Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Τσίκνο-πέφτει....

Ημέρα χαράς, μάσας και τα λοιπά η χθεσινή! Rdv λοιπόν στις 20:30 μια μεγάλη παρέα. Οι περισσότεροι άγνωστοι μεταξύ τους όμως ο πυρήνας: οι γνωστοί άγνωστοι, εμείς δηλαδή.

Ανεβασμένη διάθεση, ωραία μουσική και.....21:15 και δεν έχει έρθει κανείς! Σαν αποτυχημένο πάρτυ στο γυμνάσιο... Μια φαγούρα, ένας κνυσμός και πολλές συζητήσεις για το τι φταίει. Ξεκινάς από τα απλά: "Έλα μωρέ έχει κίνηση απόψε..." , "Θα ψάχνουν να παρκάρουν..." κλπ. Η ένταση ανεβαίνει και η συζήτηση κλείνει πολύ απλά:

Όλοι (οι άλλοι 3 δλδ) απευθυνόμενοι σε εμένα:
-Εσύ φταις που έμαθαν οι άνθρωποι ότι θα είσαι εδώ και άλλαξαν γνώμη...
Εγώ:
-Μα τους μισούς δεν τους γνωρίζω!
Όλοι:
-εχμμμ....ναι
-κοιτα...το...η..
Και "σπάνε" προς διάφορες κατευθύνσεις (κουζίνα-μπαλκόνι) πριν τους κράξω (τελικά τους έκραξα αλλά φώναζα για να ακούγομαι).

Κουδούνι (γκλινγκ-γκλονγκ - έτσι κάνουν τα κουδούνια!)
- Γιώωωωωωργο μου...... (μια γλυκήτατη φωνούλα και πολλές σκέψεις)
- Έεελα βρε στον 5ο!

Επιτέλους παρέα! Άμεσες συζητήσεις, ποιά είναι αυτή ,την ξέρουμε ,τι σκοπούς έχει; Καμία απάντηση φυσικά από το Γιώργο που θίχτηκε λέγοντας: "Άντε ρε βλάκες είναι πολύ φίλη μου και κάτω τα χέρια σας"...Εμείς γέλια αφού όλα αυτά τα λέει ο Γιώργος!

**Σημείωση ο Γιώργος είναι άτομο που δεν μπορεί να επιβληθεί και σε καμία περίπτωση δε μπορεί να γίνει κακός. Χαρακτηριστικά του είναι τα εξής 3 :
1. τον έχουν τρακάρει με τον πιο ηλίθιο τρόπο και αντί να τσαντιστεί, ρωτούσε τον άλλο οδηγό αν είναι καλά (μιλάμε για τρακάρισμα με 40χμλ/ώρα όχι κάτι σπουδαίο)
2.(δύο) έχει κάνει το αμίμητο να χτυπήσει πόρτα για να βγεί από γραφείο στο διάδρομο!!!
3.είναι τελείως κουλός! Ο ορισμός του μανταλάκια, του Γκούφη!

Οι κυρίες γλυκήτατες και μάλλον....πολύ καλοντυμένες για την περίσταση, αλλά ok! Η φίλη συνοδεία μιας φίλης της που ήρθε στις 21:30 και αφού έδειξε τρομερά επιδέξεια στην αλλαγή σταυροπόδι, τελικά μίλησε στις 22:00!!! Ο τύπος μου!!!

Είχαν μαζευτεί τελικά όλοι και μάλλον παραπάνω από τους "όλοι"... Οι καρέκλες έδιναν και έπαιρναν όταν ο Γκούφη αποφάσισε ότι το πιο ταιριστό σημείο για μια από τις μεταλλικές καρέκλες ήταν το καλάμι μου! Άλλαξα 8 χρώματα όχι τόσο για τον πόνο όσο για το ότι μόλις είχα αρχίσει να αναλύω το σουρτινο-τέτοιο στη σταυροποδούσα φίλη της φίλης του φίλου μου του Γκούφη (ξαναδιαβασέ το και οραματίσου ένα κίτρινο μπαλάκι να κατεβαίνει σκαλιά! Όπου Γκούφη πλατύσκαλο!).

Οι μπύρες (ευγενική προσφορά δική μου) είχαν την τιμητική τους και τα κουτάκια σε όλο το σπίτι ήταν μια πολύ προχωρημένη διακοσμητική άποψη! Η οποία όμως χάλασε όταν μια κοπελίτσα (απροσδιόριστη και αδιάφορη) άρχισε να τις μαζεύει σε μια σακούλα! Ωραία είσαι η καλύτερη νοικοκυρά αλλά είναι άκυρο να το κάνεις αυτό με τόοοοση μανία, νομίζουμε ότι θες να φύγουμε (από το σπίτι του φίλου μας;;; μπερδεύτηκες καλή μου!).

Ώρα 22:45, το σουρτινο-τέτοιο αποδίδει περισσότερο από το αναμενόμενο και ξαφνικά διαπιστώνω ότι μιλάω σε 3 ανθρώπους ταυτόχρονα. Σταυροπόδι νούμερο 56 η δικιά σου και εγώ δε μπορώ να αντισταθώ άλλο, θέλω να ρωτήσω:

**Διαφημίσεις! Όταν θέλω να μάθω κάτι είμαι πολύ επίμονος! Ο χρόνος που μπαίνω στο δίλλημα (2λλημα) υπολογίζεται στα 1.26 δευτερόλεπτα και μετά ρωτάω! Πριν κοροϊδέψετε την αφεντιά μου να σας ενημερώσω ότι αυτό είναι αποτέλεσμα σκληρής προσπάθειας αφού παλαιότερα ρωτούσα απευθείας.Πίσω στο πρόγραμμά μας**

Me: -Το διασκεδάζεις το σταυροπόδι ετσι;
Αυτή: -Αχ, συγνώμη, ξέρεις άμα καμιά φορά είμαι αμήχανη μου ξεφεύγει!Καλά και εσύ αυτό παρατήρησες;
-Me: (όχι με συνεπήραν αυτά που έλεγες και τώρα κρατάω το κάγκελο του Τιτανικού, άνοιξε τα χέρια σου) - Συγνώμη δεν ήθελα να φανώ αγενής.....νομίζω;!;!;!

Anyway, ώρα φαγητού το οποίο σοφά ο Γιώργος είχε παραγγείλει από νωρίς! Σουβλάκια-πίτες-λουκάνικα κλπ κλπ κλπ! Όλα σε μια μεγάλη σακούλα και στο φούρνο...
Ετοιμασίες από τον σπιτονοικοκύρη και τη σπαστική κοπέλα που είναι η καλύτερη νοικοκυρά της παρέας και μια μέρα θα παντρευτεί έναν εφοπλιστή και θα κάνουν 4 (δύο και δύο(2+2)) παιδιά!

Achtung!
Ο Γκούφη είναι και πολύ νοικοκυρεμένο παιδί (και ίσως ταιριάζει με τη σπαστική, το μόνο που του λείπει είναι να γίνει εφοπλιστής!τι πιο εύκολο; ) και πάντα αδειάζει τασάκια, βγάζει τα σκουπίδια έξω κλπ. Έτσι λοιπόν και εχθές πήρε τη σακούλα με τις άδειες μπύρες και την έβγαλε έξω! Ως Γκούφη όμως σκόνταψε στο καπάκι από το φρεάτιο έκανε μια θεαματική πτώση, αφού πρώτα μας έκοψε το αίμα με το "Ααααααααα!πέφτει!" και βγήκαμε όλοι για να δούμε τι έγινε!

Imagine: Γκούφη και μάρμαρο ένα και το αυτό! Σακούλα nowhere! Σακούλα-Αχαρνών επίσης ένα και το αυτό! Μετά όλοι μαζί κοιτάξαμε κάτω! Μια ωράια παρεά στο μπαλκόνι χαζεύει τα σουβλάκια-πίτες-λουκάνικα κλπ κλπ κλπ που ΘΑ έτρωγε να έχουν σκορπιστεί στο πεζοδρόμιο! Σοκ!!! Ήταν πιο δραματικό από όποια πτώση του Hollywood. Τα φαγητά μας ως άλλο πτώμα, θλιμμένα και ανήμπορα στο ημίφως, κάποιοι βούρκωσαν! Ο Γκούφη πολύ θα ήθελε να είχε πέσει μαζί τους! Και εγώ ήθελα να είχε πέσει μαζί τους.

Ακολούθησαν ερωτήσεις (πόσο μαλάκας είσαι; δε σου φάνηκε βαριά η σακούλα ζώον; τι θα κάνουμε με εσένα; τι θα κάνουμε τώρα; κλπ)!
Φυσικά και αφού ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΜΕ στο τηλέφωνο 3 σουβλατζίδικα φάγαμε μετά από δύο (2) ώρες!!!

Το πάρτυ είχε πάρει άλλη μορφή, πιο επιθετική. Η μάχη δινόταν για την καλύτερη θέση δίπλα στους ξηρούς καρπούς! Οι insiders (εμείς οι 4 δλδ) κάναμε άνανδρες επιθέσεις στο ψωμί στην κουζίνα με ηλίθιες δικαιολογίες όπως: άφησα το κινητό μου μέσα, ξέχασα το ποτήρι μου,που έχω παρκάρει;, είχες ποτέ σκύλο; κλπ. Τα θολά μάτια του Παντελή (από την πείνα) τα έλεγαν όλα. Ήταν μια άλλη, δεύτερη (2τερη) Μόνα Λίζα που τα μάτια της/του κοίταζαν παντού και πουθενά και σε έβλεπαν όπου και αν ήσουν (ειδικά αν έτρωγες κάτι.Ακόμη και τα νύχια σου!)

Όταν ήρθε το φαγητό άνοιξε ΑΛΛΟΣ , το μετέφερε ΑΛΛΟΣ και σέρβιρε ΑΛΛΟΣ! Η τιμωρία του είχε προαποφασιστεί και ήταν ποινή 60 δευτερολέπτων. Σαν τα ράλλυ ένα πράγμα, όλοι αρχίσαμε να τρώμε και ο Γκούφη 1 λεπτό μετά (επέμενα στα δύο (2) αλλά ήταν βάρβαρο).
Απόλυτη ησυχία για λίγο, αφού όλοι είχαν βρει τη λύτρωση σε ένα πιτόγυρο!

Η απίστευτη τύπισσα έτρωγε και άλλαζε σταυροπόδι....δε θέλετε να ξέρετε πόσα πράγματα σκέφτηκα εκείνα τα λίγα λεπτά!

Άντε και του χρόνου!

32 σχόλια:

strange attractor είπε...

Γελάσαμε και σήμερα!:)
Καλημέρα! :P

DRAMA QUEEN είπε...

Χαχαχαχα!
Θα είχα φύγει από το "πάρτυ" απλά, αφού θα έπινα τις μπύρες.
(Με δικαιολογία έχω υποσχεθεί να παρεβρεθώ και σε άλλα 2! - όλοι το σέβονται αφού τους ενοχλεί το κινητό μου που χτυπάει πάντα διαολεμένα με μηνύματα "ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;")
Να λυσσάξω της πείνας δεν παίζει! Τέλος! Άσε που δεν θα πήγαινα από την αρχή γιατί δεν μπορώ να ανεχτώ τους Γκούφηδες (καταλαβαίνω ότι δεν φταίνε αυτοί αλλά εκνευρίζομαι).

Η ελληνίδα Stone στο βασικό ένστικτο δλδ σε βουβό κινηματογράφο και αντί τσιγάρο γύρο;

JD είπε...

@Strange A. xairomai! Kalhmera sas
@drama queen, den afineis filo etc! ase pou ekeinh thn wra ti na vreis na fas kai pou?

Koita h Ellinida Stone den einai alla katelhkse "stoned" kai alla polla pou de kanei na poume....tziz kako! De forage fousta omws einai ths modos to (3e)kwlan me makria mployza...

strange attractor είπε...

Για δύο με βλέπεις;;;; :P

Seirios είπε...

-> A re file me ekanes kai gelasa me ta pathimata tis pareas sas! den paizoun ayta pouthena.. xa xa xa xa

-> i typisses "stayropodi" einai pio epikindunes otan arxizoun na analuoun thema gyrw apo oikogeneia kai sxeseis...tis protimoume boubes.. xa xa xa

-> akoma psaxnw na brw to "ainigma" poy ebales trigwnaki pou me ebales na brw!

JD είπε...

dyo (2) ti rwtas?
sevasmos kai etc!

Seirios είπε...

an bgaleis akri me to trito sxolio mou, tote ok! eisai MYALO!

diorthwnw loipon, to trito mou sxolio!

ti ithele na pei o poihtis me to "trigwnaki" ? xa xa xa

JD είπε...

@seirios kai omws paizoun!join the club!

to ainigma einai aplo? eipes oti 8a mas ta peis (ta kalanta). Kai soy eipa na pareis trigwnaki gt acapella de leei (koinws itan ena poly dyo (2) eeee..kryo asteiaki! mporw kai kalytera!)

JD είπε...

@seiros No2(dyo)

εβγαλα άκρη! ο blogger ομως δεν την παλευει καθολου!τα comments ακολουθουν μια δικη τους σειρα στην εμφανιση!
Καποιος με σαμποταρει!

Seirios είπε...

filtate, mia xara o asteiaki sou..alla mallon opoios exei ti muga mugiazetai..xa xa xa (milaw gia mena ..ti diki mou muga kai to diko mygiasma...xa xa xa)

--ti pinw kai de sas dinw??e???

--asxeto, treli loufa paizei simera..xa xa xa! les na bgika po to telma..kai na mi to exw parei eidisi? to afentiko mou to den to exei parei pantws...

JD είπε...

Blogger θα κανω σχολιο! Προσεξε που θα το βαλεις!!!

seirios μακαρι να βγηκες φιλε γιατι χαθηκες την τελευταια εβδομαδα...!

Λουφα;Δε ξερω για εσενα...εγω παντως ειμαι σε εξωτερικο rdv και καλα!κοινως σε καφε με wifi!αν δεν παει 16:00 δε γυριζω με τιποτα!
Το δικο μου αφεντικο μαλλον το εχει παρει χαμπαρι αλλα δε μπορει χωρις εμενα....(χεχεχε!ειμαι ενας σιχαμενος συνεργατης)

Seirios είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
jacki είπε...

Χαχαχα να είσαι καλά.. Διασκεδάσατε έτσι;
Πολύ έξυπνο κείμενο.. Με ωραία αίσθηση του χιούμορ.

JD είπε...

@jacki εχεις ενα μοναδικο τροπο να κολακευεις μια παρεα καθυστερημενων! πιστευω οτι πρεπει να ασχοληθεις με την Προνοια γενικοτερα (ή απλως να σοβαρευτουμε εμεις)
Καλο μεσημερι!

DRAMA QUEEN είπε...

Θα πας να βρεις άλλους σου φίλους που τρώνε είναι απλό.

ΞΕ -κολάν;

Τι μου λες; Είναι της μόδας; Α! Δεν το ήξερα. Ούτε εγώ ούτε τα 32 κολάν που έχω στην ντουλάπα μου. Τα 2 δε είναι κροκό κολάν που το έχω πάρει στο Λονδίνο.

Αναρωτιέμαι με το σχόλιο σου αν αυτό με κάνει ΞΕ - ντυμένη...

Kostas L.A. είπε...

χαιρετε..χαιρετε!!

με μια αναλυτικη ματια στα σταυροποδια της δεσποινιδος και σε ολα οσα ακολουθησαν σε εκεινη τη μαζωξη..εχω να δηλωσω :

1)πως ητανε βαναυσο αυτο που κανατε να αφησετε το φιλο σας επι ενα λεπτο να σας βλεπει να τρωτε!!

2)πως ητανε ακομη μεγαλυτερη καφριλα να μαζευει καποια τις μπυρες πριν καν τελειωσει το παρτυ..ασε που χαλασε και την αισθητικη του χωρου..

3)για να μη λες τα οσα ακολουθησαν..(καθαρα απο ευγενεια μαλλον),πρεπει να υπηρξε αλλου τυπου επαφη με τις στασεις σε σταυροποδι.. :P

JD είπε...

@drama queen φυσικα οχι!σημασια εχει η συμπεριφορα,οχι το ρουχο (εκτος αν ειναι πολυ τραβηγμενο)....αν και νομιζω το ξερεις και αυτο!δε χρειαζεται να το λεω αλλα θελω να ειμαι ξεκαθαρος (2).

JD είπε...

@Κωστα LA καλως ηρθες!
Σε παρακαλώ το δυο (2) να το χρησιμοποιείς με ευλάβεια και όπως του αξιζει!

Κωστα κατι μου λεει οτι θα εκανες το ιδιο (ι2) ????

Ανώνυμος είπε...

Μήπως άλλαζε συνέχεια πόδι γιατί μούδιαζε μια το ένα, μια το άλλο;

Μήπως τη φαγούριζε το κολάν;

Κι αν νιώθει αμηχανία... γιατί το λέει; Όταν λες πως νιώθεις αμήχανος, αυτόματα δε νιώθεις πιο αμήχανος μετά;

Δε θα βγάλω ποτέ άκρη με τις γυναίκες! Thank God είμαι γυναίκα και μ' αρέσουν οι άντρες, αλλιώς θα έμενα "ασουρντίνοτη"... (ξες εσύ!)

Εύγε μπρόδερ! Εύγε... θεϊκό ποστ, όπως πάντα! Και τώρα θα γυρίσω πάλι στο msn για να σε βρίσω... :)
φιλάκια

JD είπε...

sista οσο πας ξυπνας ολο και πιο αργα...(ασχετο)! Μην προδιδεις ετσι ευκολα τις οικογενειακες μας παραδοσεις!

YO!Reeka's είπε...

ΤΕΛΕΙΟ!!!
λοιπόν για μια στιγμή νόμιζα ότι γνωριζόμαστε καιπεριέγραφες εμένα ως γιώργο, αλλά μετά θυμήθηκα ότι φέτος έμεινα μέσα στην τσικνοπέμπτη να ξεσκατίζω το μωρό.
και εις άλλα με υγεία.
με το στραυροπόδι τι εγινε; τηλεφωνάκι πήρες;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.ΕΙΧΑΤΕ ΑΠ ΟΛΑ.ΕΞΟΧΑ.ΣΤΑΥΡΟΠΟΔΙ ΔΙΑΒΑΣΑ,ΓΚΟΥΦΥ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΑΤΕ;ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΤΣΙΚΝΟ-ΠΕΦΤΕΙ.

Kostas L.A. είπε...

χαχαχα!!ως προς τη σταυροποδουσα δεσποινιδα..πολυ πιθανο να εκανα κι εγω οσα δεν περιγραφεις!! :)

Ανώνυμος είπε...

@YO!REEKA'S: Tο ξερες εσύ πως το κραγιόν δεν βγαίνει εύκολα από το καθρέφτη; έτσι ενημερώθηκα από το αδερφάκι μου και μου είπε να μη το κάνω ποτέ σε καθρέφτη ενός άντρα αν θέλω να μείνω ζωντανή ή αν θέλω να τον ξαναδώ!
μουχαχα

JD είπε...

@yoreekas ελα ρε μεντορα!!!δεν πειραζει αντε και του χρονου.....τα ιδια να κανεις :p
αμα μεναμε στο τηλεφωνακι θα ειμαθα για πολλες κλωτσ(ι)ες

@jk καλως τον! ναι καλα περασαμε-πεινασαμε!

@kosta οι ανθρωποι με τετοια avatars ειναι τιμιοι ανθρωποι!σε εμπιστευομαι!Προεδρε ειμαι ο ανθρωπος σου!

@sista, ρε μη με δινεις ετσι...

DRAMA QUEEN είπε...

@atithasopneyma
Φήμες! Βγαίνει πανεύκολα (εκτός κι αν ήταν παλιός ή βρώμικος από πριν ο καθρέφτης), εγώ έχω άλλη συμβουλή μην στείλεις ΠΟΤΕ γκόμενο έτσι γιατί την πάτησες, θα μπει στην κατηγορία "ΑΠΤΟΗΤΟΣ".

Άμα λέω εγώ ότι η γκόμενα την είχε δει Stone στο Βασικό Ένστικτο...

JD είπε...

1. den to ekane ayth
2(dyo). vrwmikos o ka8refths mou???oxi re me plhgwneis...to xw azax kai efhmerida(den eimai poly noikokyrhs?oxi?)

DRAMA QUEEN είπε...

Βρε συ... 2 ενναλακτικές έδωσα..
η 2η θα είναι!
Είσαι ΚΑΙ νοικοκύρης, ναι.

JD είπε...

νταξ respect για το δυο (2)

Vassilis είπε...

JD,
αν και διάβασα την ανάρτηση πριν 1 ώρα ακόμα γελάω! Έχω βάλει από τώρα reminder στο outlook για του χρόνου να σου στείλω μήνυμα αν μαζευτείτε πάλι μαζί να μην αφήσετε το Γκούφυ να κατεβάσει τις σακούλες!

ποντίκι είπε...

Kαλύτερα ήθελες να περάσεις;
Μια χαρά τον Βρήσκω τον Γκούφι.
Την καλημέρα μου.

JD είπε...

@Vassili, να εισαι καλα! πρεπει να θυμηθω να παρω και καμερα!

@Σοφια, δεν έχω παράπονο!Πείνασα λίγο αλλά Ok!