Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Έπιασε...

Εχθές πέρασα πολύ ωραία! Είχα πολύ καιρό ,για να πω όλη την αλήθεια... Μόνο που βρισκόμουν σε μια μόνιμη διαμάχη με το ηλίθιο humor μου (και γενικά όλα τα άκυρα πράγματα που περνούν από το κεφάλι μου) και με τα όρια της ευγένειας! Νομίζω ότι τα κατάφερα όμως αν και αυτό με "μάγκωνε" λιγάκι και παρατήρησα (όχι μόνο εγώ) ότι κάπνιζα μανιωδώς και δε μπορούσα να βολευτώ σε ένα καναπεδάκι (ήταν και λίγο κοντό όμως,να τα λέμε ούλα)...
Πάντως για ακόμη μια φορά μπορώ να πω ότι έκανα χαρούμενο τον κόσμο... Ναι,ναι τον κόσμο! Δεν ήταν μόνο η συντροφιά μου αλλά και όλοι οι γύρω που προσπαθούσαν να αποκωδικοποιήσουν τα μηνύματα μεταξύ μας αφού από μακριά ήταν κάπως έτσι: "ψιλοαμήχανος μαντράχαλος να λέει τα δικά του και το ουρί σε κάθε αστείο να πιάνει μια την κοιλιά του, μια τα δόντια του...κάτι αχ-βαχ κάναμε,θεαματική έξοδο αφού καλύπταμε 13cm/τέρμινο)". Σαν δελτίο για κουφούς πρέπει να ήμασταν... εμένα πάντως μ' άρεγε!


-edit-
Παραλίγο να το ξεχάσω... αναζητήστε καφέ στην Αττική που έχει "σερβιτόρα-μπαλαρίνα-μαθηματικό-ζωάρα-νάζι-wannabetopmodel" και.....σκοτώστε την ή κάτι τέτοιο!


***Σε ευχαριστώ πολύ για εχθές!***

2 σχόλια:

Aspa είπε...

Ωραίες αυτές οι καταστάσεις! Να περνάτε πάντα καλά!

JD είπε...

Eyxaristw....and kalws hrtes!
elpizw gia arxh....