Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Πισινή και πως να την κρατήσεις;;; -not-

Λαϊκή ρήση: "...κράτα και μια πισινή εσύ, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο..."
Τώρα ποιός την έβγαλε, σε ποιόν άρεσε τόσο πολύ και τη διέδωσε και άλλα τέτοια στοιχεία δεν έχω... Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι δε συμφωνώ! Συνήθως είμαι υπέρ της λαϊκής σοφίας (Αλεξίας κλπ - βλέπεις υποστηρίζω και άλλα "λαϊκά" κορίτσια...) και πιστεύω ότι όλα έχουν μια βάση, ότι είναι απόσταγμα της καθημερινής τραγωδίας που ζούμε και καταλήγουμε σε συμπυκνωμένα - svelto - συμπεράσματα. Εδώ όμως λέω υπεύθυνα, ΟΧΙ!

Να κρατήσω πισινή γιατί και για ποιόν; Τι έχω να φοβηθώ και τι έχω να χάσω; Πιο απλά το μεταφράζω ως δειλία και επειδή είμαι δίδυμος (2-2μος) δεν είμαι δειλός (βλέπε το προηγούμενο τόπικ και την αναφορά στις φάπες).
Η μόνη "πισινή" που θυμάμαι στη ζωή μου είναι η απουσιολόγος στη Β' Λυκείου (ας είναι καλά αυτό το κορίτσι. Ανταλλάσαμε απουσίες με έρωτα, αλλιώς εγώ θα είχα μείνει στην ίδια τάξη και αυτή στο ράφι! Μετά ξύπνησε...ήθελε λίγο "σπρώξιμο") που καθόταν πίσω μου για να με πειράζει...με την "καλή" (της απουσιολόγου) έννοια.
Τελευταίως όμως αυτό με την "πισινή" το ακούω συνέχεια....στο γραφείο, στο σπίτι, σε καφέ..... Έλεος! Γιατί ρε παιδιά; Θέλω να εκφράζομαι ελεύθερα, να "αδειάζω" το μυαλό μου όπου σταθώ και όπου βρεθώ αρκεί να το κάνω κέφι. Αν δεν το κάνω με πιάνει πονοκέφαλος και εμένα δε με πιάνει πονοκέφαλος συχνά (5-6 φορές μέχρι στιγμής, τις δύο (2) είχα κουτουλήσει πολύ δυνατά σε κάτι).

Το αστείο είναι ότι οι αναφορές στην "πισινή" ταιριάζουν, με μαγικό τρόπο, σε όοοοολες τις καταστάσεις που ζεις! Αναλυτικότερα:

1.Εργασία (και χαρά):
Περίοδος αξιολογήσεων = άγχος στο 90% των εργαζομένων = μεγάλη κατανάλωση καφέ (όποιος ξανατελειώσει τον καφέ και δε βάλει νέο μέσα στο ειδικό βαζάκι θα βρει τραγικό θάνατο από ηλεκτροπληξία με τα ακροφύσια του UPS στα γεννητικά όργανα!) = νεύρα = τρομολαγνεία = πηγαδάκια!!!!
Ε,λοιπόν σε αυτά τα πηγαδάκια η "πισινή" παίζει όσο είχε παίξει ο James Blunt στο ραδιόφωνο όταν πρωτοβγήκε (έσπαγα ραδιόφωνα εκείνη την περίοδο)!

-...και που είσαι μαλάκα,μέχρι να σου πει τι νομίζει για αυτό μην πεις τίποτα,κράτα μια πισινή...
-ναιαιαιαιαιαιαιαι ρε, χαζός είμαι...

Όχι τσακάλι είσαι βρε αγόρι μου! Αν δεν ξέρεις από τώρα τι θα ακούσεις είσαι ή αφελής ή πολύ νεός σε αυτή τη δουλειά. Ο έξυπνος άνθρωπος στην αξιολόγησή του κρατάει ή στοιχεία ή ρόπαλο...όχι "πισινή"

2.(δύο)Σχέσεις
Εδώ έχω έναν καημό lately αλλά δε το συζητώ άλλο. Πολύ καλός φίλος μου όμως μου είπε (και το μετάνιωσε):

-Φίλος: Ρε συ,μην είσαι έτσι,μην κάνεις τόοοσα πολλά, κράτα και μια πισινή να δεις τι θα γίνει...
-me:Ναι, έχεις δίκιο μπορεί αύριο να της πέσει κανένα κεραμίδι στο κεφάλι και να αλλάξουν όλα...

Δηλαδή ακόμη και να θες να δώσεις κάτι πρέπει να έχεις και την "πισινή". Τι λέμε;;; Άμα νιώθω έτσι γιατί να μην το κάνω; (άσε που είναι και σπάνιο και άμα δεν το κάνω τώρα δε θα ξέρω και πως είναι...). Δε συζητώ άλλο αυτό το θέμα γιατί θα τσαντιστώ και θα βρω ποιός τελείωσε τον καφέ και....

3.Αγορές
Ok! ξέρω να ψάχνω για να βρω την καλύτερη τιμή, πλέον ξέρω και που να πάω (το πως να πάω παραμένει πρόβλημα). Αλλά ξέρω και πότε να σταματήσω..... Συνάδελφος που θέλει διακαώς να αγοράσει καλή ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, ήρθε και με συμβουλεύτηκε. Του είπα 3 μοντέλα και του εξήγησα ότι άλλο ήθελε... Μόνο που αυτό έγινε τον Αύγουστο του 2008! Ο κόπανος ακόμα "κρατάει την πισινή" του για να βρει την καλύτερη τιμή...
Βλάκα Κυριάκο,αν διαβάζεις το blog,νιώσε ντροπή!Έχουν αλλάξει ακόμη και τα μοντέλα που σου έδωσα.

Και κάπως έτσι όλοι δικαιολογούν τη δειλία! Είναι εύκολο να βαφτίσεις κάτι με ένα πιο κομψό και εύπεπτο όνομα. Δε νομίζω ότι αυτό αλλάζει όμως το πως αισθάνεσαι όταν "κρατάς την πισινή". Καθημερινά βλέπω κόσμο που προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από το δάχτυλό του. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν στα μάτια τους κάτι το ανικανοποίητο... Πολλές φορές πασχίζουν να το κρύψουν, ενώ βλέπεις ότι εύχονται να είχαν λίγη παραπάνω δύναμη ή κουράγιο.

Αυτοί οι άνθρωποι είναι πολύ κοντά μου, άλλες φορές είναι δικοί μου άνθρωποι ή θέλω να γίνουν δικοί μου. Αυτή η "πισινή" βρίσκεται σε κάθε γωνιά της καθημερινότητάς μου και εγώ την αγνοώ, τη βρίζω, την απορρίπτω.

Μάλλον για αυτό τρώω τα μούτρα μου...

7 σχόλια:

ποντίκι είπε...

Αν και 2-2μος σε βρήσκω πολύ προχωριμένο.
ΓΕνικά η "πισινή" είναι απλά μια λέξη.
Δεν είναι ανάγκη να την σκέφτεσαι μπράβο σου/.
Καλημέρα.

JD είπε...

Το σκεφτεσαι οπως εγω... αλλοι δεν το εχουν ως μια απλη λεξη αλλα ως σταση ζωης...τεσπα!
Καλως ηλθες!

jacki είπε...

Δεν αφηνόμαστε και δεν εμπιστευόμαστε.. Κρατάμε πισινές.. Γιατί. Δεν έμαθα να κρατάω πισινές και την έχω πατήσει.. Αλλά ποιο το νόημα να ζεις αν δεν αφήνεσαι.
Καλημέρα.

JD είπε...

Symfwnw....alla kai pws na zhseis auto pou 8es na zhseis an den afinontai kai oi alloi???
kalws me vrhkes!

strange attractor είπε...

Αυτές οι πισινές μας κρατάνε πίσω στη ζωή.. και μετά μένεις και με την απορία ''τι κι αν..''! Τι το κακό στο να κάνεις λάθη; Καλύτερα να ζήσεις έντονα και με παραπατήματα -άμα τύχει- παρά να κάνεις πισινές και να μη ζήσεις καθόλου!
Όταν αφεθείς καταλαβαίνεις πόσα έχανες απασχολημένος κρατώντας πισινές! Αν δε δοθείς πραγματικά σε κάτι/κάποιο ποτέ δε θα το/τον ζήσεις ολικά κι άμα νιώθεις ότι αξίζει ΓΙΑΤΙ να κρατήσεις ''πισινή'';;;;

JD είπε...

@Strange Attractor, συμφωνώ...

Εεεε,λες να δωθώ σε κάποιον;;; :p
Δεν το έχω...με την καμία!

strange attractor είπε...

χαχα ααα δε ξέρω..:P