγα και από εδώ....

Κούνελε, ζήτα συγνώμη στα σχόλια από τον κόσμο!!!

Καλώ με τη σειρά μου την sista (να δω τι θα πεις ρε) , τον seirios και τη Σοφία!

7 σχόλια:

ποντίκι είπε...

Καλημέρα,
Τώρα τι να σου πω... σχετικά με τον στόχο, δεν ξέρω.
Αλλά θέλω να σου πω τι με κάλεσες και πρέπει να πω τώρα την ιστορία μου με τον ποντικό.... και είναι και μεγάλη...
Ουφ.... Καλά θα το κάνω γιατί σε συμπάθησα. Όταν βρω χρόνο.

JD είπε...

Θα περιμενω don't worry!Όταν βρεις χρόνο ανάμεσα σε νυφικά-μπουμπουνιέρες κλπ! Καλημέρα!

jacki είπε...

W o W εξαιρετικές επιδόσεις.. Πάντως κι εγώ είμαι καλή στο στόχο.. Αν σε βάλω στόχο... δε θα σε πετύχω με τίποτα όμως :)

bunnysuicides είπε...

ότι πεις, ότι πεις!
συγγνώμη κόσμε......
δεν ήξερα ότι ασχολείσαι με τη σκοποβολή σούπερ-καρδιακέ μου φίλε jd, δεν θα σε ξαναπώ ψυχάκι χεχε μια πλάκα κάναμε, δεν πιστεύω να το πήρες στα σοβαρά! κ εννοείται πως θα συγκατοικήσουμε, θα μαγειρεύω κιόλας, μια χαρά!

Ανώνυμος είπε...

ela mou nte... ti na pw? :S
8a to psaksw... 8a to filosofisw... kai 8a sou pw! :P

JD είπε...

@jacki!thank u! δεν πειραζει ολα μια ιδεα ειναι...οποτε θες παραδιδουμε μαθηματα ή....βαραμε αυτον που θες σε καλες τιμές!
@κουνελος! χαααχχαχα!μ'αρεσει ρε φιλε γιατι θυμασε!
@sista,εδω σε θέλω....!

Seirios είπε...

dexomai tin prosklisi! basika i wra einai 1.30 molis postara kati...paw gia upno...exw prwino ksupnima ayrio..tha sou apantisw omws..